پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طرف پدر جاذبه نیوتن رو در آورده/ عکس
نوشته شده در جمعه 29 مهر 1390
بازدید : 516
نویسنده : امير محمدي

و با این انرژی خود در این ۱۵ سال دنیا را با حیرت رو به رو کرده است.
ایشان می‌تواند سنگ‌های معمولی و با شیب و اندازه‌های مختلف را با کنترل اعصاب باور نکردنی روی هم سوار کند.

تصاویر گویا همه چیز می‌باشد و با کنترل اعصاب و حس کردن تعادل اجسام این حرکت را انجام می‌دهد.

 

 

منبع: ۳نسل

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , طرف پدر جاذبه نیوتن رو در آورده/ عکس , ,
:: برچسب‌ها: طرف پدر جاذبه نیوتن رو در آورده/ عکس ,



بیماری زن ۲۳ ساله که 50 سال پیر شد + عکس
نوشته شده در دو شنبه 25 مهر 1390
بازدید : 567
نویسنده : امير محمدي

به گزارش تکناز درنگاه اول این عکس می تواند مربوط به زنی بیست وچند ساله و مادربزرگش باشد.اما هر دو این افراد یک نفرند و فاصله زمانی عکسها هم فقط سه سال است . زن مورد بحث انگوین تی پونگ ویتنامی است که از سال 2008 مبتلا به نوعی سندروم خاص پوستی شده و بخاطر فقر موفق به درمان نشده است.
 
بیماری زن ۲۳ ساله که 50 سال پیر شد + عکس - www.taknaz.ir

اما حالا پزشکان کامبوجی به او قول داده اند در ماه های آتی درمان او را به شکل رایگان ادامه دهند.این زن ناچار بوده در تمام مدت از ماسکهای مخصوص استفاده کند اما حالا امیدوار شده دانش پزشکی بتواند این مشکل راحل کند.

پونگ معتقد است حساسیت به غذاهای دریایی در سال 2008 موجب این تغییر چهره شد و او ناچار بود در تمام مدت حتی در موقع خواب راهی برای رفع خارش بدنش پیداکند. او بجای اینکه به بیمارستان برود از درمان گیاهی استفاده کرد چون او و همسرش توانایی پرداخت هزینه های بیمارستان را نداشتند.
 
پس از یک ماه با اینکه خارش بدن او کم شد اما پوست بدنش دچار تغییراتی شد وصورتش همچون افراد پیر پراز چین وچروک شد. پزشکان کامبوجی هنوز در مورد دلیل اصلی این یبماری به نتیجه دقیقی نرسیده اند.
 


:: موضوعات مرتبط: بیماری زن ۲۳ ساله که 50 سال پیر شد + عکس , ,
:: برچسب‌ها: بیماری زن ۲۳ ساله که 50 سال پیر شد + عکس ,



شوخی جالب با احمدی‌ نژاد (عکس)
نوشته شده در دو شنبه 25 مهر 1390
بازدید : 331
نویسنده : امير محمدي

شوخی جالب با احمدی‌نژاد (عکس)
شوخی جالب با احمدی‌نژاد (عکس)

شوخی جالب با احمدی‌نژاد (عکس)


:: موضوعات مرتبط: گالري عكس هاي جالب , ,
:: برچسب‌ها: شوخی جالب با احمدی‌ نژاد (عکس) ,



بازدید : 474
نویسنده : امير محمدي

گوگل کروم ۹ همینک در دسترس می‌باشد ، دو ماه بعد از عرضه قبلی و دو هفته بعد از ضرب الاجل خود گوگل . اینجا ۹ خصیصه وجود دارد که شما باید در این نسخه امتحان کنید :

۱٫ الان وب‌جی‌‍‌ال (WebGL) به صورت پیش‌فرض در گوگل‌کروم فعال است و شما می‌توانید  کارکردهای تری‌دی وب را از گالری گوگل امتحان کنید . بادی بروزر (Body Browser) ، یک گوگل ارس برای بدن انسان ، و همچنین آکواریم وب‌جی‌ال را را ازدست ندهید .

۲٫ گوگل اینستنت (Google Instant) الان با نوار آدرس کروم یکپارچه شده است ، اما این خصیصه برای همه نیست به این دلیل که صفحات وب را به طور اتوماتیک آن طور که شما تایپ می‌کنید بارگذاری می‌کند . با طور پیش‌فرض غیرفعال است ، بنا برایم شما بایست برای فعال کردن آن گزینه “فعالسازی اینستنت جهت جستجو و بررسی سریعتر” را در قسمت دیالوگ آپشن تیک بزنید .

۳٫ کلود پرینت (Cloud Print) را می‌توان اگر از ویندوز استفاده می‌کنید از قسمت گزینه‌ها > زیر دودکش فعال کنید . این خصیصه به شما این امکان را می‌دهد که از وسیله‌ای که مستقیما نمی‌تواند با پرینترها ارتباط برقرار کند پرینت کنید . دو برنامه نخستی که از کلودپرینت استفاده می‌کنند نسخه تلفن همراه جی‌میل و گوگل‌داکس می‌باشند .


۴٫ کروم از فایل‌های وب‌پی (WebP) پشتیبانی می‌کند . وب‌پی یک فرمت جدید تصویر می باشد که توسط گوگل ایجاد شده‌است و امتیاز اصلی آن اینست که تراکم بهتری را ارئه می‌دهد . “تیم ما بر روی بهبود تراکم تصاویر پر‌اتلاف که درصد بالایی از تصاویر موجود در شبکه را تشکیل‌ می‌دهند تمرکز کرد . برای بهبود تراکمی که فرمت جی‌پی‌ای‌جی (JPEG) فراهم می‌کند ، ما از یک متراکم ساز تصویر که بر اساس کدک وی‌پی‌۸ (VP8) می‌باشد و گوگل  در ماه می ۲۰۱۰ آن را اپن‌سورس کرد استفاده کردیم .” اینجا یک مثال برای تصویر وب‌پی وجود دارد .

۵٫ بر روی دکمه گسترش (extension) نزدیک به نوار آدرس راست کلیک کنید و گزینه “Hide button” را انتخاب کنید . زمانی که نظرتان عوض می‌شود ، به قسمت ابزار(Tools) > گسترش (Extension) بروید و بر روی گزینه “Show button” نزدیک به گسترش مربوطه کلیک کنید .

۹ ترفند گوگل کروم ۹ که باید آنها را بدانید

۶٫ بر‌ روی دسکتاپ میانبرهایی برای برنامهرنامههای وب خود ایجاد کنید : بر روی یک برنامه در یک صفحه جدید راست کلیک کنید و گزینه “ایجاد میانبر” (create shortcut) را انتخاب کنید . شما همچنین اگر از ویندوز استفاده می کنید می‌توانید میانبرها را به استارت‌منو و میله شروع سریع (Quick Lunch Bar) اضافه کنید .

۹ ترفند گوگل کروم ۹ که باید آنها را بدانید

۷٫ برنامه‌های  وب را در یک پنجره جدید آغاز کنید . بر روی یک برنامه راست کلیک کنید و گزینه “open as window” را انتخاب کیند .

