پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.


:: موضوعات مرتبط: فقط پسرا وارد شن!! , ,


ضد دختر!!!
نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390
راز بزرگترين شعبده باز جهان
نوشته شده در چهار شنبه 31 فروردين 1390
بازدید : 12859
نویسنده : امير محمدي

                پرواز در خیابانبه روش کریس انجل

Open in new window
اين جوان باهوش هم با تكنيكي هنرمندانه در اين فيلم اقدام به پرواز به روش آقاي كريس انجل مي كند . جالب است بدانيد كه برخي از همين شعبده بازها در گوشه هايي از صحنه هاي فيلمبرداري خود از همين تكنيك ها براي گرفتم كات هاي كلوزآپ استفاده ميكنند و بعد از ميكس و مونتاژ بيرون عرضه ميكنند . در هر صورت ديدن كار اين جوان هم خالي از لطف نيست


                   پاره وسالم ساختن اسکناسOpen in new window

شاید تا کنون فیلم های زیادی را از پاره و سالم ساختن اسکناس دیده باشید ولی وبلاگ ali  اقدام به انتشار فیلمی کرده است با همین آموزش اما با دو تفاوت اول اینکه این فیلم توسط آنجل عزیز آموزش داده می شود و دوم اینکه روش همان روش است اما با ابتکار جدید از کریس عزیز که به این بازی جذابیت زیبایی را می بخشد شما می توانید با دانلود این فیلم متوجه تفاوت دوم شوید.




                        غیب کردن وسایل در زیر پارچه
Open in new window

دوستان باز هم با شما هستیم همراه با آنجل عزیز و فاش کردن راز یکی از بازی های هویدینی که به وسیله آنجل عزیز انجام می شود در این بازی آنجل یک قاشق را در زیر پارچه مخصوص به خود قرار داده و به تماشاچیان نشان می دهد سپس یا یک حرکت جالب و زیبا شما مشاهده می کنید که هیچ چیزی در زیر پارچه موجود نمی باشد.




            پرواز اجسام به روش کریس انجلOpen in new window

امروز هم وبلاگ ali بنا به درخواست شما عزیزان یکی از راز های بازی های آنجل عزیز را فاش خواهد کرد بازی که می توانید آن را در هر محافلی انجام دهید شعبده باز بعد صحبت از انرزی که می تواند برای حرکت اجسام صحبت می کند پارچه ای در آورده و یک مرتبه شما شاهد خواهید بود که وسیله ای زیر پارچه شروع به حرکت می کند.




                        در اوردن سکه در نانOpen in new window

امروز سایت شعبده باز قصد دارد همراه با کریس آنجل عزیز به شما آموزش دهد که چگونه یک عدد سکه کاملا معمولی را از یک تکه نان کاملا معمولی بدون وسیله و به زیبایی کار کریس عزیز به بیرون در آورید در این بازی آنجل اول سکه را غیب کرده و سپس به شما راز در آوردن آن سکه غیب شده را از داخل نان آموزش می دهد .




  

          


راز شناسايي چاقو كريس آنجل


Open in new window
يكي از بازيهاي معروف آقاي كريس آنجل بدين صورت بود كه از يك تماشاچي درخواست ميكرد تا يك چاقو را پنهان از ديد كريس زير يكي از سه ليوان روي ميز قرار دهد . سپس كريس با توجه به قدرت منتال و ذهن خواني خود يك دست تماشاچي را گرفته و شروع به كوبيدن دست خود روي ليوان ها ميكرد . و در انتها ليواني كه چاقو زير آن قرار دارد را پيدا ميكرد . در اين فيلم ما راز اين بازي جالب و هيجان انگيز را به شما آموزش مي دهيم .




-----------------------------------------------------------------------------

لطفا قبل از اجرا به چند نكته توجه فرمائيد :

1- اجرای این بازی برای افراد بالای 14 سال مناسب می باشد.
2- قبل از اجرا از صحت عملكرد وسيله ساخته شده مطمئن شويد.
3- براي اجرا خوب تمرين كنيد تا حس يك منتاليست واقعي را بگيريد.
4- لطفا در اين بازي شوخي نكنيد زيرا كار با چاقو خطرناك بوده و طبق راز بازي پيش برويد.
5- براي اجرا از ليوان هاي كاغذي شكل كه در مغازه ها براي فروش ذرت استفاده ميشود بايد استفاده كنيد .


                      اسرار غلطک کریس انجلOpen in new window
قطعا اگر از هواداران پر و پا قرص كريس آنجل باشيد بازي معروف و ترسناك رد شدن غلطك از روي بدن او را حتما ديده ايد . هر فردي در مرتبه اول با ديدن اين فيلم شوكه شده و بسيار تعجب ميكند . اين بار نيز وبلاگ ali اين افتخار را دارد تا به عنوان اولين و كاملترين سايت شعبده بازي پرده از اسرار اين بازي حيرت انگيز و ترسناك برداشته و به شما بازگو ميكند كه اين كار فقط يك تكنيك شعبده بازي ساده بيش نيست .


             راز رد شدن نخ از گردن کریس انجلOpen in new window
يكي از بازيهاي معروف كريس آنجل رد كردن نخ از داخل گردن است . كريس يك نخ را به همه نشان داده و شروع به بريدن گردن خود با اين نخ ميكند . پس از چند ثانيه همه مشاهده ميكنند كه نخ از داخل گلوي كريس آنجل رد شده است و كريس مجددا با آرامي نخ را خارج ميكند . اجراي اين بازي بسيار ساده و با تكنيكي جالب در هر مكاني قابل اجرا ميباشد .



                      راز پرواز لیوان کریس انجل

Open in new windowاین بار شعبده باز اجرای بازی را بر عهده می گیرد که هیچ کس با دیدنش نمیتواند جلوی تعجبش را بگیرد این بازی همان بازی معروف به پرواز در آوردن لیوان می باشد که مخصوص بازی های آقای آنجل می باشد شما هم می توانید با نیروی ذهن و ماوراء طبیعت یک لیوان را به زیبایی به پرواز در آورده و همه را متحیر کنید.


                   تولید دود توسط کریس Open in new window
بعد از طي شدن مشكلات اخير وبلاگ برای شما راز یک بازی فوق حرفه ای و زیبا و جالب را تهیه کرده و برای عموم قرار داده ايم ! این باز هدیه ما به شما راز بازی بزرگ تولید دود از دست می باشد . این بازی که توسط آقای آنجل اجرا می شود را شما می توانید هم اکنون یاد بگیرید .


                               کار بارژ لب توسط کریس
Open in new window
اينبار يك آموزش اختصاصي براي شما دوستان عزيز داريم . در اين فيلم خود آقاي كريس آنجل يك بازي بسيار جالب را با يك عدد رژ لب آرايشي خانم ها به شما آموزش ميدهد كه شما مي توانيد در هر محفلي آنرا انجام داده و موجب شگفتي تماشاچيان شويد . بازي را در جمع يكبار انجام داده و در هنگام اجرا حتما با بيننده صحبت كنيد تا راز آن فاش نگردد و يك بازي حرفه اي جلوه داده شود .


             راز نصف شدن زن توسط کریس

Open in new window
آيا تا بحال نمايش شعبده بازي نصف شدن يك زن توسط كريس آنجل را ديده ايد؟ فكر مي كنم شايد هر كسي با ديدن اين فيلم كمي شوكه شود . اما بايد به دوستان عزيز بگوئيم اين يك شعبده بازي بيش نيست و ما تكنيك و راز پشت پرده اين فيلم جالب و ديدني را در اين فيلم براي شما بازگو ميكنيم . اميدواريم از ديدن آن لذت ببريد .


                           راز تبدیل نوشابه به قناریOpen in new window
بسياري از دوستان فقط درخواست رازهاي كريس آنجل را از ما دارند . ما نيز در هر چند كليپ راز يكي از شعبده هاي كريس آنجل را براي شما بازگو مي كنيم . در اين فيلم كريس آنجل مقداري نوشابه در ليوان ريخته و ناگهان آنرا تبديل به يك قناري مي كند . ما هم فيلم اجرا و هم فيلم راز بازي را يكجا براي دانلود قرار داده ايم .پيشنهاد مي كنيم ابتدا اجرا را ببينيد سپس راز آنرا تماشا كنيد اميدواريم از اين بازي لذت ببريد .


                       راز راه رفتن بر روی اب کریس انجلOpen in new window
بسياري از دوستان ديدم كه دنبال آموزش راه رفتن روي آب هستند . ما فيلم آموزشي پشت صحنه اين بازي را براي شما قرار داديم تا شما نيز به راز راه رفتن روي آب پي ببريد و ببينيد كه حتي كارهاي بزرگ نيز از حقه هاي بسيار ساده استفاده مي كنند . در اين فيلم حقه اين بازي مرحله به مرحله آموزش داده شده است .




              راز بزرگ شدن دختر به روش انجل

Open in new window
در اين بازي جالب كريس آنجل با يك ترفند سريع دختر بچه اي را بزرگ كرده و باعث تعجب تماشاچيان مي شود . اگر خوب به راز بازي دقت كنيدمتوجه ميشويد كه بازي هاي بزرگ نيز راز ساده اي دارند.




Open in new window
      زندگینامه کریس انجل
با نام کامل" کریستوفر نیکلاس سارانتاکوس" در ۱۹ دسامبر ۱۹۶۷ در خانواده ای یونانی در شهر نیویورک متولد شد.

شعبده باز - جادوگر - آهنگساز - بازیگر - استاد هیپنوتیزم و علوم غریبه و بدل کار حرفه ای است که با برنامه تلویزیونی خود MindFreak در سراسر دنیا شناخته شد.

دوران کودکی :
"کریس" با علاقه فراوان به موسیقی و شعبده بازی بزرگ شد و از کودکی ساز می نواخت. در سن هفت سالگی وقتی که خاله اش "استلا" اولین حقه کارت بازی را به او نشان داد به جادوی شعبده بازی علاقمند شد و از آن پس هر بار که خاله اش به خانه آنها می آمد حقه ای تازه به او نشان می داد و کریس آنقدر اصرار می کرد تا نحوه انجام آن را یاد بگیرد.

نام پدرش "جان سارانتاکوس" است و مادرش " دمیترا" از شهر تاریخی و افسانه ای "میثترا" در یونان است . دو برادر بزرگتر از خود به نامهای " کاستا" و "جی.دی" و یک خواهر و برادر نا تنی دارد.

کریس به همراه مادر و دو برادرش
یکی از بزرگترین قهرمانان زندگی اش پدرش بوده است که در سال ۱۹۹۸ بر اثر سرطان شکم درگذشت.

Open in new window

حرفه :

به اقرار خودش از سن ۷ سالگی در حال انجام تردستی و چشم بندی بوده است و از سن ۱۸ سالگی نام هنری خود را "کریس انجل" انتخاب کرد.
در سال ۱۹۹۸ برنامه ای به نام "جهان فریب " را در میدان مدیسون شهر نیویورک اجرا کرد و پس از آن تا سال ۲۰۰۳ در تاتر "برادوی" نیویورک شوی خود را به نام " Criss Angel Mind Freak" ادامه داد.
در سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ به عنوان جادوگر سال توسط IMS برگزیده شد.
در سال ۲۰۰۵ توسط آکادمی هنرهای جادوگری به عنوان بهترین جادوگر سال انتخاب شد.
در بسیاری از برنامه های تلویزیونی اش اسرار چشم بندی و تردستی را افشا کرده است و در سال ۲۰۰۷ کتاب خود را به نام "Mindfreak: Secret Revelations " منتشر کرد که پرفروشترین کتاب سال شد.

برای مدت ۱۰ سال و برای ۴۶۰۰ اجرا با شرکت MGM و همچنین Luxor در لاس وگاس قرارداد دارد .
همچنین شوی زنده خود تحت عنوان " ایمان" را در سیرک جهانی Cirque du Soleil نیز پیش رو دارد که از اکتبر امسال افتتاح می شود.
در جولای سال ۲۰۰۷ شبکه NBC "کریس انجل" را دعوت به همکاری با Uri Geller کرد به عنوان قاضی و داور برنامه مستند "پدیده"(Phenomenon).


Open in new window

مستند پدیده :
مستند "پدیده" در جستجوی بزرگترین "فکرخوان"(Mentalist=کسی که قدرتهای روحی و ذهنی فوق العاده دارد) سال بود. کریس انجل پیش از شرکت به عنوان داور علنا در مصاحبه خود با مجری CNN اظهار کرد :

" هیچ انسانی تا جایی که من می دانم قدرت خارق العاده نداشته و نمی تواند اعمال ماوراءالطبیعه انجام دهد یا با مردگان صحبت کند و دقیقا برای اثبات همین مسئله پذیرفتم که به عنوان داور در این برنامه شرکت کنم . بنابراین هر کسی وانمود کند که چنین توانایی هایی دارد بلافاصله در برنامه زنده او را گرفتار خواهم کرد".

در شوی ۳۱ اکتبر کارشناس ماوراءالطبیعه به نام " جیم کالاهان" در برنامه زنده دست به احضار روحی زد و ادعا کرد که این روح با او از اسرار پنهان سخن می گوید و ظاهرا با کمک آن روح توانست محتوای داخل جعبه ای قفل شده را حدس بزند. اگرچه کار او با تشویق داور دیگر برنامه "اوری گلر" همراه بود اما "کریس انجل" آن را "مسخره بازی" خواند و ۲پاکت را از جیب خود بیرون آورده از "جیم کالاهان" خواست تا با کمک آن روح محتوای داخل پاکت را حدس بزند. وقتی جیم کالاهان از این کار عاجز ماند دست به پرخاشگری زد و شبکهNBC به ناچار برنامه را موقتا قطع کرد.

Open in new window
پس از آن اتفاق کریس انجل محتوای یکی از دو پاکت را در قسمت دیگری از مستند "پدیده" افشا کرد و داخل پاکت نوشته شده بود " ۱۱ سپتامبر" و انجل صراحتا گفت که

"اگر کسی واقعا چنین قدرتهایی داشت می توانست حادثه شوم ۱۱سپتامبر را در نیویورک پیش بینی کرده و از کشته شدن هزاران نفر جلوگیری کند در حالیکه حقیقت این است که هیچ بشری نمی تواند از آینده و یا اسرار پنهان خبری داشته باشد!".
محتوای پاکت دوم قرار است در سری جدید برنامه تلویزیونی او که از ۳ هفته پیش آغاز شد افشا گردد.

Criss Angel Mindfreak


عنوان شوی تلویزیونی کریس انجل است که از سال ۲۰۰۵ روی آنتن رفت . کریس تهیه کننده و کارگردان و ستاره این برنامه است که هر بار به میان مردم می رود و دست به کارهای پیش بینی نشده می زند از جمله

" راه رفتن روی آب"-
" پرواز کردن بر بالای هتل لاکسور" -
پرواز در میان دو ساختمان "-
"ناپدید کردن ماشین" -
"اره کردن خودش از وسط" -
"خوابیدن روی خرده های شیشه در حالیکه غلتکی از رویس عبور می کند"-

Open in new window
در یکی از خطرناکترین بدلکاریهایش کریس به شدت از ناحیه گردن مجروح شد و فیلمبرداری به مدت ۲ هفته متوقف گشت و اگرچه پس از آن حادثه قسم خورد که دیگر دست به چنین کارهایی نزند اما در جدیدترین فصل شوی تلویزیونی اش دست به بدلکاری باز هم خطرناکتری زد که تقریبا تا پای مرگ رفت و این برنامه به طور زنده در ۳ قاره جهان پخش شد.همچنین در جدیدترین سری همین برنامه کریس بر روی دریاچه "مید" در نوادا راه رفت.

سایر برنامه ها:
از دیگر برنامه هایی که کریس انجل در آنها حضور داشته می توان به سریال پلیسی CSI: NY اشاره کرد که کریس در آن نقش شعبده بازی را که دچار مشکل روانی و توهم بود بازی کرد.

موسیقی :

انجل تا به حال بیش از ۱۰ آلبوم موسیقی منتشر کرده است.


سایر اطلاعات :
-استاد ساخت و طراحی مواد منفجره و شیمیایی ( گواهینامه حرفه ای خود را در سن ۱۸ سالگی دریافت کرد که جوانترین سن برای دریافت این مدرک می باشد)

-کمربند مشکی در کاراته دارد.
-کنگ فو را زیر نظر یکی از استادان مشهور کنگ فو فرا گرفت.
-به زبان یونانی تقریبا مسلط است.
-رکورد طولانی ترین زمان معلق بودن در هوا را شکست زمانی که از ۸ قلاب ماهیگیری که در گوشت پشتش فرو رفته بود به مدت ۴ ساعت و ۴۰ دقیقه آویزان ماند.
-رکورد طولانی ترین زمان ماندن در آب را شکست( ۲۴ ساعت بی وقفه )

:: موضوعات مرتبط: شعبده بازي , , ,
:: برچسب‌ها: كريس انجل , بزرگترين شعبده باز , راز شعبده بازي , امير محمدي , اميرمحمدي , فقط داستان هاي كوتاه و آموزنده ,



گربه‌ای كه زمان مرگ بیماران را پیش‌بینی می‌كند
نوشته شده در چهار شنبه 31 فروردين 1390
بازدید : 1991
نویسنده : امير محمدي

گربه‌ای كه زمان مرگ بیماران را پیش‌بینی می‌كند


گربه‌ای به نام اسكار قدرت پیش‌بینی مرگ بیماران را در خانه سالمندان دارد و در ساعات آخر عمر بیماران به آنان نزدیك می‌شود.


دقت او، كه در 25 مورد مشاهده شده، باعث شده وقتی بیماری را انتخاب می‌كند، كاركنان خانه سالمندان در پراویدنس، رود آیلند، امریكا، به اعضای خانواده او خبر دهند. بیمار انتخابی گربه معمولا كمتر از چهار ساعت وقت دارد.


:: برچسب‌ها: گربه‌ای كه زمان مرگ بیماران را پیش‌بینی می‌كند ,



داستان زیبا
نوشته شده در چهار شنبه 31 فروردين 1390
بازدید : 2233
نویسنده : امير محمدي


روزی پسر بچه ای در خیابان سكه ای یك سنتی پیدا كرد . او از پیدا كردن این پول ،آن هم بدون هیچ زحمتی ، خیلی ذوق زده شده . این تجربه باعث شد كه بقیه روزها هم با چشمهای باز ، سرش را به سمت پایین بگیرد ( به دنبال گنج ) !!! او در مدت زندگیش ، 296 سكه 1 سنتی ، 48 سكه 5 سنتی ، 19 سكه 10 سنتی ، 16 سكه 25 سنتی ، 2 سكه نیم دلاری و یك اسكناس مچاله شده 1 دلاری پیدا كرد . یعنی در مجموع 13 دلار و 26 سنت . در برابر به دست آوردن این 13 دلار و 26 سنت ، او زیبایی دل انگیز 31369 طلوع خورشید ، درخشش 157 رنگین كمان و منظره درختان افرا در سرمای پاییز را از دست داد . او هیچ گاه حركت ابرهای سفید را بر فراز آسمان ، در حالی كه از شكلی به شكل دیگر در می آمدند ، ندید . پرندگان در حال پرواز ، درخشش خورشید و لبخند هزاران رهگذر ، هرگز جزئی از خاطرات او نشد


:: برچسب‌ها: داستان زیبا , اميرمحمدي , فقط داستان هاي كوتاه و آموزنده ,



داستان پنی سیلین
نوشته شده در چهار شنبه 31 فروردين 1390
بازدید : 2233
نویسنده : امير محمدي

الکساندر فلمینگ (داستان پنی سیلین)

کشاورزی فقیر از اهالی اسکاتلند فلمینگ نام داشت. یک روز، در حالی که به دنبال امرار معاش خانواده‌اش بود، از باتلاقی در آن نزدیکی صدای درخواست کمک را شنید، وسایلش را بر روی زمین انداخت و به سمت باتلاق دوید...
پسری وحشت زده که تا کمر در باتلاق فرو رفته بود، فریاد می‌زد و تلاش می‌کرد تا خودش را آزاد کند. فارمر فلمینگ او را از مرگی تدریجی و وحشتناک نجات داد...


:: برچسب‌ها: داستان پنی سیلین ,



همراز یكدیگر باشیم
نوشته شده در چهار شنبه 31 فروردين 1390
بازدید : 2355
نویسنده : امير محمدي

در یک دهکده ای دور افتاده دو تا دوست زندگی می کردند. یکی از اونها جانسون و دیگری پیتر بود. این دو تا از کودکی با هم بزرگ شده بودند. آنقدر این دو دوست رابطه خوبی با هم داشتند که نصف اهالی دهکده فکر میکردند که ِاین دو نفر با هم برادرند. با این حال که هیچ شباهتی به هم نداشتند. اما این حرف اهالی نشان از اوج محبتی بود که بین این دو نفر وجود داشت. همیشه پیتر و جانسون راز دلشون رو به همدیگه میگفتند و برای مشکلاتشون با همدیگه همفکری میکردند و بالاخره یه راه چاره براش پیدا می کردند. اما اکثر اوقات جانسون این مسائل رو بدون اینکه پیتر بدونه با دوستای دیگه اش در میان میگذاشت.

وقتی پیتر متوجه این کار جانسون می شد ناراحت می شد اما به روش هم نمی آورد. چون آنقدر جانسون رو دوست داشت که حاضر نبود حتی برای یک دقیقه تلخی این رابطه رو شاهد باشه. به خاطر همین احترام جانسون رو نگه می داشت و باز هم مثل همیشه با اون درد دل می کرد. سالها گذشت و پیتر ازدواج کرد و رفت سر خونه زندگیش، اما این رابطه همچنان ادامه داشت و روز به روز عمیق تر می شد. یه روز پیتر می خواست برای یه کار خیلی مهم با خانواده اش بره به شهر. به خاطر همین اومد و به جانسون گفت من دارم می رم به طرف شهر، اما اگه امکان داره این کیسه پول رو توی خونت نگهدار تا من از شهر برگردم.

 


:: برچسب‌ها: همراز یكدیگر باشیم ,



داستان جالب امتحان دامادها !!
نوشته شده در چهار شنبه 31 فروردين 1390
بازدید : 2237
نویسنده : امير محمدي

زنى سه دختر داشت که هر سه ازدواج کرده بودند.
یکروز تصمیم گرفت میزان علاقه‌اى که دامادهایش به او دارند را ارزیابى کند.
یکى از دامادها را به خانه‌اش دعوت کرد و در حالى که در کنار استخر قدم مى‌زدند از قصد وانمود کرد که پایش لیز خورده و خود را درون استخر انداخت.
دامادش فوراً شیرجه رفت توى آب و او را نجات داد.
فردا صبح یک ماشین پژو ٢٠٦ نو جلوى پارکینگ خانه داماد بود و روى شیشه‌اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف مادر زنت»
زن همین کار را با داماد دومش هم کرد و این بار هم داماد فوراً شیرجه رفت توى آب وجان زن را نجات داد.
داماد دوم هم فرداى آن روز یک ماشین پژو ٢٠٦ نو هدیه گرفت که روى شیشه‌اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف مادر زنت»
نوبت به داماد آخرى رسید.
زن باز هم همان صحنه را تکرار کرد و خود را به داخل استخر انداخت.
امّا داماد از جایش تکان نخورد.
او پیش خود فکر کرد وقتش رسیده که این پیرزن از دنیا برود پس چرا من خودم را به خطر بیاندازم.
همین طور ایستاد تا مادر زنش درآب غرق شد و مرد.
فردا صبح یک ماشین بى‌ام‌و کورسى آخرین مدل جلوى پارکینگ خانه داماد سوم بود که روى شیشه‌اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف پدر زنت»


:: برچسب‌ها: داستان جالب امتحان دامادها !! ,



عضو شويد
نوشته شده در سه شنبه 30 فروردين 1390
بازدید : 2392
نویسنده : امير محمدي

با عضو شدن در اين وبلاگ شما ميتوانيد روزانه از خبر ها و مطالب روز باخبر شويد.همچنين عضو انجمن دختر پسراي ايراني شويد.و در تالار گفتگوي ما شركت نماييد.


:: برچسب‌ها: , اميرمحمدي , فقط داستان هاي كوتاه و آموزنده ,



هركس ميتونه خواننده بشه!!!
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 1773
نویسنده : امير محمدي

سلام دوستان.در اين پست شما ميتونيد در مورد خوانندگي و روش خوندن به صورت مبتدي تا حرفه اي نظر بديد.من هم سعي ميكنم راهنمايي كنم.

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: , ,



بیش از 70 فرقه شیطان‌ پرستی در کشور فعالند +تصاویر
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 1736
نویسنده : امير محمدي
چندی پیش یک گروه تحقیقاتی نسبت به گسترش شیطان‌پرستی در جامعه هشدار و خبر داده بود که اکنون بیش از 70 فرقه شیطان ‌پرستی در کشور فعال هستند.
 
 
شیطان پرستی اکنون در حال انتقال نمادها به جامعه است و بزودی به انتقال ایدئولوژی نیز خواهد پرداخت. شیطان پرستی دارای یک جهان بینی بوده و شیطان پرستان برای اثبات حقانیت خود شواهد زیادی دارند و در مواردی می توانند افراد 6 تا 60 سال را با خود همراه کنند.
 
 
شیطان پرستان اکنون در دانشگاه ها و بین دانشجویان رخنه کرده و به اجرای برنامه ها از جمله کنسرت در دانشگاه می پردازند. شیطان پرستان، شیطان را به عنوان قدرت غالب در جهان می دانند و اگر کسی می خواهد در جهان خوب زندگی کند باید با شیطان باشد به طوریکه معتقدند راه خدا از طریق ارتباط با شیطان می گذرد! اما نکته جالب توجه در این میان اینست که آنها از طریق تهیه فیلم و موسیقی، شیطان پرستی را ترویج می دهند و اکنون این موسیقی در میان تعدادی از جوانان دست به دست می شود. مظاهری سیف، نویسنده و جامعه شناس در این باره می گوید: ستاره پنج پر، دو مثلث معکوس روی هم (ستاره داود)، صلیب معکوس ( ضد مسیحیت) و نشانه آمون خدای مصریان را ازجمله نمادهای پیروان شیطان پرستی است. وی همچنین تاکید می کند: باید برای مقابله با این فرقه ها، موج فرهنگی در کشور ایجاد شود تا ماهیت این فرقه های انحرافی هر چه بیشتر به جامعه شناسایی شود. در همین حال یک مقام ارشد نیروی انتظامی می گوید: یکی از شرایط عضویت و پذیرش از سوی گروه های نوظهور شیطان پرستی، مصرف مواد تخدیری بسیار قوی از جمله کوکائین، حشیش و قرص های اکس است. وی تصریح می کند: دلیل استفاده این گروه ها از این مواد ورود به حالت خلسه برای انجام مراسم های ویژه آنان است. این مقام انتظامی کشور خاطر نشان می کند: شیطان پرستی پدیده جدیدی در ایران نیست، چنانکه پیش از این نیز در برخی شهرستان های کشور از جمله در یکی از شهرستان های استان کرمانشاه، فرقه های شیطان پرستی رسما اعلام موجودیت و فعالیت کرده بودند. این مقام نیروی انتظامی اظهار می دارد: بیش از 90 درصد دستگیر شدگان در پارتی یک گروه شیطان پرستی در کرج که در قالب اجرای کنسرت برگزار شد، از نقاط مرفه نشین تهران بودند و البته پس از دستگیری شمار بسیاری از این شرکت کنندگان، مشخص شد که اکثریت قریب به اتفاق آنان، هیچ اطلاعی از ماهیت فعالیت شیطان پرستی و عوامل برگزار کننده این پارتی نداشتند و صرفآ به قصد شرکت در پارتی و مهمانی شبانه دور هم آمده بودند.
 
 
یک آسیب شناس اجتماعی در مورد راههای جلوگیری از فعالیت گروههای شیطان پرستی گفت: آگاهی رسانی به نسل جوان و آموزش آنها درباره سرانجام شوم این حرکت ضد فرهنگی از طریق رسانه ها می تواند از گسترش حرکت آنها جلوگیری کرده و در صورت تداوم آنها را ریشه کن کند. این متخصص علوم رفتاری و آسیب شناس اجتماعی با بیان این مطلب گفت: با توجه به گسترش روزافزون فعالیتهای گروههای شیطان پرست در منطقه کشورهای اسلامی به ویژه ایران خطر این گروهها از نظر فرهنگی و اخلاقی به مرحله بحران رسیده است. مجید ابهری در ادامه افزود: از نظر تاریخی گروههای شیطان پرست دارای سابقه ای طولانی در منطقه هستند و سابقه آن در کشورمان بویژه در مناطق شمال غرب ایران به حدود 400سال پیش باز می گردد. چندی پیش یک گروه تحقیقاتی نسبت به گسترش شیطان‌پرستی در جامعه هشدار و خبر داده بود که اکنون بیش از 70 فرقه شیطان‌پرستی در کشور فعال هستند. بر اساس نتایج این تحقیق موقعیت جغرافیایی فعالیت این جریان مخرب و ویرانگر اخلاقی برخی ازشهرهای نقاط مرکزی و جنوب غربی ایران است و خشونت، خونخواری و آدم زدایی از ویژگیهای آن به شمار می رود به گونه ای که برخی از جوانان هوادار این جریانها با آسیب رساندن به خود و دیگران درصدد ارتقای جایگاه خویش در گروه هستند. تعداد شیطان پرستان شاید به یکهزار نفر نیز نرسد اما گروهی از روی کنجکاوی و یا به خاطر مسائل ضد اخلاقی و بی بند و باری جنسی به سوی آنها کشیده می شوند. این آسیب شناس اجتماعی تاکید کرد: شیطان پرستان استفاده از مواد مخدر روانگردان و آزادی بی بند و باری جنسی را جزو مراسم هفتگی خود قرار داده و با توجه به اینکه شیطان را مظهر مقاومت در برابر آدم قلمداد می کنند مخالف هر صفت انسانی بوده و اخلاق و امور اخلاقی را بر خلاف باورهای خود می دانند. ابهری در مورد راههای جلوگیری از فعالیت گروههای شیطان پرستی افزود: آگاهی رسانی به نسل جوان و آموزش آنها درباره سرانجام شوم این حرکت ضد فرهنگی از طریق رسانه ها بویژه تلویزیون و مقابله قانونی با مبلغان و سرگروههای این تفکر شیطانی در کوتاه مدت می تواند از گسترش حرکت آنها جلوگیری کرده و در صورت تداوم آنها را ریشه کن کنند
 

:: موضوعات مرتبط: , ,



چگونه فردی جذاب و بانفوذ باشیم
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 1717
نویسنده : امير محمدي
 – وضع ظاهری آراسته و مرتبی داشته باشیممرتب و تمیز باشیم، هماهنگی و پاکیزگی ناخودآگاه باعث جذب مردم می شود.البته باید دقت شود که لباس های عجیب و غریب باعث جذب نمی شود. تمیزی واطوی لباس، موهای مرتب، دهان خوشبو باعث جذب است. اما آراستگی ظاهری فقطپوشش داخل و خارج خلاصه نمی شود بلکه حرفهای زیبا، جملات مثبت، اعمال درستنیز باعث جذب است.
۲ – سکوت را تمرین کنیم
بعضی افراد می پندارند که هر چه شلوغتر و پر صداتر باشند بیشتر جذب میشوند ولی اینطور نیست. سکوت تاثیری ذهنی در افراد می گذارد. هنگام سکوت،در اطارف خود ایجاد خلاء می نماییم و این باعث جذب است.
ضمن اینکه سکوت انسان را عاقلتر و با تجربه تر نشان می دهد، زمینه ایمناسب برای صمیمیت است. البته سکوت ناشی از ترس و عدم اعتماد بنفس، باعثکاهش جذابیت است.
۳ – نرم و ملایم صحبت کنیم
این هم، مانند مورد قبلی باعث ایجاد خلاء پیرامون می شود و باعث جذبشدن است. جیغ، داد و هوار، بلند صحبت کردن و خشن و عصبی بودن باعث قطعاعتماد مردم می شود.
۴ – فرد محترمی باشیم
به خود و دیگران احترام بگذاریم. بی ادبی در کلام و گفتار و رفتار ازجذابیت بسیار می کاهد.باید در ظاهر آراسته و در باطن وارسته بود. شخص مودبو متین و محترم بی تردید جذاب تر از بی ادبان است. هتاکی و ناسزا گفتن حتیبه افراد بدصفت و بی شخصیت و همچنین تحقیر و تمسخر و غیبت و بدگویی مخالفبا احترام است.
۵ – از شوخی زیاد بپرهیزیم، اما خنده رو باشیم
شوخی فراوان انرژی ذهنی را کاسته و جذابیت را از بین می برد. چراکهشوخی بتدریج پرده های حرمت را پاره کرده و کم کم موجب بی احترامی می شود.با این حال تبسم به چهره جذابیتی عمیق می بخشد. در تبسم سنگینی و متانتموج می زند ولی در خنده زیادی و شوخی سبکی و کاهش جذابیت نهفته است.
۶ – قاطعیت = جذابیت
سست عنصر نبودن و پای تصمیمات و تعهدات ماندن موجب جذابیت است. افرادیکه شخصیتی قاطع دارند هدفهای مشخص و ارزشهای معینی و برنامه های مدونیدارند و بلااستثنا جذابند. قدرت “نه” گفتن به درخواست های بی ارزش دیگرانموجب رویش جذابیت است. بعضی افراد خود را فدای این و آن می کنند و هرکارمثبت یا منفی را قبول میکنند و اینطور می خواهد در دل دیگران رخنه کنند کهنمی شود. جذابیت یعنی مصمم بودن و قاطعیت در رفتار و گفتار.
۷ – مراقب امیال و غرایز شخصی خود باشیم
افراد دارای شخصیت مسلط و چیره بر غرایز و امیال، دارای تسلط بیشتریهستند. کسانی که بر میل جنسی، میل غذا خوردن، عواطف و هیجانات خود مسلطهستند، جذابیت معنوی دارند. تاثیر روانی گذاشته و انرژی مثبت از وجودشانفوران می کند.
کسانی که غریزی و هوی هوسی هستند و مدام در پاسخ به امیال خود به سر میبرند و نمی توانند خود را کنترل نمایند و خصوصا به زبان و نگاه خود مسلطنیستند، هیچ جذابیتی ندارند. 

 


:: موضوعات مرتبط: , ,



راز خوشبختي
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 1643
نویسنده : امير محمدي

خواستن

ما نیازهای خود را اعلام می کنیم و آن را از دیگران می خواهیم. مثلاً وقتی گرسنه باشیم از مادر تقاضا می کنیم که برای ما غذا آماده کند. یا وقتی خسته باشیم، می خواهیم که اجازه بدهند تا بخوابیم. خواستن، مقدمه رسیدن به هدف است و بدون آن نمی توانیم به مقصود خودمان دسترسی پیداکنیم.

بیان نیاز

برای اینکه دیگران متوجه ما و نیاز ما بشوند، آن را اعلام می کنیم. با این کار دیگران را از مشکل خود با خبر می سازیم. حال اگر ما لب باز نکنیم و چیزی نگوییم، کمتر کسی به نیاز و خواسته ما توجه خواهد کرد. اما یادمان باشد که نباید نیاز خود را نزد هر کسی بگوییم.

دعا، همان خواستن است.

«دُعا»، که در قرآن و سخنان خوبان، ما را به انجام آن تشویق کرده اند، همان خواستن است. ما با آن مشکل خود را با خدای خوب و مهربان که از همه به ما نزدیک تر و مهربان تر است، در میان می گذاریم. از او همه چیزی می خواهیم و می دانیم که اگر آن خواسته به نفع ما باشد، حتما خدای دانا و توانا آن را برآورده می کند و آنچه ما خواسته ایم را به ما می دهد.

اگر دعا نکنیم

ما می دانیم که خداوند حتی حرف هایی را که درون دل ما می گذرد می داند؛ حرف هایی که هیچ کس آن را نشنیده است. ولی در دعا، ما با گفتن خواسته های خود، هم با خداوند بیشتر دوست می شویم و هم راه درست صحبت کردن با او را یاد می گیریم. خداوند نیز ما را برای این کار تشویق می کند و می گوید: «دعا و ابراز نیازتان نباشد، خداوند هیچ اعتنایی به شما نمی کند». فایده دعا کردن برای خود ماست که در راه رسیدن به خدا پیشرفت کنیم.