۸٫ گسترش‌هایی را نصب کنید که منوهای گزینه‌های سفارشی را به تصاویر اضافه می‌کند . برای مثال ، کلیپ ایت گود (Clip it Good) را برای آپلود هر تصویری از یک صفحه وب به آلبوم‌های وب پیکاسو ، نصب کنید .

۹ ترفند گوگل کروم ۹ که باید آنها را بدانید  - www.taknaz.ir

۹٫ گسترش‌هایی نصب کنید که از امنی‌باکس ای‌پی‌آی (Omnibox API) برای هماهنگی کلمات‌کلیدی با موتورهای جستجوی جدید استفاده می‌کند . به عنوان مثال ، گسترش دی‌او‌آی ریسلور (DOI Resolver) را نصب کنید و در نوار آدرس  doi 10.1205/096030802760309188 را تایپ کنید . این گسترش یک موتور جستجوی جدید ایجاد کرد و آن را با کلمه کلیدی دی‌او‌آی (doi) هماهنگ کرد

 


:: موضوعات مرتبط: ۹ ترفند عملی گوگل کروم ۹ که باید آنها را بدانید , ,
:: برچسب‌ها: ۹ ترفند عملی گوگل کروم ۹ که باید آنها را بدانید ,



عادل فردوسی پور در بیمارستان+ عکس
نوشته شده در دو شنبه 25 مهر 1390
بازدید : 590
نویسنده : امير محمدي
دیدار فردوسی‌پور و تیم رسانه ورزش با كشتی‌گیر آسیب دیده نخاعی
عادل فردوسی پور در بیمارستان+ عکس
 
عادل فردوسی پور در بیمارستان+ عکس

:: موضوعات مرتبط: عادل فردوسی پور در بیمارستان+ عکس , ,
:: برچسب‌ها: عادل فردوسی پور در بیمارستان+ عکس ,



انعکاس تصاویر روی آب (عکس)
نوشته شده در دو شنبه 25 مهر 1390
بازدید : 511
نویسنده : امير محمدي



remix خنده دار سوتی صدا سیما
نوشته شده در یک شنبه 24 مهر 1390
بازدید : 1020
نویسنده : امير محمدي



صلواتی که فضیلت بسیار برای آن نقل شده
نوشته شده در دو شنبه 18 مهر 1390
بازدید : 633
نویسنده : امير محمدي

روایت است که هر که سه مرتبه در بامداد و سه مرتبه در آخر روز آن صلوات را بخواند، گناهانش آمرزیده شود و شادی او همیشه باشد و دعایش مستجاب گردد، روزیش فراخ شود و بر دشمن غلبه یابد و در بهشت از رفیقان محمد(ص) باشد.


 

اَللّهُمَّ یا اَجْوَدَ مَنْ اَعْطای وَ یا خَیْرَ مَنْ سُئِلَ وَ یا اَرْحَمَ مَنِ سْتَرْحِمَ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ فِی الْأوَّلینَ وَ صَلِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِه فِی الْاخِرینَ وَ صَلِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِهِ فِی الْمَلاَءِ الْأعْلی وَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِهِ فِی الْمُرْسَلینَ اَللّهُمَّ اَعْطِ مُحمَّدٍ وَ الَهُ الْوَسیلَهَ وَ الْفَضیلَهَ وَالشَّرَفَ وَالرَّفْعَهَ وَالدَّرَجَهَ الْکَبیرَهَ اَللّهُمَّ اِنّی امَنْتُ بَمُحَمَّدٍ صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ الِهِ وَ لَمْ اَرَهُ فَلا تَحْرِمَنی فی الْقیمَهِ رُؤْیَتَهُ وَرْزُقْنی صُحْبَتَهُ وَ تَوَفَّنی عَلی مِلَّتِهِ وَاسْقِنی مِنْ حَوْضِهِ مَشْرَباً رَوِیّاً سائِغاً هَنیئاً لا اَظْمَأُ بَعْدَهُ اَبَداً اِنَّکَ عَلی کُلِ شَیءٍ قَدیرُ اَللّهمَّ اِنّی امَنْتُ بِمُحَمَّدٍ صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ لَمْ اَرَهُ فَعَرَّفْنی فِی الْجِنانِ وَجْهَهُ اَللّهُمَّ بَلَّغْ مُحَمَّداً صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ الِهِ مِنی تَحِیَّهً کَثیرَهً وَ سَلاماً


:: موضوعات مرتبط: آيا مي دانيد؟ , ,
:: برچسب‌ها: صلواتی که فضیلت بسیار برای آن نقل شده ,



یک روز در غسالخانه زنانه !! (+16)
نوشته شده در دو شنبه 18 مهر 1390
بازدید : 450
نویسنده : امير محمدي

یک روز در غسالخانه زنانه !! (+16)
 
 
اغلب ما به آنها فکر نمی‌کنیم، برخورد یا حتی تصوری هم در موردشان نداریم، همه ما معمولا در مورد خیلی از مشاغل تصور نامناسبی نداریم چون جلوی چشم هستند اما در مورد یک نفر "غسال" آنقدر ارتباط کم است که اصلا مردم به زندگی او فکر نمی‌کنند.
همین موضوع بهانه ای شد تا گزارشی در مورد غسالان گورستان "وادی رحمت" تبریز تهیه کنم. کنجکاوی خبری و ماجراجویی دخترانه یک خبرنگار و حسی ناشناخته مرا به سمت غسالخانه کشاند.

ساعت 9 صبح، اینجا وادی اموات، غسالخانه

هنگام غسل جو سنگینی حاکم است. غم مرگ یک انسان. همه باهم در این سوگ شریکند. صدای بلند صلوات و فاتحه فضا را پر کرده است.
وارد غسالخانه که می‌شوی بوی سدر و کافور گیجت می کند. بو که بپیچد توی مغزت فکر می‌کنی به 16 نفری که امروز غسل شدند. پنج زن و 11 مرد. باید منتظر بمانی تا کار غسالان با 16 "میهمان" تمام شود تا سراغ تو بیایند و تو هفدهمین میهمان آنها هستی با این تفاوت که اینبار تو با آنها کار درای نه آنها با تو.

کار غسالان تمام شد و بالاخره جواز ورود صادر شد اما اتاق غسل خالی است. "زیبنده خانم" پیشکسوت غسالان زن به استقبالم می‌آید. پس از سلام احوالپرسی با اصرار در را باز می‌کند و اتاق غسل را نشان می‌دهد.
اتاقیست سه در چهار با کاشیهای سفید. وسط اتاق سکویی است که با سنگ های ریز و آبی قدیمی کاشیکاری شده. سطح سکو حالت قوسی دارد که شکل وان کوچکی را ایجاد کرده. کنار سکو شیرآبی ست با یک شلنگ بلند. در گوشه دیگر چند ظرف آب، وسایل شستشو، چکمه، دستکش. بوی تند کافور و صدای بلند تهویه بعد از همه جلب توجه می‌کند.

داخل اتاق بساط نهار چیده شده. وسایل ناهار بسیار مرتب و تمیز در داخل سفره چیده شده. برق لیوان‌های تمیز توجهم را جلب می‌کند. صدای کتری در حال جوش فضای این اتاق گرم و آرام را پر کرده. این اتاق محیطی است بریده از دنیای پر از آشفتگی‌های بیرون.
زیبنده خانم سر صحبت را خودش باز می‌کند: غسالخانه زنانه پنج نفر پرسنل دارد. ساعت کاریمان از هشت صبح تا 16 عصر ادامه دارد و به جز آخر هفته‌ها هر روز یک نفر استراحت دارد.

نمی خواهند با من و دوست همکارم همسفره شوند فورا سفره را جمع می‌کنند. حتی چایی نیز تعارف نمی‌کنند. اما وقتی جلو رفته و با آنها دست می‌دهیم خشکشان می‌زند از بس مردم از آنها دوری کرده‌اند این رفتارشان قابل درک است.
زیبنده خانم می‌گوید: 23 سال است که به این کار مشغول است و از شش سال قبل نیز دخترش وارد این شغل شده است.
وی در پاسخ به اینکه آیا محیط کار در اینجا بر روحیه و طرز زندگی شخصی شان تاثیر گذاشته یا نه می افزاید: اوایل کار همه کمی دلگیر و سرخورده می‌شوند. فضای پر از اندوه، صدای مداوم گریه و... تاثیر زیادی در روحیه آدم دارد اما این اندوه خیلی دوام ندارد، انسانها خیلی زود به همه چیز عادت می‌کنند.
وی ادامه می‌دهد: بچه که بودم در روستا زندگی می‌کردیم اگر کسی فوت می‌کرد من حلوای مراسم ختم را نمی خوردم. می ترسیدم و می گفتم من حلوای مرده نمی خورم، فکرش را هم نمی‌کردم که روزی وارد این حرفه شوم و همه چیز برایم عادی شود...

"
زیبنده خانم" داستان زندگی پر غصه اش را برایم تعریف می کند: وقتی شوهرم فوت کرد پنج بچه قد و نیم قد داشتم. کسی را هم کمک خرج زندگی نداشتم. یکی از آشنایان برای استخدام در اینجا کمکم کرد. اوایل می‌ترسیدم اما الان همه چیز برایم عادی است مثل هر شغل دیگری.


بسیار کنجکاوم بدانم اطرافیان چه واکنشی به شغل "غسالان" آنهم از جمع بانوان دارند. می‌گوید: برخورد همه آدم ها مثل هم نیست. بعضی ها وقتی چند دقیقه وارد اینجا می شوند که مثلا جنازه را حرکت دهند شدیدا حساسیت نشان می‌دهند و نگرانند مبادا دستمان به لباسشان بخورد. در مقابل کسانی هم می آیند به خاطر یک غسل دادن دهها بار تشکر می‌کنند.

زیبنده خانم با تاکید می گوید: کار خوبی داریم که هم باعث رضایت خدا می‌شود و هم نیاز ضروری بنده خدا را برطرف می‌کند. هر مسلمانی باید در طول عمرش هفت نفر را غسل دهد، و با خنده از ما می‌پرسد شما سهم هفت نفرتان را شسته اید؟!

 
مرده‌ها با هم چه تفاوتی دارند؟
شنیده بودم مرده‌ها هم مثل زنده‌ها باهم فرق دارند. از او می پرسم که جنازه آدم‌های خوب و خوش‌نام با آدم‌های بدنام گناهکار تفاوتی دارد؟
زیبنده خانم می گوید: جنازه که روی سنگ غسل قرار گرفت خودش را معرفی می‌کند. جسد آدمی که خوب زندگی کرده هیچ تفاوتی با زنده‌ها ندارد، حس و سبکی یک آدم زنده را دارد، انگار نفس می‌کشد. شاید آدم درشت اندام و چاقی هم باشد اما به راحتی و سبکی جابجا می‌شود، کفن و دفن راحتی هم دارد. اما کسانی هم هستند که خیلی نحیف و لاغرند اما غسلشان خیلی سخت انجام می‌شود. غسل چنین فردی برای ما هم بسیار ناراحت کننده و دردناک است.

می‌خواهم برایم خاطره ای تعریف کنند از 23 سال کار در اینجا. اما می گویند: مشتی روز و کار تکراری و گریه و افسوس که خاطره ای ندارد. همه روزهای اینجا تکراریست. تنها تفاوت کار در تعداد مرده هاست، شاید روزی یک نفر و شاید روزی 10 نفر گذرشان به اینجا برسد. این بستگی به تصمیم خدا و عمل عزرائیل دارد.
ساعت یک ظهر است. نیم ساعت قبل اینجا محشر برپا بود و حالا چشم می‌گردانم، این اطراف برسر هیچ یک از قبور آدم زنده ای به چشم نمی‌خورد.

اموات نیز تنها شدند، مثل ما زنده ها. باز هم به حال خود رها شدند مثل چند ساعت قبل که زنده بودند. دردانگی تنها ساعتی اندک دوام داشت. خیلی هم که دیر پاید تا چهل روز دیگر اسمش نیز از زبانها خواهد افتاد و تمام.
به سمت خروجی گلزار وادی رحمت حرکت می کنم و فکر می کنم به زندگی، به مرگ.
 


:: موضوعات مرتبط: یک روز در غسالخانه زنانه !! (+16) , ,
:: برچسب‌ها: یک روز در غسالخانه زنانه !! (+16) ,



بازدید : 415
نویسنده : امير محمدي

به گزارش تکناز رومن پولانسکی، سینماگر لهستانی – فرانسوی، در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی بعد از حبس خانگی‌اش در سوییس، گفت که از داشتن رابطه جنسی غیرقانونی با دختری زیر سن قانونی پشیمان است.

این برنده جایزه اسکار در گفت‌وگویی که روز یکشنبه در تلویزیون سوییس پخش شد، گفت: “۳۳ سال است که پشیمانم. البته که پشیمانم.”

رومن پولانسکی در سال ۱۹۷۷ در آمریکا به اتهام داشتن رابطه جنسی با سامانتا گیمر ۱۳ ساله مجرم شناخته شد.

او در سال ۱۹۷۸، ۴۲ روز را در زندانی در آمریکا سپری کرد و پس از شنیدن شایعاتی مبنی بر اینکه قاضی می‌خواهد بار دیگر، و این بار برای مدتی طولانی‌تر او را به زندان محکوم کند، در شب صدور حکم، از آمریکا گریخت.

رومن پولانسکی دیگر هیچ‌گاه به آمریکا بازنگشت و در مراسم اسکار سال ۲۰۰۳ برای دریافت جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم پیانیست حضور نیافت.

او در سال ۲۰۰۹ در زوریخ دستگیر شد و پس از نزدیک به ده ماه حبس خانگی در ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۰ آزاد شد.

رومن پولانسکی تاکنون بارها از سامانتا گیمر پوزش خواسته و در دهه ۹۰ نیز در دادگاهی به حل و فصل پرونده شکایت سامانتا پرداخت.

در سال ۲۰۰۳ سامانتا گیمر که در این مدت خانواده تشکیل داده است، اعلام کرد پولانسکی را بخشیده است و از دادگستری کالیفرنیا درخواست کرد که این پرونده بسته شود.

اما دادگستری کالیفرنیا اعلام کرد که از نظر حقوقی پرونده پولانسکی همچنان باز است.

رومن پولانسکی که کارگردانی فیلم‌هایی نظیر “تس” و “بچه رزمری” را در کارنامه خود دارد، در “رومن پولانسکی: یک فیلم مموآر” که در زمان حبس خانگی‌اش ساخته شده گفته است: “سامنتا گریمر قربانی مضاعف است. قربانی من و قربانی مطبوعات.”