مژده بزرگ

یک مژده بزرگ در میان کلیدهای نورانی و هدیه های روشن قرآن برای ما وجود دارد. پس از شناختن آن کلید، حتما دست هایمان را بلند می کنیم تا تمام آرزوها و خواسته های خود را از خداوند بخواهیم. ما می دانیم تنها کسی که بر همه چیز قدرت دارد و می تواند ما را به آرزوهای خوب و شیرین مان برساند، خدای مهربان است. خداوند در این مژده بزرگ فرموده است:

«از من بخواهید و مرا بخوانید تا جواب شما را بدهم».

این سخن خدای خوب، مژده بزرگی برای ماست که تمام حرف های خود را با او در میان بگذاریم.

روزها و شب های دعا

«ماه مبارک رمضان» که در آن به سر می بریم، پر از لحظه های طلایی برای رسیدن به آرزوها و دریافت هدیه های آسمانی است. شب های قدر، شب تولد امام حسن مجتبی علیه السلام و نیز عید بزرگ فطر، لحظه های خوبی برای دعا کردن، گرفتن جایزه و پاداش، و رسیدن به آرزوهاست؛ پس فرصت را از دست ندهیم!


:: موضوعات مرتبط: , ,



روانشناسی خیانت و روابط پنهانی
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 1527
نویسنده : امير محمدي

 

واقعیاتی در مورد خیانت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

* در جـوامع غربی در %66 ازدواجها پدیده خیانت مشاهده میگردد.

* در ازدواجـهـایـی کـه یـکـی از زوجـین دست به خیانت زده احتمال طلاق افزایش یافته است.

* %75 خیانتهای جنسی به طلاق کشیده میشود.

* ماهیت خیانت عشقی با خیانت جنسی تفاوت دارد.

* زنان و مردان برای خیانت عشقی خود دلایل یکسان اما برای خیانتهای جنسی خود دلایل متفاوتی دارند.

* %15 زنان و %25 مردان جوامع غربی در دوره تاهل و زندگی مشترکشان بیش از 4 رابطه جنسی نامشروع دارند.

* %15 از افرای که مرتکب خیانت جنسی شده اند همسر پیشین خود را طلاق داده و با معشوقه خود ازدواج میکنند.

* %80 از افرادی که به قصد ازدواج با معشوقه خود همسر پیشین خود را طلاق داده اند از کرده خود پشیمان میگردند.

* بیشتر رابطه های پنهانی معمولا 3-2 سال بطول می انجامد اما برخی ممکن است مادام العمر باشد.

* عامل خوشبختی در زندگی زناشویی احتمال خیانت را منتفی نمیکند.

* پر مشغله بودن همسر عامل ناتوان کننده ای برای نداشتن رابطه پنهانی وی نمیباشد.

بطور کلی 3 نوع خیانت و یا رابطه پنهانی وجود دارد:


رابطه عشقی
رابطه جنسی
رابطه اینترنتی
 

تعریف خیانت عشقی: یک رابطه پنهانی میباشد که در آن یک پیوند احساسی و جنسی صمیمانه میان یک فرد متاهل با فرد دیگری که همسر قانونی وی نمیباشد برقرار میگردد.

تعریف خیانت جنسی:
یک رابطه پنهانی میباشد که در آن یک فرد متاهل با فرد دیگری که همسر قانونی وی نمیباشد رابطه جنسی برقرار میکند. در این نوع رابطه عنصر علاقه و یا وابستگی احساسی وجود ندارد.

تعریف خیانت اینترنتی: شامل گفتگو و تبادل تصاویر و مشخصات یک فرد متاهل با فرد دیگری که همسر قانونی وی نمیباشد از طریق اینترنت و چت. محتوای گفتگوها و تبادل تصاویر و مشخصات عموما در رابطه با مسایل جنسی و صمیمانه میباشد.

عمده نیازهایی که فرد در یک رابطه نامشروع و پنهانی سعی در تامین آنها دارد به قرار زیر میباشد:

مورد نیاز بودن -رفاقت-درک شدن-از سوی فردی دوست داشته شدن-یک ریسک لذت بخش و مفرح-احساس آزادی - استقلال-سرگرمی- برآورده ساختن نیازهای جنسی-تقویت اعتماد بنفس-سلطه جویی-تجربه تازه-ماجراجویی-القاء داشتن استحقاق و شایستگی-رقابت-شیطنت-پر کردن خلاء تنهایی-برتری جویی-انتقام جویی-تعلق پذیری-احساس امنیت-مورد پذیرش واقع شدن-هیجان-لذت جویی-احساس جوانی کردن-تنوع طلبی-خود شناسی.
 

خیانت عشقی: این نوع رابطه پنهانی در ابتدا از یک صحبت کوتاه آغاز شده و به تدریح به یک رابطه عمیق و شدید بدل میگردد. در پایان نیز چیزی جز ندامت و از هم پاشیدن زندگی فرد ثمری در پی ندارد. انگیزه اصلی آن افزایش اعتماد بنفس فرد میباشد اما بطور کاذب. به انواع رابطه عشقی خیانت آمیز توجه کنید:

رابطه عشقی کورکورانه: در این نوع رابطه پنهانی فرد به نوعی به عشق اعتیاد دارد. وی به احساسی که در هنگام عاشق شدن به وی دست میدهد که همان افزایش ترشح آمفیتامین در بدنش میباشد اعتیاد دارد. که معمولا فرد را غیر منطقی و شیفته میگرداند. یک شهوت کورکورانه نسبت به یک فرد میباشد که در آن عشق بصورت وسواسی، غیر واقعی، آتشین و بی پروا نمود پیدا میکند. فرد در این نوع عشق خود را به مخاطره انداخته و به آب و آتش میزند که به وصال معشوق خود برسد. هنگامی که معشوق در کنار فرد عاشق نباشد احساس عذاب میکند و هنگامی که معشوق حضور دارد احساس وجد. این نوع رابطه عشقی میتواند از چند هفته تا چند چندین سال بطول انجامد. اما پس از گذشت زمان هر دو فرد پی میبرند که آنطور که تصور میکردند یکدیگر را نمیشناسند و با یکدیگر سازگاری و تفاهم ندارند. در این نوع رابطه فرد از همسر و یا شریک پیشین خود معمولا جدا میگردد.

رابطه عشقی تفننی: این نوع رابطه پنهانی بر مبنای دوستی، تفاهم و مراقبت دو جانبه از یکدیگر شکل میگیرد. این نوع رابطه به نوعی گریختن از وظایف، مسئولیتها و فشارهای زندگی روزمره و پناه آوردن به یک فرد جدید میباشد. در این نوع رابطه دو فرد بطور قابل ملاحظه ای احساساتی میباشند و ممکن است که با هم رابطه جنسی برقرار کنند و یا هیچگونه رابطه جنسی با یکدیگر نداشته باشند. در این نوع رابطه دو فرد اعتقاد دارند که فرصتی برای خود شناسی، رابطه جنسی، تجربه اندوزی، مشاوره و مورد پذیرش قرار گرفتن در اختیار آنان قرار میدهد. دو فرد در این نوع رابطه بسیار محرم یکدیگر بوده و رازدار میباشند. میتواند سالها بطول انجامد و یا حتی مادام العمر ادامه یابد. فرد ممکن است از همسر و یا شریک پیشین خود جدا نگردد و حتی اعتقاد داشته باشد که رابطه پنهانی وی و برآورده گشتن نیازهای وی از این طریق سبب تحکیم زندگی مشترکش میگردد.

رابطه عشقی مقطعی: این نوع رابطه پنهانی در دوران تغییر و تحول و عبور از یک مقطع به مقطع دیگر زندگی فرد به وقوع می پیوندد. میان دو فردی که خواهان تجارب غیر جدی، سرگرم کننده و افزایش دهنده عزت نفس میباشند. بیشتر در هنگام رویدادهای مثبت مانند ارتقاء مقام، ترفیع، پاداش، یافتن شغل جدید توسط همسر، فرزند دار شدن و یا نقل مکان به یک خانه جدید حادث میگردد. در زمان موفقیت در فرد نوعی احساس شایستگی و کفایت پدید می آید که در فرد توقع یک پاداش ویژه را ایجاد میکند. مانند رابطه برقرار کردن با یک فرد تازه که هم سرگرم کننده باشد و هم زیاد سختگیر و مشکل پسند نباشد. این حالت در زمانهای ناخوشایند نیز میتواند به وقوع بپیوندد. زمانی که فرد خواهان فردی است که قادر باشد ناکامی، شکست و ناراحتی وی را درک کرده و تسلی خاطر و پشتیبان وی باشد. این نوع رابطه کلا زود گذر میباشد و عمرش کوتاه است. شاید کمتر از یک سال و بندرت زندگی مشترک فرد را از هم میگسلد. این رابطه برای فرد نیازهای امنیت، اختیار داشتن، تعلق پذیری، عاشق و معشوق بودن، مورد پذیرش بودن و اعتماد بنفس را تامین میکند.

رابطه عشقی انتقامجویانه: برخی از زنان از مردان و برخی مردان نیز از زنان نفرت دارند. آنها لذت را در آزار دادن، فریب دادن و بازی دادن دیگران میبینند. آنها دروغگویان ماهری نیز میباشند. آنها قربانیان خود را معمولا از میان افراد آسیب پذیر، ساده لوح و معصوم شناسایی و انتخاب میکنند. آنها در ابتدا وعده های خوشایندی به طرف مقابل میدهند اما در انتها چیزی جز ناکامی، رنجش خاطر و تحقیرشدگی برای قربانی باقی نمیگذارند. فرد ابتدای آشنایی خیلی با حیله گری و ظرافت به قربانی نزدیک میگردد. ممکن است خود را فرد بسیار موفق و یا سرشناس معرفی کند و یا آنکه خود را یک قربانی رقت انگیز جا زده و حس ترحم قربانی را بر بینگیزد. اما پس از گذشت زمان بتدریج قربانی را نا امید، تحقیر و مطیع خود میگرداند. پول، وقت، انرژی و اعتماد بنفس قربانی خود را میگیرد. در اینگونه افراد با سلطه جویی و کنترل کردن فرد دیگر نوعی احساس امنیت در فرد پدید می آید. فرد در این رابطه پنهان از همسر و یا شریک پیشین خود جدا نمیگردد.

خیانت جنسی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

رابطه جنسی رفاقتی: در این نوع رابطه پنهانی دو فرد با یکدیگر رابطه جنسی داشته و از یکدیگر مانند دو دوست مراقبت میکنند. با اینحال زیاد با یکدیگر صحبت نمیکنند. آنها با یکدیگر خوش بوده و با یکدیگر بودن لذت میبرند. آنها میپندارند که این نوع رابطه پنهانی نه تنها هیچ لطمه ای به زندگی مشترک با همسرشان نمیزند بلکه تاثیر مثبتی نیز بروی آن میگذارد. این نوع رابطه ممکن است سالها بطول انجامد. این رابطه عزت نفس، حس پذیرش، هیجان، خیالپردازی، لذت، شیطنت، اشتیاق وارضای تمایلات جنسی فرد را برآورده میسازد.

رابطه جنسی ماجراجویانه: در این رابطه پنهانی نیز رابطه جنسی وجود دارد. یک رابطه مفرح و شیطنت آمیز میباشد. دو فرد برخی اوقات تصور میکنند کودک بوده و طرف مقابلشان اسباب بازی میباشد که به فرد دیگری تعلق دارد. هر دو فرد در این رابطه خود محور بوده و در جستجوی لذت خویش میباشند. معمولا نیز دارای شریک جنسی فراوانی هستند. برای فرد رابطه جنسی یک بازی رقابتی و وسیله ای برای کنترل و سلطه جویی میباشد. این نوع رابطه به فرد عزت نفس، حس شایستگی ،رقابت، هیجان، شیطنت و زیرکی میبخشد ولی در نهایت باعث از هم گسستگی زندگی و شرمساری او خواهد گردید.

رابطه جنسی مرض گونه: برخی روابط جنسی پنهان تنها یک شب بطول می انجامد. حتی فرد نام معشوقه خود را نیز به خاطر نمیسپارد. اینگونه افراد تنها میخواهند چیزی را اثبات کنند و تنها انگیزه آنان ارضاء جنسی میباشد. در جستجوی روابط جنسی بودن مکرر آنان آشکار کننده احساس تردید به خویش، خشم، انتقامجویی و یاغیگری مفرط آنان میباشد. در این نوع رابطه فرد از همسر خود جدا نمیگردد چون نیازی به این کار ندارد. این نوع رابطه به فرد احساس عزت نفس و قدرت توام با غرور، تسکین، خصومت، تنهایی، برتری، و انتقامجویی میبخشد.
 

۱۰ نشانه خيانت در مردان

متاسفانه پديده نكوهيده خيانت در برخي از مردان مشاهده ميشـود كه در نهايت موجبات تخريف روابط خـانـواده را فراهــم خواهـد آورد. در اين قسمت به ۱۰ نشانه خيانت در مردان اشاره مي كنيم. اين علائم ممكن است شروع قصه اي غم انگيز باشد پس سعي نماييـد حـواس خود را بيشتر جمع كنيد.

افزايش ساعات كاري
بيشترشدن مدت زماني كه بقول او بدليل اضافه كاري يا جلسه سر كار ميماند يكي از نشانه هاي مهم است. اين فرصت خوبي است براي ملاقات و قرارهاي عاشقانه.

تفكر زياد و خيره شدن
بتازگي زياد توي فكر است، معمولا” به يك نقطه خيره ميشود و در افكار خود فرو رفته، آيا مشكل كاري دارد؟ با كـسي دعوايـش شده؟ اگر نـه پـس از خـواب خـرگوشـي بيدار شويد.

كم حرفي و سرد مزاجي
يكي از نشانه ها اين است كه او ديگر در خانه حرف نمي زند و يا بسيار كم حرف شده است، با شما به سردي برخورد كرده و احساسات شما را بي معني مي انگارد و ديگر حرفهاي عاشقانه نميزند.

مخفي كردن موبايل و تلفنهاي بي جواب
موبايلش را هيچگاه از خودش دور نميكند ،هنگام زنگ خوردن بسرعت سراغش رفته و به آرامي صحبت مي كند. تلفنهاي مشكوك و مزاحم زياد شده است.

عدم تمايل به روابط جنسي
در صورت وجود روابط پنهاني شـور و هـيجان همسر شما براي سكس از بين رفته و ديگر مانند گـذشـته تـمايـلي به داشـتن اين روابط ندارد او سرد و بيتفاوت از كنار شما خواهد گذشت.

اتهام به خيانت
از قديم گفتن “دست پيش بگير تا پس نيـفتـي” و “كافـر هـمـه را بـه كيش خود پندارد”. بله او شما را به خيانت متهم مي كند در حالي كه هيچ دليل و مدركي ندارد. چون خود چنين افكاري درسردارد اينطور مي انگارد كه شما نيز به دنبال كج روي و تقلب هستيد.
انگ زدن هاي بي مورد، سوال پيج كردنهاي پي در پي و بدون منطق مي تواند نشانه مهمي براي خيانت در او باشد.

جبهه گيري و پرخاشگري
هنگامي كه از او ميپرسيد “چرا دير كردي؟” يا “چرا موبايلت خـامـوش بود؟” او با لحني تند و چهره اي برافروخـته شـروع بـه توجـيه شـما مي كـند و با اسـترس پاسخ سوال را مي دهد. براي هر موضوع بي اهميتي شروع به بهانه تراشي و تند خويي مي كند.
“آنكه از حساب پاك است از محاسبه چه باك است؟” هر قدر پاسخها با لحن آرامتر و منطقي تر بيان شوند، احساس صحيح بودن آنها بيشتر تقويت خواهد شد و بالاعكس.

احساس گناه و شرمندگي زياد
او بدليل گناهي كه در مورد شما مرتكب شده احسـاس گـناه و عذاب وجدان مي كند بنابراين وقتي هديه اي به او مي دهيد و يا كار غير منتظره اي برايش انجام مي دهيد، چهره اش منقلب شده و علائم شرمندگي در چهر ه اش موج خواهد زد.

تغيير شخصيت وشكل ظاهري
نوع لباس پوشيدن او تغيير مي كند، جملات جديد بيان مي كند، حركات متفاوت از او سر مي زند، ساعت خواب و بيداريش تغيير مي كند، غذاهاي جديدي طلب مي كند. بـيـشتر حـمام مـي رود، مـوهاي خـود را بـرخـلاف گـذشـتـه حـالـت داده و آغـشتـه بـه ژل مي نمايد.
او مي خواهد مطابق با ميل ديگري رفتار كند، لباس بپوشد، حرف بزند، غذا بخورد و …

افزايش ناگهاني ساعت كاري در اينترنت
امروزه اينترنت و اسلحه بسيار قوي آن يعني “چت” وسيله اي مطمئن و امن براي رد و بدل حرفهاي عاشقانه و الـبته درد دل هاي شبـانه بــراي عشـاق تازه بـهـم رسيده و يا نرسيده تلقي مي گردد. گـذراندن سـاعتهاي متـمادي شـوهرتان را در جـلـوي كامپيوتر بحساب انجام كارهاي اداري و استفاده عـلمـي او از كامـپـيوتر نـگذاريد و كمـي بيـشتر حواستان را جمع نماييد.

● نتيجه: گرچه نـشـانه هاي ذكر شـده به هيـچ عنـوان دليـل قطعي براي خيانت مردان محسوب نميگردد، دانستن آنها براي پيشگيري از خيانت پيش از وقوع مفيد مي باشد. فضاي خانواده خود را با صداقت و صميميت گرمتر و جذاب تر نماييد.


صادق باشید!


:: موضوعات مرتبط: , ,



تأثیر نماز بر کاهش انحرافات جنسی
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 1531
نویسنده : امير محمدي

ان الصلوه تنهی عن الفحشاء و المنكر   

سوره مباركه عنكبوت آیه 45

انحرافات جنسی از دردناك ترین مشكلات بشر در آستانه قرن بیست و یكم است. بررسی های كینزی در سال 1948 نشان داد كه از هر 100 مرد آمریكایی 4 مرد منحصراً همجنس خواه هستند، یعنی كوچكترین تمایلی به جنس مخالف ندارند!؟ این در حالیست كه تعداد زیادی از این 100 نفر، همجنس را بر غیر همجنس ترجیح می دهند یا تفاوتی بین همجنس و غیر همجنس برایشان مطرح نیست و یا با این كه به غیر همجنس متمایلند، به طور اتفاقی یا بیش از اتفاق همجنس بازی نیز می كنند. بدین ترتیب این آمار نشان می دهد، بیش از 3/1مردان آمریكایی بعد از سال های بلوغ خود همجنس بازی كرده اند و حداقل نصف این آمار در مورد زنان آمریكایی نیز صادق است.(1) 

تازه این آمار مربوط به زمانی است كه تفسیر غلط از نظریات فروید و انحراف از آن، گسترش چندانی پیدا نكرده بود. بدیهی است پس از گذشت چند دهه باید هم، همجنس بازها به جایی رسیده باشند كه در پارلمان آمریكا برای خود نماینده داشته باشند و كمیسیون تشكیل دهند.

جالب اینجاست كه برخی منابع علمی روانپزشكی، حتی این تمایل را در برخی كاملاً بهنجار و طبیعی با شخصیت پایدار و عاری از هر گونه نشان روانی و با انطباق خوب از نظر اجتماعی توصیف كرده اند! (2)

با این اوصاف اگر همجنس بازی و لواط انحراف جنسی نیست، می توان حدس زد كه انحرافات جنسی در قاموس غرب دیگر چه واویلایی است؟!

بچه بازی، نمایش اعضای جنسی، سادیسم و مازوخیسم جنسی، مبدل پوشی، خود ارضایی، نظر بازی، حیوان دوستی، مرده دوستی و نمونه های بسیار متعدد دیگری كه قداست قلم مانع از توصیف آنهاست، همگی نمونه هایی از مهار گسیختگی و سقوط فاجعه آمیز غرب در قهقرای فساد جنسی و فحشاء به شمار می آیند.

بدین ترتیب انحرافات جنسی صرف نظر از مشكلات اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی و .. كه ایجاد می كنند، تنها در بعد پزشكی و آن هم جدای از نتایجی كه در بروز بیماری های جسمی ماند بیماری های مقاربتی بر جای می گذارند، به خودی خود، از بزرگ ترین مشكلات پزشكی بشر امروز به حساب می آیند.

این در حالیست كه در جوامع اسلامی، قرن هاست كه نماز فعالانه و مقتدرانه بسان یك منجی قابل اطمینان، دامان مدد جویندگان از خویش را از هر گونه فحشاء و انحراف جنسی پاك و مصون داشته است.

آیین اسلام با ترغیب های متعدد به امر ازدواج و به خصوص با وضع قانون ازدواج موقت(كه با وجود آنكه از موارد اساسی اختلاف شیعه و سنی است، در كشور شیعه مذهب ما نیز بسان ممالك اهل سنت به فراموشی محض سپرده شده است) از هر جهت انسان را برای ارضای غریزه نیرومند جنسی، از طریق مشروع راهنمایی می كند. آیات متعدد سوره های نور، احزاب، بقره، نساء و .. بهترین گواه این موضوع است.

اما علاوه بر تحریك همه جانبه اسلام برای ازدواج و حتی سهل نمودن آن مثلاً با وضع قانون متعه یا ازدواج موقت(برای ریشه كن كردن موانع اقتصادی ازدواج) و علاوه بر مجازات های سختی كه برای منحرفین جنسی در نظر گرفته شده است، سایر قانون های اسلامی به گونه ای ارائه شده اند كه چنانچه حتی شخص به دلایلی از ازدواج باز ماند، هرگز به فساد و انحراف آلوده نشود و در رأس این قانون ها، فریضه نورانی "نماز" است.(3)

نمازگزار با امداد از "نماز" توانایی كنترل غرایز خود را افزونی می بخشد و آتش سوزاننده و پر لهیب فحشاء را كه چه بسا ممكن است به انحراف جنسی بیانجامد  به آب عفاف، سرچشمه گرفته از "نماز" خاموش می كند.

پی نوشت:


(1) ترجمه سیناپس روانپزشكی كاپلان ـ سادوك ـ جلد سوم ـ ص 72
(2) روانپزشكی لیفودریس ـ مقاله اختلال های جنسی ـ ترجمه دكتر لون داویدیان ـ ص 313

(3) برای شرح بیشتر رجوع شود به نكته ای از این مجموعه مقالات، با عنوان "تاثیر نماز بر بیماری های مقاربتی"

نویسنده : دكتر مجید ملك محمدی-تبیان دات نت


:: موضوعات مرتبط: , ,



خودارضایی در دختران و احتمال آسیب پرده بکارت
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 1638
نویسنده : امير محمدي

سعی کردیم این مطلب کوتاه را بصورت بسیار ساده مطرح کنیم - به توصیه کاربرانی که درخواست این مطلب را داشتند.

گروه تحقیق و مطالعات - پایگاه شفا : برخلاف تصور برخی که می پندارند پرده بکارت دختران در داخل واژن قرار دارد ، این پرده که از جنس دیواره واژن می باشد در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و در دهانه واژن واقع شده است .

پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد که در بخش مسائل جنسی زنان به ان اشاره شده است . برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود از جمله :

  • ورزش های سنگین از جمله ژیمناستیک
  • انجام نزدیکی و فعالیت جنسی با مرد - دخول آلت تناسلی
  • عمل بسیار ناپسند و مضر و پر خطر خودارضایی
  • برخی نیز بطور مادر زادی با مشکل آسیب یا حتی نبود پرده بکارت مواجه هستند
  • تصادف
  • عملهای لگنی وخیم
  • ...

قابل توجه اینکه تمامی مسائل ذکر شده بالا توسط پزشک قابل معاینه و تشخیص صد در صد می باشد . از جمله موارد ذکر شده در بالا مسئله خودارضایی می باشد. پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد و با کوچکترین تحریک آسیب پذیر می باشد . گرچه تحریکات کوچک و مختصر آسیب کامل به پرده بکارت نمی رساند ولی همین آسیب جزئی برگشت ناپذیر و قابل تشخیص است و سبب حساس شدن آن و احتمال پارگی وجود دارد .

توصیه اکید ما اینکه از عمل بسیار ناپسند و ناخوشایند خودارضایی دوری کنید تا بر اثر چند لحظه کوتاه احساس لذت جنسی که بر اثر خودارضایی حاصل می شود و عذاب وجدان سختی را به همراه دارد ، زندگی مشترک آینده خود را دچار مخاطره نسازید و خود را دچار فشارهای روحی روانی نسازید .

 


در خودارضایی دختران ورود انگشت و یا هر وسیله ای دیگر سبب آسیب قطعی به پرده بکارت می شود و مالش سبب بروز آسیب نمی شود .

تشخیص و بررسی آسیب به پرده بکارت برای افراد غیر متخصص بسیار مشکل می باشد .


:: موضوعات مرتبط: , ,



حجب و حيا و نرسيدن به اوج لذت جنسی
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 1645
نویسنده : امير محمدي


اين اختلال به حالتی گفته ميشود که رسيدن فرد به اوج لذت جنسی با تاخير توام باشد و يا اينکه فرد اصلا اوج لذت جنسی را تجربه نکند. اين حالت کم و بيش در زنان اکثر مناطق جهان ديده می شود. يكي از دلايل اين مسئله آن است که دختران از کودکی به حجب و حيا تشويق می شوند. كه بسيار ارزشمند است. زمانی که همان دختر وارد رابطه جنسي با همسر خود می شود و حالا به عنوان يک زن و شريک جنسی هم بايد وظايفی را انجام بدهد، شکستن حريمی که در آن در ساعاتی از شبانه روز فرد بايد حجب و حيا را کنار گذاشته و از رابطه جنسی با همسرش لذت ببرد خيلی دشوار است.

اين طرز فکر که نهادينه شده، نمی تواند مانند يک کليد روشن و خاموش بشود. بنابراين فرد نمی تواند مهارهای ذهنی اش را بشکند و گاهی حتی اگر لذت هم ببرد نمی تواند و يا نمی خواهد آن را بروز دهد، از ترس اينکه مورد قضاوت قرار بگيرد و متهم شود که زن سبک و هرزه ای است. بنابراين به مرور اين حالت رابطه جنسی را برای فرد از يک حالت خوش آيند به حالت وظيفه و بعضا توام با ترس تبديل می کند. ترس از اينکه مبادا عکس العملی نشان بدهد که همسرش تصور کند او هرزه است.

در ابتدای شکل گيری رابطه جنسی با همسر هم اغلب اين ترس وجود دارد که مبادا فرد متهم به اين شود که پيش از اين رابطه جنسی ديگری را تجربه کرده است و برای همين می داند که چطور بايد در يک رابطه جنسی با طرف مقابل برخورد کرد و لذت هم برد.

مورد بعدی که ميتواند باعث اين اختلال شود تاثير معکوس بعضی از داروها بر روی مکانيسم مغزی افراد است. بطور مثال پژوهش ها گزارش داده اند که بعضی از داروهای ضد افسردگی ميتوانند بر روی رسيدن خانمها به اوج لذت جنسی اثر منفی بگذارند. اگر فرد متوجه اين تاثير شد بايد به پزشک خود مراجعه کند تا در صورت امکان دارو را تعويض کنند و يا مقدارمصرف آن را تغيير دهند اما حتما بايد اينکار توسط پزشک متخصص انجام شود و گرنه در دراز مدت تاثيرات داروی جديد و يا قطع سرخود دارو ميتواند موجب آسيب به فرد شود.

با تمامی اين تفاصيل می بينيم که نقش آقايان در حل اختلالات جنسی خانمها تا چه حد ميتواند موثر باشد. مرد بايد با همسر خود طوري برخورد كند كه زن احساس آرامش و راحتي داشته باشد . اگر زنی احساس راحتی کند و نگرانيهای خود را بدون ترس از اينکه مورد قضاوت قرار بگيرد با همسرش مطرح کند، درصد دچار شدنش به اين اختلالات و يا طولانی شدن درمانش تا حد زيادی کاهش پيدا ميک


:: موضوعات مرتبط: , ,



سایتهای خارجی و نظریه ها درباره خودارضایی - استمناء
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 1689
نویسنده : امير محمدي

بسیاری ادعای این رو دارند که خودارضایی را در ایران و مذهب اسلام بزرگش کردن و حرام . در حالیکه در کشورهای اروپایی اون رو تایید می کنند !!! برای ما جای تعجب است در حالیکه این مطالب از سایت های اروپایی و آمریکایی و حتی یک مطلب از سایت یک پزشک فعال در تل آویو درج شد و همگی بر منفی بودن خودارضایی و ترک آن تاکید دارند باز هم عده ای کورکورانه در پی انکار خود هستند . انکار شخصیت انسانی و ارزشمندی که باید داشته باشند ولی از آن دوری می کنند . انکار این مطلب که خودارضایی یعنی آغاز نابودی دوران طلایی نوجوانی و جوانی .

اگر کمی با تفکر و خرد بیندیشیم می پذیریم که نباید با خود دشمنی کرد . مطالب ثبت شده در این پست بدلیل موضع گیری برخی کاربران در انجمن شفا تهیه و تنظیم و ترجمه و ثبت شد . امیدوارم سایر همکاران فعالیت مشابه رو انجام بدهند و با تحقیقات در سایتهای پزشکی معتبر جهان در خصوص علوم پزشکی بر این مطلب تاکید کنند که خودارضایی یک مسئله و بیماری است که باید ترک شود .

بدون هیچ شک و تردید بیان می کنیم که :

هر پزشک و کارشناس یا متخصصی ، خودارضایی را بدون ضرر و یا مفید می داند و یا انجام محدود انرا تایید می کند ، به سواد و علم او شک کنید چه ایرانی باشد چه غیر ایرانی .

موفق باشید

 

www.med.umich.edu
مدیریت بهداشت و درمان دانشگاه میشیگان
ترجمه از پایگاه شفا

خودارضایی در سنین نوجوانی تمایل به همجنسگرایی را بالا می برد - فعالیتهای روزمره و مفید در کودک را مختل می کند - سبب بروز دردهای مقاربتی در آینده می شود و در توان حفظ عوظ با مشکل مواجه می شود - سبب بروز خارش های موضعی و حتی بروز تروما می شود


www.answers.yahoo.com
بخش مشاوره سایت یاهو
ترجمه پایگاه شفا

مادری در خصوص خودارضایی دختر 16 ساله خود که رفتارش با انجام خودارضایی تغییر کرده بود کمک و راهنمایی خواسته بود . در شرح مشکل دخترش بیان کرده بود که دخترش را زیر نظر داشته و متوجه شده در طی یک روز سه نوبت خودارضایی داشته است . رفتارش بسیار تند و بد شده و از زمانیکه متوجه خودارضایی او شده است ، او را دختری افسرده و گوشه گیر می بیند که دوست دارد تنها باشد . حتی یک نوبت پس از خودارضایی شاهد گریه و افسردگی شدید او بوده است

مشاور در پاسخ خودارضایی برای دختر ایشان را منع کرده و بیان کرده باید برای بهبودی شرایط روحی او تغییر مکان زندگی بدهند . به بیان بخش مشاوره یاهو خوداراضیی در سنین نوجوانی سبب بروز پرخاشگری و ناملایمات روحی می شود . والدین باید فرزندان را از کودکی با شیوه صحیح ا مسائل جنسی آشنا کنند


www.muslim-canada.org
موسسه اسلامی توسعه عدالت - جامعه مسلمانان کانادا
ترجمه پایگاه شفا

در این سایت خودارضایی - استمناء - را تجاوز به خویشتن معرفی کرده است . رفتار غیر انسانی که روح و جسم را نابود می کند . هر گونه سوء استفاده از اعضاء جنسی مگر در زندگی مشترک به معنای جنایت به خود و تجاوز به خود است . تجاوز جنسی فقط برخورد جنسی منفی با دیگری نیست بلکه خودارضایی نیز تجاوزی است که عوارضش از تجاوز به دیگران گسترده تر است
اشاره شده است که : پیامبر (ص) به شدت استمناء را نهی کرده اند . در جایی دیگر بیان شده که عمر از خلفاء اهل سنت در اسلام ، گناه خودارضایی را با سرقت غذا در زمان قحطی یکی دانسته است


ww.sexualcontrol.com
پایگاه مشاوره کنترل جنسی
ترجمه پایگاه شفا

این سایت خودارضایی را یک اعتیاد حاد معرفی کرده و بیان داشته باید افرادی که به خودارضایی  - استمناء - روی آورده اند را به مراکز مشاوره و درمان معرفی کرد . باید خودارضایی را متوقف کنند و از تحریک خود به روش لمس عضو جنسی چه در زن و چه مرد پرهیز شود چراکه همچون اعتیاد به مواد مخدر می تواند سبب تخریب جوانان شود


www.marriage.about.com
وابسته به کمپانی نیویورک تایمز
ترجمه پایگاه شفا

در این سایت که به مشاوره قبل و بعد از ازدواج می پردازد در سوالی که مطر شده آیا خودارضایی به ازدواج من در آینده صدمه می زند یا نه ، پاسخ داده شده که : خودارضایی  - استمنا ء - یک مشکل بزرگ برای زوجین می باشد . خودارضایی شما در قبل از ازدواج تمایلات جنسی شما را به همسرتان کاهش داده و سبب کاهش روابط جنسی و نهایتا عاطفی بین شما خواهد شد . اشتمناء سبب کاهش اعتماد به نفس در شما و صربه های روحی می شود . وقتی می توان رابطه مناسب جنسی با همسر داشت نباید آنرا با خودارضایی در پیش از ازدواج آسیب رساند
متاسفانه آمار خودارضایی نشان می دهد که مردان بیش از زنان به آن گرفتار هستند  . اگرچه آسیب های روحی استمناء در زنان شدیدتر از مردان است .

www.bendov.info
پایگاه دکتر یوآو  بن - دوو
ترجمه پایگاه شفا

وقتی در این پایگاه مطالب مربوط به خودارضایی را مطالعه می کردیم به این حقیقت دست یافتیم که خودارضایی در تمامی کشورها به عنوان یک ایراد بزرگ و مشکل سنین نوجوانی و جوانی شناخته می شود و جالب توجه است که از استمناء با عنوان قاتل جوانان یاد شده است

در این پایگاه ثبت شده است که :

در قرن نوزدهم میلادی دانشمندان و بزرگان علم پزشکی به این باور قوی رسیدند که خودارضایی قویا رای انسان کشنده است . چراکه این بیماری و این رفتار مریض گونه جسم و ذهن انسان را هدف گرفته و تخریب می کند . کارشناسان ريال پزشکان ، بهداشتکاران ، مربیان و همه و همه باید از استمناء ترس اشته و معایب آنرا به جامعه منتقل کنند . نگرانی از خودارضایی هیچ ارتباطی به دین و مذهب ندارد بلکه جنبه علمی و استدلالی دارد .

دانشمندان قویا اعلام کردند که تجربه یک بار خودارضایی می تواند اثرات منفی خود را در جوان بگذارد و او را گرفتار ناهنجاریهای رفتاری کند .عواقب خودارضایی در میان دختران و پسران اروپایی را باید از عواقب طاعون و جنگ جدی تر دانست و آنرا نهی کرد و ممنوع دانست . باید از مقاطع کودکی در خانه و اجتماع و مدرسه قوانین رفتاری خواص در نظر گرفت تا کودک درست جنسیت را بشناسد و در دام خودارضایی در آینده گرفتار نشود . والدین باید کنترل شبانه بر فرزندان خود داشته باشند و رفتار غلط جنسی را به درستی در انها اصلاح کنند . در سالهای گذشته و دور والدین به دلیل ترس شدید از خودارضایی دختران بر روی انها اعمال جراحی برای برداشتن کلیتوریس - چوچوله - انجام می دادند که البته این عمل را نهی می کنیم و باید تربیت درست را مورد توجه قرار داد .

ترس از خودارضایی را می توان به قرن هجدم اشاره کرد . برای اولین بار در سال 1715 بروشوری با عنوان نگرانی گناه شنیع خودآلودگی به چندین زبان اروپایی نوشته و منتشر شد .در این مقاله عواقب و مشکلات شدید خودارضایی در هر دو جنس دختر و پسر مورد بررسی قرار گرفته بود .