او در گفت‌وگو با شبکه سوییسی تی اس آر از گذشته دردناک خود هم سخن گفت و از جمله به دورانی اشاره کرد که در جنگ جهانی دوم، زمانی که یک کودک یهودی بود، در یک گتوی لهستانی زندگی می‌کرد. بخشی از سخنان او نیز به ماجرای قتل همسرش شارون تیت در سال ۱۹۶۹ اختصاص داشت.

رومن پولانسکی گفت: “من به مرگ عادت دارم، کمی شبیه جراح‌ها که به دیدن شکم بازشده عادت دارند.”

پولانسکی از کشور سوییس تشکر کرد که دادگاهش درخواست آمریکا را برای استرداد به آمریکا نپذیرفت. او گفت: “ملت شما صاحب ارزش‌هایی است که در سایر نقاط دنیا رو به نابودی است.”

رومن پولانسکی در این گفت‌وگو گفت:”من تحمل مصلحت‌سنجی را که زشتی‌های همه ما را زیر یک پوشش پنهان می‌کند ندارم.” ”همه ما شبیه هم هستیم، با تعداد کمی استثنا مثل من که این پوشش برای آنها کمی نازک‌تر می‌شود.”

هفته گذشته رومن پولانسکی جایزه یک عمر دستاورد هنری را با دو سال تاخیر، از جشنواره فیلم زوریخ دریافت کرد.


:: موضوعات مرتبط: بر قراری ربطه جنسی یک کارگردان معروف با دختر 13 ساله !!! , ,
:: برچسب‌ها: بر قراری ربطه جنسی یک کارگردان معروف با دختر 13 ساله !!! ,



لوگوی جدید شرکت اپل + عکس
نوشته شده در دو شنبه 18 مهر 1390
بازدید : 673
نویسنده : امير محمدي

دانشجوی رشته طراحی اهل هنگ‌کنگ روز گذشته به مناسبت درگذشت مدیرعامل شرکت اپل، تصویر استیو جابز را به صورت سایه درون لوگوی شرکت اپل طراحی کرد.

بر اساس گزارش تکناز به نقل از دیسکاوری، طراحی این دانشجوی 19 ساله بلافاصله در اینترنت منتشر شد. این دانشجو گفت: روزنامه‌هایی از آمریکا و آلمان برای خرید حق امتیاز این لوگو با او وارد مذاکره شده‌اند.

 

لوگوی جدید شرکت اپل + عکس


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , لوگوی جدید شرکت اپل + عکس , ,
:: برچسب‌ها: لوگوی جدید شرکت اپل + عکس ,



سوتی جنجالی و عجیب سازمان لیگ برتر+ عکس
نوشته شده در دو شنبه 18 مهر 1390
بازدید : 581
نویسنده : امير محمدي

به گزارش تکناز به نقل از فوتبال آنلاین، به درخواست سازمان لیگ برتر و با برند آل اسپورت تعدادی توپ در فروشگاه های ورزشی میدان منیریه پخش شد كه روی آن آرم الله اكبر و پرچم ایران درج شده است. همین موضوع باعث شد تا مسئولان سازمان لیگ به سرعت نسبت به جمع آوری این توپها اقدام كنند.

سوتی جنجالی و عجیب سازمان لیگ برتر+ عکس


البته وقتی مسئولان قبل از تكثیر توپها نمونه آن را دیدند از نماینده آل اسپورت خواستند الله اكبر و آرم پرچم ایران را از روی توپ حذف كند ولی شركت فوق مدعی شد این كار سخت است. به همین دلیل مسئولین خواستار لغو قرارداد شدند ولی در نهایت به توافق رسیدند با حذف نام الله اكبر از روی توپها، آنها را با آرم پرچم ایران در فروشگاه ها پخش كنند.

با این حال به نظر می رسد توپها پخش شده است و مشكل برخی ازآنهاهمچنان باقی است از این رو مسئولان سازمان لیگ كه به نظر می رسد مشغله زیادی دارند و این روزها دسته گل زیاد به آب می دهند اقدام به جمع آوری توپها كردند و پیش بینی می شود تاچند روز آینده كلیه توپهای توضیع شده از بازار جمع آوری شود.
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , سوتی جنجالی و عجیب سازمان لیگ برتر+ عکس , ,
:: برچسب‌ها: سوتی جنجالی و عجیب سازمان لیگ برتر+ عکس ,



عکس جالبی از امنیت عمومی درتهران بزرگ
نوشته شده در دو شنبه 18 مهر 1390
بازدید : 595
نویسنده : امير محمدي



معرفی برترین گوشی های لمسی 2011
نوشته شده در چهار شنبه 13 مهر 1390
بازدید : 696
نویسنده : امير محمدي
 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011

معرفی برترین گوشی های لمسی 2011

به همراه قیمت در بازار ایران

 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir


اغلب گوشی های جدید و مدرن بازار دارای صفحه نمایش لمسی می باشند و کاربران ترجیح می دهند صفحه نمایش لمسی تلفن با یک اشاره دستورات را دریافت کند. صفحه لمسی گوشی های جدید اغلب خازنی می باشند و تنها با لمس صفحه (بدون نیاز به فشردن انگشت روی صفحه نمایش)، دستور مورد نظر شما را اجرا می کنند. سیستم عامل و پردازنده گوشی ها نیز از عوامل تعیین کننده در سنجش سطح کیفی و قدرت گوشی ها می باشند. در ادامه بهترین گوشی های لمسی 2011 را با توجه به معیار قدرت پردازنده و کیفیت صفحه لمسی معرفی خواهیم کرد.


Galaxy S2


 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

سری گالاکسی سامسونگ، ما را متقاعد کرد که سامسونگ توانایی ساخت گوشی های هوشمند و قوی را دارد. کیفیت صفحه لمسی گوشی های گالاکسی که با سیستم عامل اندروید وارد بازار شدند، فوق العاده خوب است.

Galaxy S2 دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی با تکنولوژی Super AMOLED Plus و رزولوشن 480x800 پیکسل می باشد. این گوشی مجهز به سیستم عامل Android نسخه 2.3 یا Gingerbread و پردازنده Dual-core Exynos با سرعت 1.2GHz است. با وجود این سیستم عامل و پردازنده و صفحه نمایش قدرتمند، پخش تصاویر و ویدئوهای گرفته شده با دوربین 8 مگاپیکسلی Galaxy S2 بسیار روان است.

قیمت Galaxy S2 با ظرفیت حافظه 16GB در بازار ایران : 730 هزار تومان


 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

Apple iPhone 4

 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

صفحه نمایش Retina این گوشی 3.5 اینچی بسیار خوب عمل می کند. کنتراست LCD دستگاه 800:1 و رزولوشن آن 640x980 بوده و استفاده از آن به عنوان مرورگر وب، جذاب است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پردازنده 1 گیگاهرتزی Cortex-A8 Apple A4 و دوربین 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. دوربین دستگاه 5 مگاپیکسل به همراه فلش LED می باشد.