پزشک سوئیسی ، ساموئل - اوت تیسوت ، در طول دهه 1750 و 1760 نظریه ای هدفمند را در خصوص ترس از استمناء و پیشگیری از آن ارائه داد . وی خودارضایی را مهلک دانست و بیان کرد باید ترس از خودارضایی را مطرح و گسترش داد . باید نوجوان و جوان از معایب این عمل آگاه شوند و از آن دوری کنند . باید با برنامه ریزی هدفنمد و آموزش والدین و مراکز آموزشی در خصوص پیشگیری اقدام کرد .

در نیمه اول قرن بیستم توجه برخی دانشمندان و محققین به خودارضایی معطوف شد و به عوارض و معایب این رفتار وحشتناک و غیر عقلانی اشاره کردند . گرچه عده ای به دشمنی و مخالفت با این مسائل پرداختند ولی بر اکثریت مردم و کارشناسان این باور حاکم بود که باید از استمناء ترسید و در مقابلش ایستاد .

مقالات ارزشمندی در سال 1844 در لندن در گروه جزوات ضد استمناء به چاپ رسیدی . مقالاتی با عناوین زیر :

  • او جوان است امیدوارم مادرش او را آگاه سازد
  • پیری زودرس یک نتیجه قطعی
  • آتش را در چشمانش می بینم
  • پاهایش رنجور و ناتوان است
  • مرگ زود هنگام
    و غیره

 



:: موضوعات مرتبط: , ,



شیوه صحیح تحریک جنسی همسر
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 1762
نویسنده : امير محمدي

خانم . ن : ضمن خسته نباشید و تشکر در خصوص مطالب سایت . چگونه میتوان اقایان را به اوج لذت جنسی رساند و کمی در مورد نقاط تحریک امیز اقایان و نحوه چگونگی برخورد با انان در رابطه جنسی را توضیح دهید و اینکه چه مسائلی را در مقاربت با همسر(شوهر)باید رعایت نمود .

 

پاسخ : هدف ما از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهری بوده و هیچگونه نیت و هدف غیر اخلاقی وجود ندارد . امیدوارم با دید واقع بینانه و نگاه مثبت به موضوع بنگرید .

 

رابطه جنسي نقش بسيار مهمي در ازدواج دارد، ولي با اينحال زوج هاي زيادي بدون توجه عمیق به آن زندگي ميكنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .

بدون برو برگرد همه مي دانند كه رابطه جنسی حياتي ترين جزء همه ي ازدواج هاست. پس اگر يكي يا هر دوي زوجين علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه مي شود؟ تحقيقات نشان داده است كه درصد انبوهي از چنين ازدواج هايي با شكست مواجه مي شود. (بعد از مسايل مالي، مسايل جنسي دومين دليل براي طلاق شناخته شده است). نااميد نشويد. راه هاي زيادي براي جلوگيري از آن وجود دارد. در اينجا سه راه براي جان بخشيدن دوباره به زندگي جنسيتان براي شما فراهم آورده ايم. پس اگر مي خواهيد ازدواجتان به طلاق ختم نشود، اين سه مرحله را با ما دنبال كنيد.

1. به خودتان متكي باشيد

فرقي نمي كند كه همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان كند؛ تحريكات و شور جنسي او به هيچ وجه شبيه به شما نيست. به همين دليل غيرمنطقي است اگر انتظار داشته باشيد هر زمان شما تحريك شديد در اختيارتان باشد. بايد ياد بگيريد كه چطور گهگاه نيازهايتان را كنترل كنيد. احتمالاً تصور خواهيد كرد كه عادلانه نيست و مطمئناً عصباني خواهيد شد.
البته اميدوارم كه زوج ها تا آنجا كه مي توانند در زندگي جنسي خود با همسرشان انرژي لازم را بگذارند، اما بااينحال باز هم ممكن است زمان هايي وجود داشته باشد كه شما آمادگي رابطه ي جنسي را داشته باشيد در حاليكه همسرتان ندارد. اين مسئله اي كاملاً نرمال و طبيعي است و بايد آن را بپذيريد. هرچه تلاش همسرتان براي فهميدن شما و نيازهايتان بايد بيشتر شود، تلاش شما نيز در درك اين تفاوت ها بايد افزايش يابد. قسمتي از اين درك و پذيرفتن با اتكاي گاه و بيگاه شما به خودتان براي ارضاي ميل جنسيتان نشان داده مي شود. اگر اطمينان داشته باشيد كه همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه مي كند، انجام اينكار با راحتي بيشتري صورت خواهد گرفت.

2. تنوع، مزه ي زندگي است

احتمالاً زندگي جنسي شما دچار يكنواختي شده است. حتي مهیج ترين فرد در  رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برايش تكرار مكررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر اين مورد را در رابطه جنسي خودتان با همسرتان هم مشاهده مي كنيد، پس وقتش رسيده كه كمي تنوع وارد اين رابطه كنيد. براي جلوگيري از يكنواختي جنسي، بايد كمي خلاق باشيد.

  • مكاني جديد انتخاب كنيد : همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید
  • لباس زير هاي لختی و جديد بخريد
  • عطر خوشبو استفاده کنید
  • حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .
  • معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود . بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .
  • رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود
  • با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید : خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند  و به ارامی به او نزدیک شوید ...
  • بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک :است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود
  • گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن دو دلداده به هم بینشان رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است .
  • لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد
  • همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود ( بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند ) . در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس ( چوچوله ) و نوک پستان .
  • فراهم کردن تحریک لازم در همسر : مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد نعوظ وی کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد
  • مرد بايد در آغاز رابطه جنسي ذهن و فعاليت خود را متوجه تحريك و آماده كردن زن نمايد. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد
  • مرد هر چه بيشتر بتواند با مهارت زن را تحريك كند زن در ادامه هر كاري مرد طالب باشد انجام مي‌دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .
  • زمان دخول بهترين زمان براي سخنان محبت‌آميز است. در این لحظه از همسر خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود سبب افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود
  • به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .
  •  

بهتر است با همسر خود از فبل هماهنگ كنيد كه اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.

 

  • زماني كه مطمئن نشديد كه زن به اوج لذت و ارضا شدن نزديك نشده از ارضاي خود جلوگيري كنيد.دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است . سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود . وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر میشود و می تواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نيز مي‌تواند خود را ارضا كند. بهترين شيوه ارضا‌شدن، همزماني آن بين طرفين است.
  • مهمترين قسمت: معمولاً مردها پس از ارضاشدن يا مي‌خوابند، يا پشت به زن از او دوري مي‌كنند. در صورتي كه كاري كه بايد انجام دهند اين است كه شروع به بغل كردن و نوازش زن كنند. و به او آرامش دهند تا استراحت كند.
  • شايسته است كه شربتی گوارا تهيه نموده و براي همسر خود يباورد.
  •  

فراموش نكنيم كه هيچ يك از اين رفتارها چه هنگام رابطه جنسي و چه در حالتهاي ديگر زندگي از جانب زن بدون پاسخ نخواهد ماند.تذكر به خانمها: اگر مردي به اين نكات توجه نكرد، شك نكنيد كه در رابطه جنسي توانا نيست  و خودخواه مي‌باشد.راستي آقايان پا به سن گذاشته حتماً قبل از آوردن نوشيدني ادرار خود را تخليه كرده و آلت خود را شستشو دهند تا پروستاتشان معيوب نگردد.

  •  

در آخر بعد از انجام رابطه جنسي بهتر است از همسر خود تشكر كنيد

 

و...هزاران كار ديگر هست كه مي توانيد براي از بين بردن يكنواختي موجود در رابطه تان انجام دهيد.

3. اگر همه چيز عمل نكرد، صادق باشيد

من با زوج هاي زيادي روبه رو بوده ام كه بي علاقگي و نارضايتي يكي از زوجين از رابطه جنسی باعث جدايي شده است. البته شما هم ممكن است به فكر اينكار بيفتيد. اما بدانيد طلاق يا برقراري رابطه ي جنسي با افرادي غير از همسرتان، راه حل هاي مناسبي نيستند. درست است كه عشقبازي با غير مي تواند مشكلتان را حل كند، اما بدانيد كه در طولاني مدت مشكلات بيشتري نيز برايتان ايجاد مي كند و باعث خراب شدن ازدواجتان هم مي شود. حتي اگر ازدواجتان هم سالم باقي بماند، درد و رنجي كه همسرتان از عشقبازي شما با كس ديگري متحمل مي شود، بي اندازه است.

طلاق هم راه حل خوبي به شمار نمي رود. اگر به جاي پيدا كردن راه حل و برطرف كردن مشكل، از آن فرار كنيد، ممكن است زوج ديگري پيدا كنيد كه او نيز از نظر جنسي با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسيد اين كار را تا كجا ادامه خواهيد داد؟ قبل از اينكه بار و بنديلتان را جمع كنيد و همسرتان را ترك كنيد، به شما پيشنهاد ميكنم كه ببينيد آيا همسرتان از اين جريان خبر دارد؟ اطلاع دارد كه شما از رابطه ي جنسيتان با او ناراضي هستيد؟ كار ار به دعوا نكشانيد. تقصيرها را به گردن او نيندازيد، حرف هاي بد نزنيد، انتقاد نكنيد، فقط خيلي آرام به او بگوييد كه به خاطر اتلافاتي كه در روحيات جنسي شما وجود دارد، مي خواهيد كاري را كه اصلاً دوست نداريد انجام دهيد. افكار خود را با او در ميان بگذاريد. اين را به صورت يك تهديد مطرح نكنيد. فقط ميزان نااميدي خود را با او در ميان بگذاريد. به او فرصتي دوباره براي اصلاح و سازگار شدن بدهيد، و منتظر نتيجه ي آن بماني

:: موضوعات مرتبط: , ,



انجمن دختر پسراي ايراني
نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390
بازدید : 2371
نویسنده : امير محمدي

با سلام اين وبلاگ  در نظر دارد جهت افزايش توسعه دامنه وبلاگ تشكيل به انجمن دختر وپسراي ايراني نمايد.

و در اين قسمت هر كس ميتواند مطالب و يا سوالات خود را آزادانه بيان كند.

    


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: انجمن دختر پسراي ايراني , اميرمحمدي , فقط داستان هاي كوتاه و آموزنده ,



بازدید : 1475
نویسنده : امير محمدي
دسته : حسابداری , نرم افزارهای فارسی  تعداد بازديد : 103304

منبع : www.AsanDownload.com


صندوق هاي قرض الحسنه فاميلي
ديرپاي مردمي، متشكل از اعضاي خانواده و فاميل، ساكنان محله ها، صندوق هاي كارمندي و كارگري و هيئت هاي محلي به عنوان يك پديده مثبت اجتماعي چرخش سريع كليد كارگشايي در قفل تامين بخشي از نيازهاي مالي و اضطراري براي اعضاي آنهاست. اين صندوقها كاغذبازي هاي متداول، معرفي ضامن و زمان بري هاي گاه چندين ماهه براي طي شدن مراحل كار در منابع رسمي پولي را ندارند. مضاف اينكه پارتي بازي هم اساسا در فلسفه ايجاد اينگونه صندوق هاي قرض الحسنه جايي ندارد. تنها اعتماد، سرمايه معنوي و داد و ستد اين گونه صندوقها محسوب مي شود. تار و پود صندوق هاي قرض الحسنه فاميلي و محلي و صنفي، واقعيت مفاهيم همدلي و همت جمعي را برمي تاباند كه در معناي لغوي كلي چنين تعريف و مضموني دارد: خواستن چيزي خواه پول و خواه غير آن در چارچوب ارتباط نيكو و اخلاص عمل در معاشرت و داد و ستد با ديگران و در نهايت واپس دادن آن.

صندوق قرض الحسنه فاميلي از طرف شركت نوانديشان نصف جهان جهت صندوق هاي فاميلي طراحي گرديده است و كليه حقوق معنوي آن براي پديدآورنده آن محفوظ مي باشد.
هر صندوق فاميلي براي انجام خدمات خود مراحلي را انجام مي دهد كه هر يك در فرمهاي برنامه لحاظ شده است فقط در ابتدا يادآوري موارد كلي در اين رابطه مفيد مي باشد.
- در ابتدا اطلاعات كليه اعضاء بهمراه پس انداز اوليه آنها ثبت مي گردد.
- هر يك از اعضاء بطور ماهيانه مبلغي ثابتي را به پس انداز خود اضافه مي كنند.
- وامي كه به اعضاء پرداخت مي شود از موجودي صندوق كسر مي گردد و دريافت كننده ، مبلغ وام و كارمزد را بدهكار مي شود.
- براي پرداخت اقساط وام و كارمزد از طريق فرم واريز ماهيانه اقدام مي گردد.
- مساعده پرداختي به اعضاء نيز در فرم واريز ماهيانه دريافت مي گردد.
- هزينه هاي ثبت شده نيز از موجودي كسر مي گردد.
- از طريق گزارش صندوق موجودي آن قابل رويت مي باشد.
- بهتر است گزارش صندوق در محدوده يك ماه چاپ شده و مانده ابتداي آن با مانده انتهاي ماه قبل مقايسه و بايگاني شود.
- خروج از فرم نه تنها با كليك كردن روي كليد 'خروج'  قابل انجام است بلكه از طريق صفحه كليد بصورت  خ+Alt نيز امكان پذير مي باشد. همينطور  ي+Alt براي ويرايش و ح+Alt  براي حذف قابل دسترس است.

ادامه مطلب ... 


:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 1471
نویسنده : امير محمدي
دسته : آنتی ویروس , نرم افزارهاي رايگان , نرم افزارهای فارسی  تعداد بازديد : 19045

امنیت و آرامش با آنتی ویروس رایگان و ایرانی Maftoox AntiVirus


امروزه بحث امنيت سيستم يکي از مبحث هاي اصلي و مهم به شمار رفته به گونه اي که مي توان گفت تقريبا تمامي افراد به شکل و طروق متفاوت و با نصب نرم افزارهاي امنيتي مختلف بر روي سيستم هاي خود سعي مي کنند تا امنيت پايدار و کاملي را براي سيستم خود و اطلاعات و اسنادشان فراهم آورند. به همين دليل نيز شرکت هاي امنيتي و نرم افزارهاي امنيتي نيز روز به روز افزايش يافته و سعي مي کنند تا با افزايش قدرت نرم افزارها و آنتي ويروس هاي خود در عرصه ي رقابت باقي مانده و کاربران خود را راضي نگه دارند ولي در اين ميان کمتر نرم افزارهاي را مي توان يافت که واقعا از قدرت عالي و ابزار مفيدي برخودار باشند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد امنيت فوق العاده و عالي را براي سيستم خود فراهم نماييد. Maftoox AntiVirus آنتي ويروس رايگان و قدرتمندي است که توسط برنامه نويسان ايراني پس از مدت ها تلاش و با استفاده از تجربيات بالاي طراحان و توسعه دهندگان آن ساخته شده و در اختيار کاربران قرار گرفته است. اين آنتي ويروس قدرتمند با داشتن امکانات و ابزارهاي مفيدي براي پاکسازي سيستم از هرگونه ويروس، تروجان و ... و همچنين بهينه سازي سيستم با استفاده از الگو ها و متدد هاي جديد و به روز قادر است تا امنيت پايدار و کاملي را براي شما و سيستمتان فراهم نمايد. علاوه بر اين Maftoox AntiVirus با داشتن موتور جستجوي قدرتمند براي يافتن انواع ويروس ها و فايل هاي مخرب قادر است تا با ارائه ي آپديت هاي به روز و اتوماتيک از سيستم شما محافظت نموده و به شما اين امکان را دهد تا فايل هاي موجود در هارد ديسک خود و حتي انواع حافظه هاي جانبي را به دو روش اتوماتيک و دستي اسکن نموده و تنظيمات مورد نياز خود را براي استفاده ي بهتر در آن اعمال نماييد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Maftoox AntiVirus v2.2.1 :
- امکان اسکن سيستم به دو حالت دستي و اتوماتيک
- امکان آپديت از سرور سايت با سرعت و دقت بالا
- استفاده ي بسيار ناچيز از CPU ي سيستم
- پشتيباني از 10 زبان زنده ي دنيا از جمله زبان شيرين فارسي
- توانايي جلوگيري از نصب Maleware ها بر روي سيستم
- داراي موتور جست و جوي قوي و دقيق براي يافتن فايل هاي مخرب
- داراي ابزار مفيد و قدرتمندي همچون Memory Optimizer، Uninstaller، Application Shutdown، Registry Cleaner، Fast Cleaner، Turbo Cleaner، Process Manager و ...
- داراي تاييد نامه و گواهي نامه هاي معتبر از سايت هاي معتبري همچون سافت پديا و ...
- داراي محيطي کاملا ساده اما زيبا، جذاب و کاربرپسند
- کاملا رايگان و بدون محدوديت
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز ازجمله ويندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ... 


:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 1678
نویسنده : امير محمدي
دسته : نرم افزارهای آندروید , نرم افزارهای جاوا  تعداد بازديد : 16336

دانلود رايگان کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه فروردین ماه - جاوا - آندروید


 


کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه فروردین ماه 90 كه جدیدترین نسخه این کتاب را براي شما آماده كرده ايم. اين نرم افزار یک کتاب شگفت انگیز بوده كه بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه قابليت پشتيباني از جاوا را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.