قیمت حدودی iPhone 4 با حافظه 32 گیگابایت در بازار ایران:
870 هزار تومان


 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

Sony Ericsson Xperia Arc

 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

صفحه نمایش 4.2 اینچی Xperia Arc رزولوشن 480x854 دارد و به اندازه کافی بزرگ و چشمگیر بوده و برای نمایش ویدئو و فیلم بسیار مناسب است. بدنه دستگاه و لبه های آن حالت منحنی دارند. کیفیت نمایشگر Reality Display این دستگاه با نور پس زمینه LED و موتور پردازشگر موبایل Bravia می تواند رضایت شما را جلب کند. دوربین دستگاه 8 مگاپیکسل با قابلیت Autofocus و فلش LED است.

Sony Ericsson Xperia Arc مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 2.3 و پردازنده تک هسته ای یک گیگاهرتزی Qualcomm MSM8255 Snapdragon و Adreno 205 GPU می باشد.

قیمت مدل Xperia Arc X12 در بازار ایران:
560 هزار تومان


 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

LG Optimus Black

 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

با ورود این گوشی به بازار، عنوان باریک ترین تلفن هوشمند از iPhone4 سلب شده و از آن این گوشی گردید.

ضخامت این گوشی تنها 9.2 میلی متر بوده و مجهز به سیستم عامل Android 2.2 است. نمایشگر 4 اینچی Optimus Black رزولوشن 400x800 پیکسل است. نمایشگر این گوشی یکی از واضح ترین تصاویر را در بین نمایشگر گوشی های موبایل عرضه می کند. ویژگی Smartshare گوشی به شما این امکان را می دهد که اطلاعات دستگاه را به صورت بی سیم با یک تلویزیون یا PC به اشتراک بگذارید. دوربین دستگاه 5 مگاپیکسل بوده و دارای فلش LED است. پردازنده تک هسته ای آن نیز Cortex-A8 processor با سرعت 1GHz می باشد. عملکرد دستگاه قابل تقدیر بوده و صفحه لمسی آن یکی از بهترین صفحه های لمسی در بین گوشی های هوشمند Touch است.

قیمت حدودی در بازار ایران :
وارد بازار ایران نشده است


 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

Galaxy S

 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

نمایشگر 4 اینچی Super AMOLED این دستگاه، خازنی بوده و عملکرد خوبی دارد. رزولوشن صفحه نمایش 480x800 پیکسل است، رنگ ها در نمایشگر Galaxy S واضح و روشن نمایش داده می شوند و کنتراست صفحه بسیار خوب است. با ورود Galaxy S2 به بازار، قیمت Galaxy S تا حدودی کاهش یافت. بنابراین اگر به گوشی های Galaxy سامسونگ علاقه مندید، این گوشی با توجه به کاهش قیمتی که داشته، گزینه مناسبی برای شماست.

قیمت حدودی گوشی S9001 سامسونگ :
520 هزار تومان


 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

LG Optimus 3D

 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

همزمان با عرضه کنسول بازی سه بعدی Nintendo، الجی گوشی موبایل خود را با صفحه نمایش Glasses-Free 3D عرضه نمود. LG Optimus 3D اولین تلفن هوشمندی است که تکنولوژی "سه بعدی بی نیاز از عینک" را به این شکل وارد دنیای گوشی های موبایل کرده است. نمایشگر این گوشی 4.3 اینچ و وضوح تصویر آن 480x800 پیکسل است. سیستم عامل Optimus 3D اندروید 2.2 می باشد. صفحه نمایش بزرگ Optimus 3D آن را برای نمایش ویدئو و جست و جو در وب، مناسب تر کرده است. زمانی که نمایشگر را روی حالت سه بعدی قرار می دهید، به عمر باتری دستگاه توجه کنید، چراکه در این حالت خیلی زود به اتمام می رسد.

پردازنده دو هسته ای Optimus 3D سرعت 1GHz دارد و دوربین آن نیز 5 مگاپیکسل است. شما می توانید با استفاده از این دستگاه ویدئوی 720P سه بعدی بگیرید یا ویدئو های دو بعدی را به سه بعدی تبدیل کنید.

قیمت حدودی در بازار ایران :
بدون گارانتی 700 هزار تومان


 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

Google Nexus S

 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

این گوشی سامسونگ مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 2.3، صفحه نمایش 4 اینچ Super AMOLED با رزولوشن 480x800 است. صفحه نمایش این گوشی بسیار روشن و درخشان است و کنتراست خوبی دارد. عمق رنگ مشکی در نمایشگر گوشی زیاد است. سامسونگ ادعا می کند Google Nexus S بازتاب نور بسیار کمتری نسبت به سایر گوشی ها دارد و برای کاربرانی که همواره در بیرون از محیط خانه مشکل رفلکس نور در نمایشگر گوشی را دارند، گزینه مناسبی است. از دیگر مشخصات Nexus S می توان به پردازنده تک هسته ای 1GHz Cortex-A، دوربین 5 مگاپیکسل اشاره کرد.

قیمت حدودی گوشی Google Nexus S سامسونگ در بازار ایران :
540 هزار تومان


 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

BlackBerry Bold Touch 9900

 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

طراحی گوشی های BlackBerry خاص است و گوشی های QWERTY این شرکت هموراه طرفداران خاص خود را دارد. سیستم عامل این گوشی BlackBerry OS7 است. رزولوشن نمایشگر 2.8 اینچی این گوشی رزولوشن 640x480 پیکسل دارد. دوربین 5 مگاپیکسلی Bold 9900 دارای فلش LED و قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 720p است. پردازنده این گوشی QC 8655 با سرعت 1.2GHZ است.

قیمت حدودی گوشی های BlackBerry در بازار ایران :
810 هزار تومان


 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

HTC Desire S

 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

طراحی بدنه گوشی از جنس آلومینیوم است. نمایشگر دستگاه 3.7 اینچ با رزولوشن 480x800 پیکسل و از نوع Super LCD است. رنگ ها در این گوشی مانند Galaxy S2 خیلی چشم نواز و با کیفیت نیستند. دوربین 5 مگاپیکسلی این گوشی قادر به ضبط ویدئو با کیفیت 720p است. پردازنده دستگاه Qualcomm 1GHz Snapdragon بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید 2.3 یا Gingerbread است.

قیمت حدودی گوشی HTC Desire S در بازار ایران:
540 هزار تومان


 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

Samsung Omnia 7

 معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 - www.taknaz.ir

در میان گوشی های مختلفی که مجهز به سیستم عامل Windows Phone 7 می باشند، Omnia 7 ویژگی های منحصر به فردی دارد. از این جمله می توان به نمایشگر 4 اینچی Super AMOLED خازنی اشاره کرد. علاوه بر این رزولوشن نمایشگر 480x800 پیکسل می باشد که تصاویر را با وضوح خوبی نمایش می دهد. کنتراست بالا و رنگ های زیبای این نمایشگر باعث می شود ظاهر رابط گرافیکی جذاب تر به نظر برسد. گردش بین صفحه های مختلف، نحوه نمایش ویدئو ها و ... در این گوشی جذاب و کار کردن با آنها ساده است.