همراه با کتاب پزشکی به عنوان عیدی با موضوعات:
(تغذیه، کودکان، بیماری ها، پوست و مو، تناسب اندام، توصیه های زیبایی، نکات کوتاه، دانستنی ها و توصیه های پزشکی)
موضوعات کتاب شگفت انگیز:
عیدانه :
- پیامک تبریک عید
- شعر هفت سین (طنز)
- 50 نکته برای سفر
اشعار:
(20 شعر فوق العاده برای این ماه)
همراه با ایران:
این بخش در مورد استان ها می باشد
بخش جدید بیوگرافی:
(مهران مدیری – فرهاد مجیدی – حامد بهداد و ...)
بخش جدید جالبه اگه بخونید!
(بهتره حتما بخونید تا معلوم بشه واقعا جالبه یا نه!)
پیامک ها:
بخش جدید پیامک های ارسالی شما
- عاشقانه
- فلسفی و عرفانی
- طنز و سرکاری
- انگلیسی همراه با ترجمه
- مناسبتی
دانستنی ها:
(آیا میدانید کتاب شگفت انگیز در سال جدید نیز به کار خود ادامه خواهد داد!)
بخش جالب به سوی شاد زیستن:
شهر ویتامین ها
پزشک همراه
تناسب اندام (مخصوص خانم ها)
داستان و رمان:
- داستان های ارسالی شما
- داستان های کوتاه و پندآموز
- داستان های کهن ایران باستان
- داستان های سریالی
- رمان
سخنان بزرگان و ضرب المثل ها:
اگر امروز حتی یک کلمه از دیروز بیشتر بدانید مسلما شخص دیگری هستید(چاحیت)



 این کتاب جاوا می باشد و نسخه قابل نصب بروی گوشی های با سیستم عامل آندروید نیز ارائه شده است
و قابل نصب روی گوشی های نوکیا ، سونی اریکسون ، سامسونگ و تمام گوشیهایی که ازسیستم عامل جاوا برخوردار می باشند

 دانلود رايگان با لينک مستقيم جاوا - 1.29 مگابايت | لينک كمكي (مستقيم)
دانلود رايگان با لينک مستقيم آندروید - 1.60 مگابايت | لينک كمكي (مستقيم)
 پسورد فايل زيپ : www.asanmob.com

 


:: موضوعات مرتبط: كتاب الكترونيكي , ,



بازی ماجراجویی ماریو NeverLand Adventure - جاوا
نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390
بازدید : 1436
نویسنده : امير محمدي
دسته : بازی های جاوا   تعداد بازديد : 18632

بازی ماجراجویی ماریو NeverLand Adventure - جاوا


نسخه جديد بازي Neverland Adventure كه به تازگي توسط كمپاني PFUmobile ارائه شده است. كه داراي گرافيكي بسيار بالا نسبت به نسخه هاي قبلي اين بازي ميباشد .اين بازي تحت فرمت جاوا ميباشد. بازي Neverland Adventure با فرمت جاوا ارائه شده و بر روي تمامي گوشي هاي موبايل با رزولوشن 176x208 , 208x208 , 240x320 , 320x240 پیکسل قابل اجرا مي باشد.
 



 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل قابل اجرا ميباشد.

 دانلود رايگان با لينک مستقيم - 3.12 مگابايت | لينک كمكي (مستقيم)
 پسورد فايل زيپ : www.asanmob.com

 


:: موضوعات مرتبط: , ,



بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds
نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390
بازدید : 1579
نویسنده : امير محمدي
دسته : بازی های جاوا   تعداد بازديد : 22464

دانلود بازي جذاب پرندگان خشمگين Angry Bird v0.1 - جاوا


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان اين بار اين بازي بسيار جذاب توسط گروه آسان دانلود براي گوشي هاي جاوا ساپورت انتشار داد. اين بازي را از دست ندهيد و هر چه سريعتر دانلود كنيد!
 اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده و دارا بودن 195 مرحله مي باشد. در اين بازي جذاب شما با داستان پرندگان بسيار دوست داشتني و جذابي روبرو مي شويد كه به زندگي آرام خود در كنار يكديگر سپري مي كنند تا اينكه پرندگان متوجه دزديده شدن تخمهاي از لانه هاي خود ميشوند و پس از تلاشهاي بسيار متوجه ميشوند كه مقصر دزديده شدن تخمهايشان خوكهاي همسايه مي باشند. اين پرندگان كوچولو و جذاب تصميم به گرفتن تخمهاي خود از خوكهاي همسايه مي كنند و نقشه حمله به آنها را ميكشند. شما مي بايستي در اين بازي به خوكهاي مزاحم حمله كرده و مخفيگاههاي آنها را از بين ببريد و از خوكهاي سبزي كه تخم پرندگان را دزديده اند انتقام بگيريد.
 



 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل قابل اجرا ميباشد.

 دانلود رايگان با لينک مستقيم - 5.40 مگابايت | لينک كمكي (مستقيم)
 پسورد فايل زيپ : www.asanmob.com

 


:: موضوعات مرتبط: , ,



داستان هاي ملا نصرالدين جالب و خنده دار
نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390
بازدید : 1601
نویسنده : امير محمدي

داستان خويشاوند الاغ

روزي ملا الاغش را كه خطايي كرده بود مي زد,
شخصي كه از آنجا عبور مي كرد اعتراض نمود و گفت: اي مرد چرا حيوان زبان بسته را مي زني؟
ملا گفت: ببخشيد نمي دانستم كه از خويشاوندان شماست اگر مي دانستم به او اسائه ادب نمي كردم؟!

داستان دم خروس

يك روز شخصي خروس ملا را دزديد و در كيسه اش گذاشت,
ملا كه دزد را ديده بود او را تعقيب نمود و به او گفت:خروسم را بده! دزد گفت: من خروس ترا نديده ام,
ملا دفعتا دم خروس را ديد كه از كيسه بيرون زده بود به همين جهت به دزد گفت درست است كه تو راست مي گويي ولي اين دم خروس كه از كيسه بيرون آمده است چيز ديگري مي گويد.

داستان خروس شدن ملا

يك روز ملا به گرمابه رفته بود تعدادي جوان كه در آنجا بودند تصميم گرفتند سر بسر او بگذارند به همين جهت هر كدام تخم مرغي با اورده بودند و رو به ملا كردند و گفتند: ما هر كدام قدقد مي كنيم و يك تخم مي گذاريم اگر كسي نتوانست بايد مخارج حمام ديگران را بپردازد!
ملا ناگهان شروع كرد به قوقولي قوقو! جوانان با تعجب از او پرسيدند ملا اين چه صدايي است بنا بود مرغ شوي!
ملا گفت : اين همه مرغ يك خروس هم لازم دارند!

داستان الاغ دم بريده

يك روز ملا الاغش را به بازار برد تا بفروشد, اما سر راه الاغ داخل لجن رفت و دمش كثيف شد, ملابا خودش گفت: اين الاغ را با آن دم كثيف نخواهند خريد به همين جهت دم را بريد.
اتفاقا در بازار براي الاغش مشتري پيدا شد اما تا ديد الاغ دم ندارد از معامله پشيمان شد.
اما ملا بلافاصله گفت : ناراحت نشويد دم الاغ در خورجين است!؟

داستان مركز زمين

يك روز شخصي كه مي خواست سر بسر ملا بگذارد او را مخاطب قرار داد و از او پرسيد: جناب ملا مركز زمين كجاست؟
ملا گفت : درست همين جا كه ايستاده اي؟
اتفاقا از نظر علمي هم به علت اينكه زمين كروي شكل است پاسخ وي درست مي باشد.

داستان پرواز در اسمانها

مردي كه خيال مي كرد دانشمند است و در نجوم تبحري دارد يك روز رو به ملا كرد و گفت:
خجالت نمي كشي خود را مسخره مردم نموده اي و همه تو را دست مي اندازند در صورتيكه من دانشمند هستم و هر شب در آفاق و انفس سير مي كنم.
ملا گفت : ايا در اين سفرها چيز نرمي به صورتت نخورده است؟
دانشمند گفت :اتقاقا چرا؟
ملا با تمسخر پاسخ داد: درست است همان چيز نرم دم الاغ من بوده است!

داستان درخت گردو

روزي ملا زير درخت گردو خوابيده بود كه ناگهان گردويي به شدت به سرش اصابت كرد و سرش باد كرد. بعد از آن شروع كرد به شكر كردن
مردي از انجا مي گذشت وقتي ماجرا را شنيد گفت:اينكه ديگر شكر كردن ندارد.
ملا گفت: احمق جان نمي داني اگر به جاي درخت گردو زير درخت خربزه خوابيده بودم نميدانم عاقبتم چه بود؟!

داستان قيمت حاكم
روزي ملا به حمام رفته بود اتفاقا حاكم شهر هم براي استحمام آمد حاكم براي اينكه با ملا شوخي كرده باشد رو به او كرد و گفت : ملا قيمت من چقدر است؟
ملا گفت : بيست تومان.
حاكم ناراحت شد و گفت : مردك نادان اينكه تنها قيمت لنگي حمام من است.
ملا هم گفت: منظورم همين بود و الا خودت ارزش نداري!

داستان قبر دراز

روزي ملا از گورستان عبور مي كرد قبر درازي را ديد از شخصي پرسيد اينجا چه كسي دفن است!
شخص پاسخ داد : اين قبر علمدار امير لشكر است!
ملا با تعجب گفت: مگر او را با علمش دفن كرده اند؟!

داستان خانه عزاداران

روزي ملا در خانه اي رفت و از صاحبخانه قدري نان خواست دختركي در خانه بود و گفت : نداريم!
ملا گفت: ليواني آب بده!
دخترك پاسخ داد: نداريم!
ملا پرسيد: مادرت كجاست:
دخترك پاسخ داد : عزاداري رفته است!
ملا گفت: خانه شما با اين حال و روزي كه دارد بايد همه قوم و خويشان به تعزيت به اينجا بيايند نه اينكه شما جايي به عزاداري برويد!

داستان بچه ملا

روي ملا خواست بچه اش را ساكت كند به همين جهت او را بغل كرد و برايش لالايي گفت و ادا در مي آورد, كه ناگهان بچه روي او ادرار كرد!
ملا هم ناراحت شد و بچه را خيس كرد.
زنش گفت: ملا اين چه كاري بود كه كردي؟
ملا گفت: بايد برود و خدا را شكر كند اگر بچه من نبود و غريبه بود او را داخل حوض مي انداختم!

داستان ملا در جنگ

روزي ملا به جنگ رفته بود و با خود سپر بزرگي برده بود. ولي ناگهان يكي از دشمنان سنگي بر سر او زد و سرش را شكست.
ملا سپر بزرگش را نشان داد و گفت: اي نادان سپر به اين بزرگي را نمي بيني و سنگ بر سر من مي زني؟

داستان نردبان فروشي ملا

روزي ملا در باغي بر روي نردباني رفته بود و داشت ميوه مي خورد صاحب باغ او را ديد و با عصبانيت پرسيد: اي مرد بالاي نردبان چكار مي كني؟ملا گفت نردبان مي فروشم!
باغبان گفت : در باغ من نردبان مي فروشي؟
ملا گفت: نردبان مال خودم هست هر جا كه دلم بخواهد آنرا مي فروشم.

داستان لباس نو

روزي ملا ملا به مجلس ميهماني رفته بود اما لباسش مناسب نبود به همين جهت هيچكس به او احترام نگذاشت و به تعارف نكرد!
ملا ه خانه رفت و لباسهاي نواش را پوشيد و به ميهماني برگشت اينبار همه او را احترام گذاشتند و با عزت و احترام او را بالاي مجلس نشاندند!ملا هنگام صرف غذا در حاليكه به لباسهاي نواش تعرف مي كرد گفت: بفرماييد اين غذاها مال شماست اگر شما نبوديد اينها مرا داخل آدم حساب نمي كردند.

داستان ملا و گوسفند

روزي ملا از بازار يك گوسفند خريد در راه دزدي طناب گوسفند را از گردن آن باز كرد و گوسفند را به دوستش داد و طناب را به گردن خود بست و چهار دست و پا به دنبال ملا را افتاد.
ملا به خانه رسيد ناگهان ديد كه گوسفندش تبديل به جواني شده است
دزد رو به ملا كرد و گفت من مادرم را اذيت كرده بودم او هم مرا نفرين كرد من گوسفند شدم ولي چون صاحبم مرد خوبي بود دوباره به حالت اول بازگشتم.
ملا دلش به حال او سوخت و گفت: اشكالي ندارد برو ولي يادت باشد كه ديگر مادرت را اذيت نكني!
روز بعد كه ملا براي خريد به بازار فته بود گوسفندش را آنجا ديد. گوش او را گرفت و گفت اي پسر احمق چرا مادرت را ناراحت كردي تا دوباره نفرينت كند و گوسفند شوي!؟

داستان خانه ملا

روزي جنازه اي را مي بردند پسر ملا از پدرش پرسيد : پدرجان اين جنازه را كجا مي برند؟!
ملا گفت او را به جايي مي برند كه نه اب هست نه نان هست نه پوشيدني هست و نه چيز ديگري
پسر ملا گفت : فهميدم او را به خانه ما مي برند!
داستان داماد شدن ملا

روزي از ملا پرسيدند : شما چند سالگي داماد شديد؟
ملا گفت به خدا يادم نيست چونكه آن زمان هنوز به سن عقل نرسيده بودم!

داستان گم شدن ملا

روزي ملا خرش را گم كرده بود ملا راه مي رفت و شكر مي كرد. دوستش پرسيد حالا خرت را گم كرده اي ديگر چرا خدا را شكر مي كني؟
ملا گفت به خاطر اينكه خودم بر روي آن ننشسته بودم و الا خودم هم با آن گم شده بودم!؟

داستان دوست ملا

روزي ملا با دوستش خورش بادمجان مي خورد ملا از او پرسيد خورش بادمجان چه جور غذايي است؟
دوست ملا گفت : غذاي خيلي خوبي است و راجع به منافع ان سخن گفت.
بعد از اينكه غذايشان را خوردند و سير شدند بادمجان دلشان را زد به همين جهت ملا شروع كرد به بدگويي از بادمجان و از دوستش پرسيد: خورش بادمجان چگونه غذايي است!؟
دوست ملا گفت: من دوست توام نه دوست بادمجان به همين جهت هر آنچه را كه تو دوست داري برايت مي گويم!

داستان ماه بهتر است

روزي شخصي از ملا پرسيد: ماه بهتر است يا خورشيد!؟
ملا گفت اي نادان اين چه سوالي است كه از من مي پرسي؟ خوب معلوم است, خورشيد روزها بيرون مي آيد كه هوا روشن است و نيازي به وجودش نيست!
ولي ماه شبهاي تاريك را ورشن مي كند, به همين جهت نفعش خيلي بيشتر از ضررش است


:: موضوعات مرتبط: , ,



مشخصات يك دختر خوب
نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390
بازدید : 1710
نویسنده : امير محمدي

يه دختر خوب اولاً اصلاً پيدا نمي شه

يه دختر خوب هيچوقت زودتر از اينكه از شير بگيرنش عاشق نمي شه

يه دختر خوب بيشتر از 3 ساعت توي حموم نمي مونه

يه دختر خوب وقتي بلد نيست رانندگي كنه چرا بايد زور بزنه و با گل پسرا كل كل كنه

يه دختر خوب توي روي مامانش وانميسته و به خاطر قراري كه داره (و سركاره) 100000 تا دروغ نمي گه

يه دختر خوب مثلاً از 6 ساعت وقت كلاس خودش 5 ساعتش رو نمي پيچونه

يه دختر خوب يواشكي دست تو جيب باباش نمي كنه

يه دختر خوب دستمال دماغ باباشو برنمي داره بندازه رو سرش مثل روسري

يه دختر خوب با همسايشون كه خوشگل تره لج نمي شه

يه دختر خوب به خاطر پوست و رنگ بدنش باباشو انقدر تو خرج نمي اندازه

يه دختر خوب وقتي معني ترانه هاي خارجي رو نميدونه مجبور نيست كه واسه كلاس اونا رو گوش بده

يه دختر خوب توي قرار با پسر كلاس زوركي نمي آد و پدر كارمند بيچاره اش رو مديرعامل و رئيس قلمداد نمي كنه

يه دختر خوب ديگه به دختر افغاني ها حسودي نمي كنه

يه دختر خوب وقتي از پسري خوشش اومد و داشت از حسوديش مي تركيد 10000 تا عيب و ايراد روي پسر نمي زاره

يه دختر خوب شب زود نمي خوابه كه صبح زود بيدار بشه كه بتونه صافكاري و نقاشي كنه

دختر خوب براي اينكه مورد توجه قرار بگيره اسمشو عوض نميكنه (صغرا= هاني - كبري= شاني)

يه دختر خوب از دماغ فيل نمي افته كه نه؟

يه دختر خوب توي مسافرت به خاطر كسي كه روش كليد كرده، باباشو توي منگنه قرار نمي ده كه بابا تندتر برو!

يه دختر خوب عكسهاي پسر خوشگلا مانند حميد گودرزي شادمهر عقيلي و نخ سوزن محمدرضا گلزار رو به در و ديوار اتاقش نمي زنه

يه دختر خوب وقتي لباس آنچناني براي خودنمايي ندارد از همسايگانش قرض نمي كند
امضاء: اتحاديه "همينه كه هست" و "حقيقت تلخ است


:: موضوعات مرتبط: , ,



تاريخچه تقلب و روش هاي أن
نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390
بازدید : 1487
نویسنده : امير محمدي

گويند: «تقلب مفهومي‌است بس اساسي» به طوري كه شاعر ميگويد:

تقلب توانگر كند مرد را / تو خر كن دبير خردمند را

تاريخچه‌ي تقلب از جايي شروع ميشود كه حسن كچل براي نخستين بار تن لش را تكان داد و به مكتب رفت. از بد ماجرا همان روز امتحان ماهيانه‌ي كودكان فلك بخت مكتب بود. ليك حسن از روي گشادي، چشمان چپش را بر روي ورقه‌ي همزاد انداخت تا نكتي بس ارزشمند از ورقه‌ي فوق الذكر، دشت كند. اين بود كه اولين تقلب تاريخ بشري زده شد. البته اين تقلب با روش‌هاي فوق العاده ابتدايي (البته در مقابل ترفند‌هاي كنوني) صورت گرفت. بدين ترتيب كه حسن با كلي زور زدن تن را تكان داد و خود را به بالاي ورقه‌ي همزاد رسانيد و خيلي راحت مطالب را دو در فرمود.

زان پس تقلب دوران طلايي خود را آغاز كرد. بدين ترتيب كه گسترش يافت و مصاديقي متفاوت پيدا كرد. از جمله تقلب‌هاي رايج تقلبات سر امتحان، دو در كردن غذا از سلف، تقلب در اتو زدن، تقلب در شماره دادن، تقلب در مخ زني، تقلب در بازي (كه از آن به جر زني تعبير ميشود) را مي‌شود نام برد.

حال روش هايي از تقلب در امتحانات را به نظرتان مي‌رسانيم:

روش هاي نوشتاري:

1- نوشتن روي كف پا، پس كله، پشت گوش و...

2- نوشتن روي ميز، پشت نيمكت، زير نيمكت، پشت مانتوي دختر جلويي و...