قیمت حدودی Omnia 7 در بازار ایران :
هنوز وارد بازار ایران نشده است


یکی از بهترین تلفن های هوشمند بازار HTC Sensation است که قدرت و قابلیت های بسیار خوبی دارد اما به دلیل مشکلی که در صفحه لمسی این گوشی گزارش شده از پیشنهاد آن خودداری کرده ایم و تا رفع این مشکل خرید آن را پیشنهاد نمی کنیم.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 , ,
:: برچسب‌ها: معرفی برترین گوشی های لمسی 2011 ,



انعکاس عجیب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب (+ عکس)
نوشته شده در چهار شنبه 13 مهر 1390
بازدید : 551
نویسنده : امير محمدي

به گزارش البرز نیوز، در حالی كه رهبر انقلاب به صراحت با استفاده از تعابیری نظیر قطع دست و برخورد بی رحمانه بر برخورد قاطع با فساد مالی اخیر تاكید كردند، رسانه های خارجی نظیر رادیو فردا و بی بی سی تلاش كردند با تكیه بر برخی جملات ایشان، به انعكاس وارونه این مواضع صریح بپردازند و این گونه القا كنند كه رهبری با برخورد با اختلاس و اطلاع رسانی درباره آن مخالف است. انعکاس عجیب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب (+ عکس) - www.taknaz.ir

انعکاس عجیب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب (+ عکس) - www.taknaz.ir

بی بی سی فارسی هم همین رویكرد را دنبال كرد و این گونه تیتر زد:« رهبر ایران: ادامه جنجال بر سر مساله اختلاس صلاح ‌‌نیست»

انعکاس عجیب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب (+ عکس) - www.taknaz.ir

جالب آن كه شبیه همین تیترها را می شود در برخی رسانه های حامی دولت سراغ گرفت:

انعکاس عجیب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب (+ عکس) - www.taknaz.ir

این در حالی است كه موضع اصلی رهبر انقلاب، برخورد قاطعانه با كلیه عوامل فساد مالی اخیر بود؛ امری كه پایگاه های اطلاع رسانی مربوط به دفتر ایشان نیز بر آن تمركز كردند:

انعکاس عجیب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب (+ عکس) - www.taknaz.ir

انعکاس عجیب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب (+ عکس) - www.taknaz.ir

البته روشن است كه رهبر انقلاب علاوه بر تاكید بر برخورد با مفسدان - كه از آنها با عنوان خرابكار و بدكاره یاد كردند- همچون همیشه بر برخورد از مجاری قانونی توسط مقامات مسوول و خودداری از برخورد هیجانی با موضوع تاكید دارند، در حالی كه رسانه های خارجی تلاش می كنند القا كنند رهبری با برخورد با اختلاس و اطلاع رسانی درباره آن مخالف است.

حال آن كه رهبری ضمن تاكید بر ضرورت اطلاع رسانی از این پرونده، دستگاه قضایی را هم در این زمینه موظف كردند تا با اطلاع از برخوردهای صورت گرفته آرامش خاطر به مردم باز گردد و امشب هم حجت الاسلام محسنی اژه ای در یك مصاحبه زنده تلویزیونی، ابعاد این فساد عظیم را بازگو خواهد كرد.
 


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , انعکاس عجیب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب (+ عکس) , ,
:: برچسب‌ها: انعکاس عجیب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب (+ عکس) ,



نامه عاشقانه زن 37 ساله برای پسر ۱۳ ساله
نوشته شده در چهار شنبه 13 مهر 1390
بازدید : 487
نویسنده : امير محمدي

زن 37 ساله اهل اوکلاهما متهم است که به تعهد خود بعد از آزادی موقت عمل نکرده و برای پسر بچه 13 ساله لای کاغذ ساندویچ پیام عشقی ارسال کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، یونایتد پرس نوشت: امی بلوز اهل نورمن اوکلاهما که بدلیل داشتن رابطه جنسی با پسر بچه 13 ساله بازداشت شده بود، بعد از آزادی به قید ضمانت از طریق بچه دیگری، پیام عشقی را لای کاغذ ساندویچ به وی داده است.

بازپرس منطقه کلیولند ضمن اعلام این موضوع وی را متهم کرده و یک راست به زندان فرستادند. متهم در ماه آوریل امسال بدلیل سوء استفاده جنسی و داشتن رابطه جنسی با پسر بچه 13 ساله بازداشت شده و متهم به سودومی شد.

سپس بعد از ارائه ضمانت 20 هزار دلاری موقتا آزاد شد اما جمعه گذشته تعهدات خود مبنی بر نزدیک نشده به پسر بچه را نقض نمود. بازپرسان می گویند وی لای کاغذ ساندویچ برای پسر بچه نوشته بود: همیشه تو را دوست خواهم داشت...

زندان رفتن یا نرفتن امی بلوز باعث مشاجره در دادگاه شده و حتی دادستان نیز موافق به زندان رفتن مجدد وی نبوده اما به هر حال روز 11 نوامبر روز دادگاهی وی خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: نامه عاشقانه زن 37 ساله برای پسر ۱۳ ساله , ,
:: برچسب‌ها: نامه عاشقانه زن 37 ساله برای پسر ۱۳ ساله ,



جدول ليگ برتر ايران
نوشته شده در یک شنبه 10 مهر 1390
بازدید : 832
نویسنده : امير محمدي
ايران ليگ برتر  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 تراکتورسازي 9 6 1 2 22 14 8 19
2 استقلال 9 6 1 2 17 10 7 19
3 صباي قم 9 6 1 2 11 8 3 19
4 نفت تهران 9 5 3 1 15 9 6 18
5 سپاهان 8 4 2 2 14 6 8 14
6 نفت آبادان 9 3 4 2 13 12 1 13
7 پرسپوليس 9 3 3 3 14 13 1 12
8 فولاد 9 3 3 3 7 9 2- 12
9 شاهين 9 2 5 2 9 6 3 11
10 ذوب آهن 8 2 5 1 11 10 1 11
11 شهرداري تبريز 9 2 5 2 10 14 4- 11
12 ملوان 9 2 4 3 14 12 2 10
13 سايپا 9 3 1 5 11 15 4- 10
14 فجر سپاسي 9 2 3 4 8 11 3- 9
15 داماش گيلان 9 2 3 4 8 13 5- 9
16 راه آهن 9 1 5 3 11 15 4- 8
17 مس سرچشمه 8 1 1 6 6 16 10- 4
18 مس 8 0 2 6 9 17 8- 2

:: موضوعات مرتبط: جدول ليگ برتر ايران , ,
:: برچسب‌ها: جدول ليگ برتر ايران ,



بازدید : 402
نویسنده : امير محمدي

اس هالیوود +عکس

دختر ایرانی الاصل و بازیگر سرشناس هالیوود +عکس
آریانا اینجینیر (Aryana Engineer ) بازیگر خردسال ایرانی فیلم “یتیم”(Orphan) در 6 مارس 2001 از پدری ایرانی (نوروز) و مادری اسکاتلندی (Anne-Marie) به دنیا آمد.

به گزارش ایران ناز آریانا در این فیلم نقش یک دختر کم شنوا (مکس ) را بازی میکند. وی در زندگی حقیقی هم کم شنواست و آشنا به زبان اشاره است.
 
دختر ایرانی الاصل و بازیگر سرشناس هالیوود +عکس ، www.irannaz.com

آریانا به وسیله برندا کمپل که همسایه آنها در ونکور کاناداست برای فیلم “یتیم ” استعدادیابی شد. عوامل فیلم مدتها به دنبال دختری خردسال بوری که به زبان اشاره آشنا باشد می گشتند.

برندا، اریانا را هنگامی که با زبان اشاره با مادرش صحبت می کرد دید و آریانا را به عوامل سازنده فیلم پیشنهاد کرد. فیلم محصول سال 2009 با رده بندی +13 (کانادا) و در ژانر درام-ترسناک است و در کانادا در 29 جولای 2009 به روی پرده رفت.

:: موضوعات مرتبط: دختر ایرانی الاصل و بازیگر سرشناس هالیوود +عک , ,
:: برچسب‌ها: دختر ایرانی الاصل و بازیگر سرشناس هالیوود +عک ,



بازدید : 501
نویسنده : امير محمدي

عکس های وقتی که بازیگران هالیوودی 18 ساله بودند

گاهی آنقدر بازیگران سینما را در نقش‌هایشان می‌پذیریم که فراموش می‌کنیم آن‌ها هم روزی جوان بوده‌اند. عکس‌های زیر که در وبسایت تلگراف منتشر شده و با تلاش سایت ایران ناز جمع آوری شده چهره برخی از بازیگران معروف سینما را در 18 سالگی و دوران دبیرستان نشان می‌دهد.
 
عکس های وقتی که بازیگران هالیوودی 18 ساله بودند ، www.irannaz.com

شان پن:
شان پن در سال ۱۹۷۲، سال‌ها پیش از بردن جایزه اسکار برای فیلم‌های «رود میستیک» و «میلک».
 
عکس های وقتی که بازیگران هالیوودی 18 ساله بودند ، www.irannaz.com

جنیفر گارنر:
جنیفر گارنر، بازیگر سریال «Alias» و «جونو» در ۱۸ سالگی در آزمایشگاه شیمی.
 
عکس های وقتی که بازیگران هالیوودی 18 ساله بودند ، www.irannaz.com

مت دیمن:
مت دیمن ۱۸ ساله در کلاس درس، سال‌ها پیش از شهرت با مجموعه فیلم‌های «بورن».
 
عکس های وقتی که بازیگران هالیوودی 18 ساله بودند ، www.irannaz.com

جنیفر لوپز:
جنیفر لوپز در سال ۱۹۸۷٫
 
عکس های وقتی که بازیگران هالیوودی 18 ساله بودند ، www.irannaz.com

لئوناردو دی‌کاپریو:
لئوناردو دی‌کاپریو ۱۸ ساله که باید هفت سال صبر می کرد تا با «تایتانیک» مشهور شود.
 
عکس های وقتی که بازیگران هالیوودی 18 ساله بودند ، www.irannaz.com

اسکارلت جوهانسن:
اسکارلت جوهانسن ۱۸ ساله که با فیلم «دختری با گوشواره مروارید» به شهرت رسید

:: موضوعات مرتبط: عکس های وقتی که بازیگران هالیوودی 18 ساله بودند , ,
:: برچسب‌ها: عکس های وقتی که بازیگران هالیوودی 18 ساله بودند ,



کریم باقری برای همیشه از ایران رفت؟
نوشته شده در سه شنبه 5 مهر 1390
بازدید : 439
نویسنده : امير محمدي

کریم باقری برای همیشه از ایران رفت؟

کریم باقری برای همیشه از ایران رفت؟

 
کریم باقری برای همیشه از ایران رفت؟
 
کریم باقری شاید دیگر در ایران زندگی نکند.

به گزارش خبرآنلاین؛ کریم باقری که اواسط تابستان امسال همراه با خانواده اش به آمریکا رفته شاید در همان جا ماندگار شود. نزدیکان به کاپیتان همیشه محبوب پرسپولیس ، می گویند او رفته تا اقلا برای چندسالی همراه با خانواده اش آنجا زندگی کند و با پایان فوتبالش ، فرزندانش بتوانند آنجا تحصیل کنند.

آقا کریم سال قبل فوتبال را کنار گذاشت و درحالی که همیشه گفته هیچ علاقه ای به فوتبال ندارد ، امسال پیشنهاد مدیریت فنی راه آهن تهران را رد کرد و تصمیم به رفتن گرفت.


:: موضوعات مرتبط: کریم باقری برای همیشه از ایران رفت؟ , ,
:: برچسب‌ها: کریم باقری برای همیشه از ایران رفت؟ ,



کریس انجل نامزد کرد + عکس
نوشته شده در سه شنبه 5 مهر 1390
بازدید : 417
نویسنده : امير محمدي

کریس انجل نامزد کرد + عکس

www.taknaz.ir - کریس انجل نامزد کرد + عکس

شعبده باز مشهور آمریکایی نامزدی خود را با "ساندرا گونزالز" رسما اعلام کرد.

به گزارش واحد خبرآفتاب به نقل از مجله پیپل، "کریس انجل" شعبده باز ۴۳ ساله مشهور آمریکایی که به خاطر اجرای برنامه تلویزیونی "ذهن عجیب کریس انجل" طرفداران زیادی را در سراسر دنیا جذب کرده سرانجام تصمیم گرفت با دنیای مجردی خود خداحافظی کند و در روز ۷ سپتامبر نامزدی خود را با "ساندرا گونزالز" رسما اعلام کرد. 

www.taknaz.ir - کریس انجل نامزد کرد + عکس

گفتنی است "کریس انجل" نامزد خود را ۴ سال پیش در یکی از سری برنامه هایش در حالی ملاقات کرده بود که در آن برنامه کریس عروسش را با ۵ قیراط الماس و حلقه های تیتانیوم سورپرایز کرده بود و این رابطه تا به حال به طول انجامیده و منجر به ازدواج آنان شد.

از زمان دقیق مراسم ازدواج آنها خبری در دست نیست .

تعداد ن


:: موضوعات مرتبط: کریس انجل نامزد کرد + عکس , ,
:: برچسب‌ها: کریس انجل نامزد کرد + عکس ,



۱۸ معمای مرموز و حل نشده جهان ! + عکس
نوشته شده در سه شنبه 5 مهر 1390
بازدید : 421
نویسنده : امير محمدي

- کتاب دست ‌نویس وینیچ (Voynich manuscirpt)

 

کتاب وینیچ کتابی دست‌نویس متعلق به قرون وسطی است که مشخص نیست با چه خط و زبانی نوشته شده است. بیش از صد سال است که بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا برای شکستن کد این دست نوشته تلاش کردند ولی هیچکدام موفق به فهمیدن آن نشدند! تصاویری که در ورق‌های باقیمانده از این کتاب دیده می‌شود نشان می‌دهد که کتاب در زمینه داروسازی و درمان بیماری‌ها، ستاره شناسی و علوم رمز آمیز و پنهانی می‌باشد.

- مثلث برمودا (Bermuda Triangle)

مثلث برمودا، منطقه‌ای در آب‌های اقیانوس اطلس شمالی واقع شده است که تاکنون شمار زیادی از هواپیماها و قایق‌ها در آن ناپدید شده‌اند. در طی سال‌های بسیار دلایل مختلفی برای این ناپدید شدن‌های اسرارآمیز ارائه شده که از جمله آنها بدی آب و هوا، حمله فضایی‌ها، جابجا شدن زمان و برخی قوانین فیزیک بوده‌اند. هر چند که در بسیاری از گزارشات این اتفاقات پر از اغراق بوده ولی حقیقت این است افراد و اشیای بسیاری در این منطقه مثلث شکل ناپدید شده‌اند و هیچ دلیل محکمی در دست نمی‌باشد، اما نزدیک به ۱۵ سال است که دیگر برمودا خبرساز نشده است.