3- نوشتن روي دستمال دماغي، پاكت نامه و...

4- نوشتن و لوله كردن تقلب و جاسازي آن در سوراخ‌هاي مختلفي از جمله دماغ، دهن، فك پايين، دريچه‌ي آئورت و ...

روش هاي با كلاسي:

1- استفاده از ماشين حسابهاي مهندسي

2- استفاده از آيينه، موچين، لوازم آرايش، فيلم، عكس

روش هاي جوادي:

1- خر نمودن يك فقره بچه خرخون

2- خم كردن سر به روي ورقه‌ي طرف به صورت تابلو.

3- روش بويايي:خودتان ماسك بزنين و يك بوي گند از خودتان در بكنين تا مراقب، جرات نزديك شدن به شما را نكند.

4- روش شيميايي:بدين معني كه مراقب را با انواع و اقسام مواد شيميايي از هستي ساقط كنيد و بعد با خيال راحت دست به كار شويد.

توجه:

اگر در اين امر تبهر كافي نداريد اصلا سمت اين كار نرويد كه عواقبي جز ضايع شدن، اخراج شدن و تابلو شدن ندارد
 


:: موضوعات مرتبط: , ,



چرا دخترا به ما مي گن داداش؟!
نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390
بازدید : 1503
نویسنده : امير محمدي

ميگن داداش: يعني زياد بهم نزديك نشو

ميگن داداش: كه وقتي مزاحم پيدا كردن بتونن با كمك داداشي ردش كنن

ميگن داداش: تا جلوي غريبه راحت بتونن ضايعش كنن

ميگن داداش: كه وقتي ناراحتن با يكي حرف بزنن

ميگن داداش: كه وقتي مي خوان لج يكي رو در بيارن از داداش كمك بگيرن

ميگن داداش: كه گاهي چيزايي رو كه نمي دونن ازشون ياد بگيرن

ميگن داداش: يعني من نمي خوام دوست پسر داشته باشم بي خيال من شو

ميگن داداش: كه هم باهات حرف بزنن هم از هر پيشنهاد ناراحت كننده اي در امان باشن

ميگن داداش : وقتي مي خوان برن بيرون بگن بيا با داداشم برو بيرون من راحت شم

ميگن داداش : چون تو اين سن يه حمال خوب بهتر از اينه كه واسه يه كسي خرج كنن

ميگن داداش : چون بنزين نيست از آژانس بهتر كار مي كنه

ميگن داداش : چون محبت داداش از دوست پسر بيشتره

ميگن داداش : چون ميگن جيب من و داداشيم يكيه
 


:: موضوعات مرتبط: , ,



اشعاري كوتاه و عاشقانه از احمد شاملو
نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390
بازدید : 1575
نویسنده : امير محمدي
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

 

در نگاه ات همه ي مهرباني هاست:

قاصدي كه زندگي را خبر مي دهد.

و در سكوت ات همه ي صداها:

فريادي كه بودن را تجربه مي كند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

كوه با نخستين سنگ ها آغاز مي شود

و انسان با نخستين درد.

در من زنداني ستمگري بود

كه به آواز زنجيرش خو نمي كرد-

من با نخستين نگاه تو آغاز شدم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو كه اي؟ سرو آزاده ي من

نور چشم خدا داده من

چشم تو، جام من، باده ي من

تو اميدم، توانم، بقايم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سالها دل بمهر تو بستم

پشت خود را ز غمها شكستم

نيمه شبها براهت نشستم

تا شود از تو روشن سرايم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چون روي بامدادان ز پيشم

غمزده، خسته جان، دلپريشم

بي خبر از دل و جان خويشم

همدم غم، اسير بلايم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا كه شب سوي من باز گردي

بادل خسته همراز گردي

همدم جان ناساز گردي

بر فلك هست، دست دعايم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من ز دنيا، تو را برگزيدم

رنج بي حد بپايت كشيدم

تا شود سبز، باغ اميدم ـ

جان ز تن رفت و نيرو ز پايم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگي بي تو، شوري ندارد

بي تو جانم سروري ندارد

چشم من بي تو نوري ندارد

اي جمال تو نور و ضيايم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

يادم آيد يكي نيمه شب بود

در تن و جان تو سوز تب بود

جان من زين مصيبت بلب بود

شاهدم گريه ها يهايم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بي خبر بودي از زاري من

غافل از رنج بيداري من

فارغ از درد و غمخواري من

و آنهمه ندبه و ناله هايم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بودي آن عهدها خاكبيزان

ميخراميدي افتان و خيزان

من بدنبال تو اشكريزان

تا كه در پاي تو سر بسايم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بود آن روزگاران، شبانم

نرگسي مست تر از شرابم

سيمگون سينه، چون ماهتابم

رفت از كف جمال و صفايم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بلبل من! نواي تو خواهم

عمر را در هواي تو خواهم

زندگي را براي تو خواهم

تو بپائي اگر من نپايم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دست ات را به من بده

دست هاي تو با من آشناست

اي دير يافته با تو سخن مي گويم

به سان ابر كه با توفان

به سان علف كه با صحرا

به سان باران كه با دريا

به سان پرنده كه با بهار

به سان درخت كه با جنگل سخن مي گويد

زيرا كه من

ريشه هاي تورا دريافته ام

زيرا كه صداي من

با صداي تو آشناست.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شانه ات مجاب ام مي كند

در بستري كه عشق

تشنه گي ست

زلال شانه هاي ات

هم چنان ام عطش مي دهد

در بستري كه عشق

مجاب اش كرده است.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تـن تـو آهـنگي است

و تـن من كلمه اي است

كه در آن مي نـشيند

تا نـغمه اي در وجود آيـد

سروده ي كه تـداوم را مي تـپد

در نگاهت همه ي مهـربـاني هاست:

قـاصدي كه زنـدگي را خبر مي دهد.

و در سكـوتـت همه صداها

فـريـادي كه بـودن را

تـجربـه مي كـند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عـشق

خـاطره يي ست به انتـظار ِ حـدوث و تـجـدد نـشسته٬

چـرا كـه آنـان اكـنون هـر دو خـفـته انـد.

در ايـن سوي بـستر

مـردي و

زنـي

در آن سـوي.

تــندبـادي بـر درگـاه و

تـندبـاري بـر بـام.

مـردي و

زنـي
خـفته.

و در انتـظار ِ تـكرار و حـدوث

عــشقي

خـسته.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با درودي به خانه مي آيي و

با بدرودي

خانه را ترك مي گويي

اي سازنده!

لحظه ي ِ عمر ِ من

به جز فاصله يِ ميان اين درود و بدرود نيست:

اين آن لحظه ي ِ واقعي ست

كه لحظه ي ِ ديگر را انتظار مي كشد.

نوساني در لنگر ساعت است

كه لنگر را با نوساني ديگر به كار مي كشد.

گامي است پيش از گامي ديگر

كه جاده را بيدار مي كند.

تداومي است كه زمان مرا مي سازد

لحظه اي است كه عمر ِ مرا سرشار مي كند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اشك رازيست

لبخند رازيست

عشق رازيست

اشك آن شب لبخند عشقم بود

قصه نيستم كه بگويي

نغمه نيستم كه بخواني

صدا نيستم كه بشنوي

يا چيزي چنان كه ببيني

يا چيزي كه چنان بداني…

من درد مشتركم

مرا فرياد كن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنگاه بانوي پر غرور عشق خود را ديدم

در آستانه پر نيلوفر،

كه به آسمان باراني مي انديشيد
و

آنگاه بانوي پر غرور عشق خود را ديدم

در آستانه پر نيلوفر باران،

كه پيرهنش دستخوش بادي شوخ بود

و آنگاه بانوي پر غرور باران را

در آستانه نيلوفرها،

كه از سفر دشوار آسمان باز مي آمد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من كيم؟ گنج مهر و وفايم

من كيم؟ آسمان سخايم

من كيم؟ چهره يي آشنايم

مادرم، جلوه گاه خدايم

من كيم؟ عاشق روي فرزند

جان من پر كشد سوي فرزند

بر نخيزد دل از كوي فرزند

عاشقم، عاشقي مبتلاي

 


:: موضوعات مرتبط: اشعار كوتاه , ,



بازدید : 2174
نویسنده : امير محمدي


قبل از ازدواج


پسر: بالاخره موقعش شد. خيلي انتظار كشيدم.
دختر: مي‌خواي از پيشت برم؟
پسر: حتي فكرشم نكن!
دختر: دوسم داري؟
پسر: البته! هر روز بيشتر از ديروز!
دختر: تا حالا بهم خيانت كردي؟
پسر: نه! براي چي مي‌پرسي؟
دختر: منو مي‌بوسي؟
پسر: معلومه! هر موقع كه بتونم.
دختر: منو مي‌زني؟
پسر: ديوونه شدي؟ من همچين آدمي‌ام؟!
دختر: مي‌تونم بهت اعتماد كنم؟!
پسر: بله.
دختر: عزيزم!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

بعد از ازدواج

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
-
كاري نداره! از پايين به بالا بخون

 


:: موضوعات مرتبط: بعد و قبل ازدواج , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج ,



مرد زن ذليل
نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390
بازدید : 2287
نویسنده : امير محمدي

عكس نامه پسر 9 ساله اي به دختربچه همسايه
بازدید : 2062
نویسنده : امير محمدي

خداوند ديد مرد گرسنه است نان را آفريد ديد تشنه است آب را آفريد ديد در تاريكي است

نور را آفريد ديد هيچ مشكل ديگه اي نداره زن را آفريد!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بيشتر مردها آرزوي بزرگ دارند ، اول داشتن خونه ، دوم داشتن ماشين براي فرار از خونه!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ريشه ي تمام نزاعها سه چيزند : زر ، زن ، زمين !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

كابينه زندگي مشترك:

زن=وزير سلب آسايش ، شوهر= وزير كار ، مادر زن= وزيرجنگ ، مادر شوهر=وزير

اغتشاشات ، خواهر زن= جاسوس دو جانبه ، خواهر شوهر= وزيراطلاعات و بازرسي

پدر زن= وزير ارشاد ، پدر شوهر= رئيس تشخيص مصلحت !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

سريع ترين دوربين جهان اختراع شد . اين دوربين مي تونه از خانوم ها در لحظه اي كه

دهانشون بسته است عكس بگيره !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دو چيز هميشه بايد تازه باشند؛ عشق و تخم مرغ !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

سه چيز را زود به زود عوض كن؛ زن، عشق و پيراهن زير!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

در پي كاهش جمعيت پسران نسبت به دختران:

درخيابان: دختر:جـووون!جيگرتـو!

پسر: ايييييييييييش! گمشو!

دختر: شماره بدم زنگ مي‌زني؟!

پسر: واه واه ! مگه خودت برادر و پدر نداري! واسه چي مزاحم پسر مردم مي‌شي!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

مثل چيني :اگر ميخواهي براي يك روز معذب باشي مهماني كن و اگر مي خواهي براي يك

سال معذب باشي پرنده نگاهدار و اگر مي خواهي مادام العمر معذب باشي زن بگير !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

هميشه عكس همسرت رو تو كيفت بزار تا هر وقت مشكل بزرگي واست پيش اومد

به عكسش نگاه كنيو بدوني مشكل بزرگتري هم داري !!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زن مثله مشروبه كه اولش حاليت نيست كيف مي كني و خوشي بعد كه يه كم گذشت

ميبيني حالت به هم ميخوره و بايد بياري بالا همشو ! تازه حالي رو هم كه بردي از حلقت

ميكشه تحويل سيفون ميده !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زن مثل ويروس ميمونه اگه وارد زندگيت بشه

:۱-جيبهاتو serch ميكنه.

۲-پول(…)و موبايلتوscan

3-خوشيهاتو cancel

4-آخرش هم مخت هنگ ميكنه !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اسپانيايي ها ميگن :

عشق ساكت است اما اگر حرف بزند از هر صدايي بلندتر است !

ايتاليايي ها ميگن:

عشق يعني ترس از دست دادن تو !

ايراني ها ميگن :

“عشق سوء تفاهمي است بين دو احمق كه با يك ببخشيد تمام ميشود!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ابتدا خداوند زمين را آفريد سپس استراحت كرد ، بعد مرد را آفريد سپس استراحت كرد

آنگاه زن را آفريد سپس نه خدا استراحت كرد نه مرد نه زمين !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

گر بميرد دختري از قبر او رويد گلي!

گر بميرند دختران دنيا گلستان ميشود !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اقايان: كاش زن گرفتن مثل ايرانسل بود يكي ميگرفتي يكي هم جايزه ميدادند از ۱۲ تا ۵

صبح هم رايگان بود خانمها: كاش اقايان مثل كارت سوخت بودند يكهو دولت همشونو باطل

اعلام ميكرد خانمها ميرفتن ازاد ميزدن !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

خداوند زمين را آفريد و گفت :

به به چه زيباست.سپس مرد را آفريد و گفت : جانمي اين ديگه آخرشه !

و بعد هم زن را آفريد و با كمي اخم گفت : اشكالي نداره آرايش ميكنه !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

فردوسي حكيم بزرگ ايراني كه همه قبولش دارن ميگه:

كه پيش زنان هرگز راز مگوي ، چو گويي ، سخن بازيابي به كوي !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زنان را نباشد به جز يك هنر نشينند و زايند شيران نر !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ارنست همينگوي:

زن ها جنگ ها را شروع مي كنند و مردها آن ها را ادامه مي دهند !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

مردها و زن ها دست كم در يك مورد اتفاق نظر دارند. هيچ كدام به زن ها اعتماد ندارند!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تحقيقات نشان داده كه فقط ۲۰% مردها عقل دارند !

۸۰% بقيه زن دارند !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

مردها بر اثر كمبود عاطفه ازدواج مي كنندبر اثر كمبود حوصله طلاق مي دن

ولي نكته جالب اينه كه بر اثر كمبود حافظه دوباره ازدواج مي كنند !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

مردها سه تا آرزو دارن :

اونقدر كه مامانشون مي گن خوش تيپ باشن !

اونقدر كه بچه شون مي گن قوي باشن !

و مهمتر از همه اينكه :

اونقدر كه زنشون بهش شك داره دوست دختر داشته باشن !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بيشتر مردان موفقيت شون رو مديون زن اولشون هستند و

زن دومشون رو مديون موفقيت شون !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

مرد اولي : امان از دست اين زنها ! زنم تمام دارائيمو برداشت و رفت !

دومي : خوش به حالت ! زن من تمام دارائي مو برداشت و نرفت !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

فرق پير دختر با پير پسر:

اولي موفق نشده ازدواج كنه ولي دومي موفق شده ازدواج نكنه !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

يه ضرب المثل آموزنده هست كه مي گه :

مردن براي زني كه عاشقشي از زندگي باهاش آسون تره !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

مرد به زن : عزيزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دين رو به زندگيم آوردي!

چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا’ وجود نداره !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دخترا به پنج گروه اصلي تقسيم ميشن : ‌گروه اول دخترائي هستند كه پسرا رو بدبخت

ميكنن! گروه دوم دخترايي هستند كه اشك پسرا رو در ميارن! گروه سوم دخترائي هستند

كه جوون پسرا رو به لبشون ميرسونن! گروه چهارم دخترائي هستند كه كاري ميكنن پسرا

روزي ۱۸ بار‌آرزوي مرگ كنن! گروه ۵ دخترائي هستند كه به اشتباه فكر ميكنن جزو

هيچكدوم از گروههاي بالا نيستن !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

فرهنگ لغات زنان :

۱٫ آره يعني نه

۲٫ نه يعني آره

۳٫ ما با يد با هم حرف بزنيم يعني بشين فقط گوش كن

۴٫ هر كار دوست داري بكن يعني بكن ولي بعد دهنت سرويسه

۵٫ چقد منو دوست داري ؟ يعني يه گندي زدم مي خوام بگم

۶٫ دو دقيقه ديگه حاضرم يعني دو ساعت علافي !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زنان به خوبي مردان ميتوانند اسرار را حفظ كنند ولي به يكديگر مي گويند

تا در حفظ آن شريك باشند !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

مهمه كه بتوني دختري رو پيدا كني كه باباش پولدار باشه،

دختري كه خوش تيپ باشه، دختري كه دوستت داشته باشه

ولي مهم تر از همه اينه كه اين ۳ تا دختر نبايد همديگر رو بشناسن !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اگر طاووس براي ناز كردن و روباه براي فريب دادن وتمساح براي اشك ريختن وكلاغ براي

قارقار كردن داشته باشي ديگر نيازي به زن گرفتن نداري !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

هميشه پشت سر هر مرد موفق ، زني است كه نتونسته جلوي موفقيت شو بگيره !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

همه ي پسرا دوست دارند يه دختر گيرشون بياد كه :

مثل اسب نجيب باشه!

مثل سگ وفا دار باشه!

ومثل گوسفند سر به زير باشه!

اما بيشتر پسرا به آرزوشون مي رسن و دختري گيرشون مياد كه :

مثل اسب جفتك ميندازه!

مثل سگ پاچه مي گيره!

ومثل گوسفند نمي فهمه !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

يه روز يه دختر دعا مي كنه خدايا :

من چيزي براي خودم نمي خوام فقط يه داماد خوب و خوشگل نصيب مادرم كن !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

يادت باشه دنباله ۳چيز ندويي :

۱ـ اتوبوس ، مترو ، دختر !

حالا چرا ؟ چون هر كدومشون برن ۱۰ دقيقه بعد يكي ديگه مياد !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دو راه براي خانم مهندس شدن هست:

۱٫اينقدر درس بخوني تا خانم مهندس شي.

۲٫ يه شوهر مهندس پيدا كني !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دختر:موجودي است كه:

وقتي تعجب ميكند ميگويد واااااااااا!!

وقتي خوشحال است ميگويد بميري الهييييييي!!

وقتي غمگين است آه ميكشد

وقتي ميترسد جيييييييغ بنفش ميكشد

وقتي بدش مي آيد ميگويد ويشششش .

وقتي خوشش مي آيد ميگويد ووييييي.

همه عناصر ذكور گيتي در عشق او واله و سرگردانند . تاريخ تولد و شماره كفش با جناق

پسر عمه ي دختر خاله ي داماد همسايه ي پوريا پور سرخ را ميداند !

از سوسك اصولا نميترسد بلكه چندشش ميشود!!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

پدر براي اولين بار ديد كه دخترش به جاي اينكه دو ساعت با تلفن حرف بزنه بعد از يك ربع

حرف زدن تلفن رو قطع كرد. پدر پرسيد:

كي بود؟ دختر جواب داد: شماره رو عوضي گرفته بود !
 


:: موضوعات مرتبط: فقط پسرا وارد شن!! , ,



بازدید : 1730
نویسنده : امير محمدي

Nokia Battery Monitor نرم افزار جذاب و کاربردی در جهت نمایش میزان باطری مصرف شده گوشی می باشد با استفاده از این نرم افزار می توانید میزان مصرفی باطری گوشی خود را در یک محیط گرافیکی و بسیار زیبا تماشا کنید ، این نرم افزار بر روی گوشی های نوکیا سری ۶۰ ویرایش پنجم قابل اجراست.هم اکنون می توانید این نرم افزار زیبا را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.









دانلود - با حجم 333 کیلوبایت
پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است.
 


:: موضوعات مرتبط: موبايل , ,



سنگتراش
نوشته شده در جمعه 26 فروردين 1390
بازدید : 2155
نویسنده : امير محمدي

روزي، سنگتراشي که از کار خود ناراضي بود و احساس حقارت ميکرد، از نزديکي خانه بازرگاني رد ميشد. در باز بود و او خانه مجلل، باغ و نوکران بازرگان را ديد و به حال خود غبطه خورد و با خود گفت: اين بازرگان چقدر ثروتمند است! و آرزو کرد که مانند بازرگان باشد.  در يک لحظه، او تبديل به بازرگاني با جاه و جلال شد. تا مدتها فکر ميکرد که از همه قدرتمندتر است. تا اين که يک روز حاکم شهر از آنجا عبور کرد، او ديد که همه مردم به حاکم احترام ميگذارند حتي بازرگانان.  مرد با خودش فکر کرد: کاش من هم يک حاکم بودم، آن وقت از همه قويتر ميشدم!  در همان لحظه، او تبديل به حاکم مقتدر شهر شد. در حالي که روي تخت رواني نشسته بود، مردم همه به او تعظيم ميکردند. احساس کرد که نور خورشيد او را مي‏آزارد و با خودش فکر کرد که خورشيد چقدر قدرتمند است.  او آرزو کرد که خورشيد باشد و تبديل به خورشيد شد و با تمام نيرو سعي کرد که به زمين بتابد و آن را گرم کند.  پس از مدتي ابري بزرگ و سياه آمد و جلوي تابش او را گرفت. پس با خود انديشيد که نيروي ابر از خورشيد بيشتر است، و تبديل به ابري بزرگ شد.  کمي نگذشته بود که بادي آمد و او را به اين طرف و آن طرف هل داد. اين بار آرزو کرد که باد شود و تبديل به باد شد. ولي وقتي به نزديکي صخره سنگي رسيد، ديگر قدرت تکان دادن صخره را نداشت. با خود گفت که قويترين چيز در دنيا، صخره سنگي است و تبديل به سنگي بزرگ و عظيم شد.  همانطور که با غرور ايستاده بود، ناگهان صدائي را شنيد و احساس کرد که دارد خرد ميشود. نگاهي به پايين انداخت و سنگتراشي را ديد که با چکش و قلم به جان او افتاده است 


:: برچسب‌ها: داستان آموزنده , خدا , عبرت , dastan amoozande ,



ديوار
نوشته شده در جمعه 26 فروردين 1390
بازدید : 2086
نویسنده : امير محمدي

مادر خسته از خريد برگشت و به زحمت زنبيل سنگين را داخل خانه آورد.پسر بزرگش که منتظر بود،جلو دويد و گفت مامان،مامان! وقتي من در حياط بازي مي‏کردم و بابا داشت با تلفن صحبت مي‏کرد،تامي با ماژيک روي ديوار اتاقي که شما تازه رنگش کرده ايد،نقاشي کرد! مادر عصباني به اتاق تامي کوچولو رفت. تامي از ترس زير تخت قايم شده بود، مادر فرياد زد: تو پسر خيلي بدي هستي و تمام ماژيک‏هايش را در سطل آشغال ريخت.تامي از غصه گريه کرد. ده دقيقه بعد وقتي مادر وارد اتاق پذيرائي شد،قلبش گرفت.تامي روي ديوار با ماژيک قرمز يک قلب بزرگ کشيده بود و داخلش نوشته بود: مادر دوست دارم! مادر در حاليکه اشک مي‏ريخت به آشپزخانه برگشت و يک قاب خالي آورد و آن را دور قلب آويزان کرد.  تابلوي قرمز هنوز هم در اتاق پذيرائي بر ديوار است!

 


:: برچسب‌ها: داستان آموزنده , خدا , عبرت , dastan amoozande ,



جست و جوي خدا
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 2161
نویسنده : امير محمدي

  كوله‌پشتي‌اش را برداشت و راه افتاد. رفت كه دنبال خدا بگردد؛ و گفت: تا كوله‌ام از خدا پر نشود برنخواهم گشت. نهالي رنجور و كوچك كنار راه ايستاده بود. مسافر با خنده‌اي رو به درخت گفت: چه تلخ است كنار جاده بودن و نرفتن. و درخت زير لب گفت: ولي تلخ‌تر آن است كه بروي و بي ‌رهاورد برگردي. كاش مي‌دانستي آن‌ چه در جست‌وجوي آني، همين جاست. مسافر رفت و گفت: يك درخت از راه چه مي‌داند، پاهايش در گل است. او هيچ‌گاه لذت جست‌وجو را نخواهد يافت.
و نشنيد كه درخت گفت: اما من جست‌وجو را از خود آغاز كرده‌ام و سفرم را كسي نخواهد ديد. جز آن كه بايد. مسافر رفت و كوله‌اش سنگين بود. هزار سال گذشت. هزار سالِ پر خم و پيچ، هزار سالِ بالا و پست. مسافر بازگشت. رنجور و نااميد. خدا را نيافته بود، اما غرورش را گم كرده بود. به ابتداي جاده رسيد. جاده‌اي كه روزي از آن آغاز كرده بود. درختي هزار ساله، بالا بلند و سبز كنار جاده بود. زير سايه‌اش نشست تا لختي بياسايد. مسافر درخت را به ياد نياورد. اما درخت او را مي‌شناخت. درخت گفت: سلام مسافر، در كوله‌ات چه داري، مرا هم مهمان كن. مسافر گفت: بالا بلند تنومندم، شرمنده‌ام، كوله‌ام خالي است و هيچ چيز ندارم. درخت گفت: چه خوب، وقتي هيچ چيز نداري، همه چيز داري. اما آن روز كه مي‌رفتي، در كوله‌ات همه چيز داشتي، غرور كمترينش بود، جاده آن را از تو گرفت. حالا در كوله‌ات جا براي خدا هست. و قدري از حقيقت را در كوله مسافر ريخت. دست‌هاي مسافر از اشراق پر شد و چشم‌هايش از حيرت درخشيد و گفت: هزار سال رفتم و پيدا نكردم و تو نرفته اين همه يافتي!

درخت گفت: زيرا تو در جاده رفتي و من در خودم. و نور ديدن خود، دشوارتر از نور ديدن جاده‌هاست.
 




راز موفقيت در زندگي
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 2118
نویسنده : امير محمدي

حقیقتی کوچک برای 100% ساختن زندگی

اگر:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

برابر:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

باشد . . . آنگاه داريم . . .



كار سخت : HARD WORK

H+A+R+D+W+O+R+K

8+1+18+4+23+15+18+11=%98



دانش : KNOWLEDGE

K+N+O+W+L+E+D+G+E

11+14+15+23+12+5+4+7+5=%96



دوست داشتن : LOVE

L+O+V+E

12+15+25+5=%54



خوشبختي LUCK :

L+U+C+K

12+21+3+11=%47



( بيشتر ما تصور نمي كنيم كه اين مورد خيلي مهم باشد؟؟)

پس چه چيز 100% را مي سازد؟



پول؟. . . نه!!!MONEY

M+O+N+E+Y

13+15+14+5+25=%72



راهبري؟. . . نه!!! LEADERSHIP

L+E+A+D+E+R+S+H+I+P

12+5+1+4+5+18+19+8+9+16=%97



هر مساله اي راه حلي دارد تنها اگر نگرش مان را تغيير دهيم.

به قسمت بالا برگرديد (به 100%)، واقعا به چه چيزي براي يك قدم پيش تر رفتن احتياج داريم؟؟





نگرش ATTITUDE :

A+T+T+I+T+U+D+E

1+20+20+9+20+21+4+5=%100



اين نگرش ما نسبت به زندگي و كار است كه زندگي را %100 مي سازد !!!

نگرش تان را تغيير دهيد،تا بتوانيد زندگي تان را تغيير دهيد!!!



حالا شما جواب سوال را مي دانيد چه كاري انجام خواهيد داد؟؟



نگرش همه چيز است.
 


:: برچسب‌ها: داستان آموزنده , خدا , عبرت , dastan amoozande ,



هیچوقت پیش داوری نکنید !
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 1988
نویسنده : امير محمدي

فرض کنید . . .

به شما، این امکان را می دهند که از بین سه نفر یک رئیس برای دنیا انتخاب کنید که بتواند به بهترین وجه دنیا را رهبری کرده صلح و ترقی و خوشبختی برای بشریت به ارمغان بیاورد.

بین این سه داوطلب کدام را انتخاب میکنید.

ولی قبل از این انتخاب به این سوال پاسخ دهید : شما مشاور و مددکار اجتماعی هستید . . . .

زن حامله ای می شناسید که هشت فرزند دارد. سه فرزند او ناشنوا، دو فرزند کور و یکی عقب مانده هستند. در ضمن خود این خانم مبتلا به مرض سیفیلیس است. از شما مشورت می خواهد که آیا سقط جنین کند یا نه . . . . با تجارب زندگی که دارید به ایشان چه پیشنهادی می دهید؟

خواهید گفت سقط کند؟

فعلا بریم سراغ سه نامزد ریاست بر جهان

شخص اول:

او با سیاستمداران رشوه خوار و بد نام کار میکند، از فالگیر غیب گو و منجم مشورت میگیرد. در کنار زنش دو معشوقه دارد. شدیدا سیگاری بوده و روزی هم ده لیوان مشروب میخورد.

شخص دوم :

از دو محل کار اخراج شده، تا ساعت 12 ظهر میخوابد.در مدرسه چند بار رفوزه شده.در جوانی تریاک میکشیده و تحصیلات آنچنانی ندارد. ایشان روزی یک بطر ویسکی میخورد، بی تحرک و چاق است.

شخص سوم:

دولت کشورش به ایشان مدال شجاعت داده، گیاهخوار بوده و دارای سلامت کامل هست. به سیگارومشروب دست نمیزند و در گذشته هیچ گونه رسوایی به بار نیاورده.

به چه کسی رأی میدهید؟


.
.
.

کاندید اول : فرانکلین روز ولت

کاندید دوم : وینستون چرچیل

کاندید سوم :آدولف هیتلر

چه درسی میگیریم؟

راستی خانم حامله فراموش نشود؟

اگر به آن خانم پیشنهاد سقط جنین می دادید، همان بس که لودویگ فان بتهوون را به کشتن می دادید!



پس چه درسی گرفتیم؟



پیش داوری خوراک روزمره ما انسانها، از بزرگترین اشتباهات بشر است
 




تست هوش پر معني
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 2185
نویسنده : امير محمدي

يك شركت بزرگ قصد استخدام يك نفر را داشت. بدين منظور آزموني برگزار كرد كه يك پرسش داشت. پرسش اين بود:

شما در يك شب طوفاني در حال رانندگي هستيد. از جلوي يك ايستگاه اتوبوس مي‌گذريد. سه نفر داخل ايستگاه منتظر اتوبوس هستند. يك پيرزن كه در حال مرگ است. يك پزشك كه قبلاً جان شما را نجات داده است. يك خانم/آقا كه در روياهايتان خيال ازدواج با او را داريد. شما مي‌توانيد تنها يكي از اين سه نفر را سوار كنيد. كدام را انتخاب خواهيد كرد؟ دليل خود را شرح دهيد.


پاسخ تست:

قاعدتاً اين آزمون نمي‌تواند نوعي تست شخصيت باشد زيرا هر پاسخي دليل خودش را دارد.

پيرزن در حال مرگ است، شما بايد ابتدا او را نجات دهيد. هر چند او خيلي پير است و به هر حال خواهد مرد.

شما بايد پزشك را سوار كنيد. زيرا قبلاً جان شما را نجات داده است و اين فرصتي است كه مي‌توانيد جبران كنيد. اما شايد هم بتوانيد بعداً جبران كنيد.

شما بايد شخص مورد علاقه‌تان را سوار كنيد زيرا اگر اين فرصت را از دست دهيد ممكن است هرگز قادر نباشيد مثل او را پيدا كنيد.

از دويست نفري كه در اين آزمون شركت كردند، شخصي كه استخدام شد دليلي براي پاسخ خود نداد. او نوشته بود:

سوئيچ ماشين را به پزشك مي‌دهم تا پيرزن را به بيمارستان برساند و خودم به همراه همسر روياهايم منتظر اتوبوس مي‌مانيم.



و اما نتیجه گیری و تحلیل:

همه مي‌پذيرند كه پاسخ فوق بهترين پاسخ است، اما هيچكس در ابتدا به اين پاسخ فكر نمي‌كند. چرا؟

زيرا ما هرگز نمي‌خواهيم داشته‌ها و مزيت‌هاي خود را (ماشين) از دست بدهيم. اگر قادر باشيم خودخواهي‌ها، محدوديت ها و مزيت‌هاي خود را از خود دور كرده يا ببخشيم گاهي اوقات مي‌توانيم چيزهاي بهتري به دست بياوريم.
 




تعهد لاک پشتی
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 2103
نویسنده : امير محمدي

یک (روز) خانواده ی لاک پشتها تصمیم گرفتند که به پیکنیک بروند. از آنجا که لاک پشت ها به صورت طبیعی در همه ی موارد یواش عمل می کنند، هفت سال طول کشید تا برای سفرشون آماده بشن!

در نهایت خانواده ی لاک پشت خانه را برای پیدا کردن یک جای مناسب ترک کردند. در سال دوم سفرشان (بالاخره) پیداش کردند. برای مدتی حدود شش ماه محوطه رو تمیز کردند، و سبد پیکنیک رو باز کردند، و مقدمات رو آماده کردند. بعد فهمیدند که نمک نیاوردند!

پیکنیک بدون نمک یک فاجعه خواهد بود، و همه آنها با این مورد موافق بودند. بعد از یک بحث طولانی، جوانترین لاک پشت برای آوردن نمک از خانه انتخاب شد.

لاک پشت کوچولو ناله کرد، جیغ کشید و توی لاکش کلی بالا و پایین پرید، گر چه او سریعترین لاک پشت بین لاک پشت های کند بود!


او قبول کرد که به یک شرط بره؛ اینکه هیچ کس تا وقتی اون برنگشته چیزی نخوره. خانواده قبول کردن و لاک پشت کوچولو به راه افتاد.

سه سال گذشت… و لاک پشت کوچولو برنگشت. پنج سال … شش سال … سپس در سال هفتم غیبت او، پیرترین لاک پشت دیگه نمی تونست به گرسنگی ادامه بده . او اعلام کرد که قصد داره غذا بخوره و شروع به باز کردن یک ساندویچ کرد.

در این هنگام لاک پشت کوچولو ناگهان فریاد کنان از پشت یک درخت بیرون پرید،« دیدید می دونستم که منتظر نمی مونید. منم حالا نمی رم نمک بیارم»!!!!!!!!!!!! !!!!!

نتیجه اخلاقی:

بعضی از ماها زندگیمون صرف انتظار کشیدن برای این می شه که دیگران به تعهداتی که ازشون انتظار داریم عمل کنن. آنقدر نگران کارهایی که دیگران انجام میدن هستیم که خودمون (عملا) هیچ کاری انجام نمی دیم.
 




تعهد لاک پشتی
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 2103
نویسنده : امير محمدي
<-PostRate->

یک (روز) خانواده ی لاک پشتها تصمیم گرفتند که به پیکنیک بروند. از آنجا که لاک پشت ها به صورت طبیعی در همه ی موارد یواش عمل می کنند، هفت سال طول کشید تا برای سفرشون آماده بشن!

در نهایت خانواده ی لاک پشت خانه را برای پیدا کردن یک جای مناسب ترک کردند. در سال دوم سفرشان (بالاخره) پیداش کردند. برای مدتی حدود شش ماه محوطه رو تمیز کردند، و سبد پیکنیک رو باز کردند، و مقدمات رو آماده کردند. بعد فهمیدند که نمک نیاوردند!

پیکنیک بدون نمک یک فاجعه خواهد بود، و همه آنها با این مورد موافق بودند. بعد از یک بحث طولانی، جوانترین لاک پشت برای آوردن نمک از خانه انتخاب شد.

لاک پشت کوچولو ناله کرد، جیغ کشید و توی لاکش کلی بالا و پایین پرید، گر چه او سریعترین لاک پشت بین لاک پشت های کند بود!


او قبول کرد که به یک شرط بره؛ اینکه هیچ کس تا وقتی اون برنگشته چیزی نخوره. خانواده قبول کردن و لاک پشت کوچولو به راه افتاد.

سه سال گذشت… و لاک پشت کوچولو برنگشت. پنج سال … شش سال … سپس در سال هفتم غیبت او، پیرترین لاک پشت دیگه نمی تونست به گرسنگی ادامه بده . او اعلام کرد که قصد داره غذا بخوره و شروع به باز کردن یک ساندویچ کرد.

در این هنگام لاک پشت کوچولو ناگهان فریاد کنان از پشت یک درخت بیرون پرید،« دیدید می دونستم که منتظر نمی مونید. منم حالا نمی رم نمک بیارم»!!!!!!!!!!!! !!!!!

نتیجه اخلاقی:

بعضی از ماها زندگیمون صرف انتظار کشیدن برای این می شه که دیگران به تعهداتی که ازشون انتظار داریم عمل کنن. آنقدر نگران کارهایی که دیگران انجام میدن هستیم که خودمون (عملا) هیچ کاری انجام نمی دیم.