- کفن تورین (Shroud of Turin)

کفن تورین یک تکه پارچه کتان است که تصویر یک مرد در آن نقش بسته درحالی که به صلیب کشیده شده است. بیشتر کاتولیک‌ها معتقدند این پارچه، کفن عیسی مسیح می‌باشد. این کفن هم‌اکنون در کلیسای سنت جان در شهر تورین ایتالیا نگهداری می‌شود. با وجود بررسی‌های زیاد هنوز هیچ‌کس نتوانسته توضیح قابل قبولی بر چگونگی چاپ این تصویر ارائه دهد و تاکنون کسی قادر نبوده از روی آن کپی بردارد. آزمایشات رادیوکربن نشان می‌دهد که این تکه پارچه متعلق به قرون وسطی است.

باستان‌شناسان معتقدند این پارچه در قرن چهارم هم وجود داشته، پارچه دیگری نیز موجود است که می‌گویند سر عیسی‌مسیح با آن پوشیده شده بود. پروفسور مارک گاسکین پژوهشگر اسپانیایی در سال ۱۹۹۹ در مورد ارتباط این دو پارچه با یکدیگر تحقیقات مفصل علمی انجام داد. این تحقیقات که بر پایه تاریخ، آسیب‌شناسی، تجزیه خون و لکه‌های روی پارچه‌ها انجام گرفته بود، نشان می‌داد هر دو پارچه در دو زمان مجزا ولی نزدیک به هم سر یک نفر را پوشانده بوده‌اند.

 

- کشتی ماری سلست (Mary Celeste)

کشتی ماری سلست در سال ۱۸۶۰ در «نووا اسکوتیا» به آب انداخته شد. نام اولیه این کشتی «آمازون» و طول آن ۱۰۳ فوت بود و ۲۸۰ تن وزن داشت. به مدت ده سال ماری سلست پشت سر هم گرفتار حوادث متعددی شد و این کشتی صاحبان مختلفی داشت تا این‌که سرانجام در یک حراجی در نیویورک به قیمت سه هزار دلار فروخته شد. صاحب جدید، تعمیرات اساسی روی آن انجام داد و با نام جدید «ماری سلست» آن را به آب انداخت.

کاپیتان جدید بنجامین بریگز ۳۷ ساله بود که به همراه همسر و تنها دخترش و به اتفاق خدمه سوار کشتی شد و در نوامبر ۱۸۷۲ به سمت ایتالیا راه افتاد. هیچ یک از سرنشینان کشتی هرگز دوباره دیده نشدند. مدتی بعد کشتی سرگردان در اقیانوس پیدا شد و هیچ اثری از خدمه‌اش در آن دیده نمی‌شد ولی هیچ‌کس در آن نبود و تمام مدارک به جز گزارشات روزانه کاپیتان ناپدید شده بود. اوایل سال ۱۸۷۳ دو قایق نجات در اسپانیا به ساحل نشستند. در یکی از آنها جسد یک نفر به همراه پرچم آمریکا بود و در دیگری جسد پنج نفر دیده می‌شد. برخی معتقدند این اجساد بقایای سرنشینان ماری سلست بودند ولی حقیقت این است که هویت این اجساد هیچ وقت کشف نشد.

- زمزمه تائوس (The Taos Hum)

زمزمه تائوس یا زمزمه طبیعت در بسیاری از نقاط دنیا شنیده می‌شود. این صدا اغلب در محیط‌های ساکت به گوش می‌رسد و شبیه صدای موتوری است که از فاصله دور می‌آید و بیشتر در ایالات متحده، انگلستان و کشورهای شمال اروپا رخ می‌دهد. هر چند که تاکنون پژوهش‌های بسیاری برای پیدا کردن منبع این صدا و ضبط آن انجام شده ولی هنوز هیچ‌کس نتوانسته به نتیجه‌ای دست یابد.

بلندترین زمزمه تاکنون در شهر کوچک تائوس در نیومکزیکو شنیده شده است. در سال ۱۹۹۷ کنگره آمریکا گروهی از دانشمندان انستیتوهای علمی معتبر این کشور را مامور تحقیق در این زمینه کرد ولی تا به امروز هیچ‌کس علت این صدای زوزه مانند را کشف نکرده است.

- جاده بیمینی (The Bimini Road)

در سال ۱۹۶۸ غواصان، صخره‌ای عجیب و زیردریایی را کشف کردند که در نزدیکی جزیره بیمینی شمالی در باهاماس قرار داشت. هنوز هم هستند کسانی که معتقدند سنگ‌های این صخره به طور طبیعی ساخته شده‌ ولی به خاطر نوع نظم غیرمعمول این سنگ‌ها، بسیاری فکر می‌کنند که بخشی از شهر گمشده آتلانتیس می‌باشند. شاید عاملی که بیشتر باعث اسرارآمیز شدن این جاده شده ادگار کایس پیشگو است که می‌گفت : «در سال‌های ۱۹۶۸ الی ۱۹۶۹ بخشی از یک معبد که هنوز کشف نشده است در دریاهای نزدیک بیمینی، عیان خواهد شد.»

دکتر گرگ لیتل باستان‌شناس آماتور در تحقیقات اخیر خود صخره جاده مانند دیگری درست شبیه صخره اولی را در زیر آن پیدا کرد. او معتقد است این صخره‌ها قسمت بالایی یک دیوار قدیمی یا یک اسکله می‌باشند. به هر حال این صخره‌ها هر چه که باشند چندان محتمل به نظر نمی‌رسد که دست طبیعت خود به خود سنگ‌ها، شن‌ها و صدف‌ها را این طور منظم در کنار هم قرار داده باشد.

 - مشاهده موجودی عجیب (The Loch Ness Monster)

لاک نس یا لخ نس نام برکه ای در بریتانیا است که سالیان سال است که مردم درباره مشاهده موجودی عجیب در آن هشدار می دهند! تاریخچه مشاهده این موجودات عجیب به قرن شانزدهم برمیگردد ولی یکی از جدید ترین مشاهدات در ۲۲ جولای ۱۹۳۳ رخ داد و زمانی که آقای جرج اسپایسر به همراه همسرش یکی از شگفت انگیزترین موجودات زندگی اشان را جلوی اتومبیل خود دیدند.

این زوج گزارش دادند که این موجود بدن بزرگ و گردن باریک و یک دم بلند داشت! بخاطر سراشیبی جاده متاسفانه موفق به مشاهده قسمتی پایینی بدن حیوان نشدند! این موجود عجیب از جلوی اتومبیل آنها به سمت دریاچه حرکت می کرد!

البته این اولین باری در دنیای امروز نیست که چنین موجود عجیبی مشاهده می شود؛ بارها کشتی های نظامی با دستگاه های ردیابی خود نیز چنین موجودات عجیبی را شناسایی کرده اند و گاها افراد عادی نیز با استفاده از دوربین موفق به عکس برداری و فیلم برداری نیز شده اند؛ اما در تمامی این فیلم ها و عکس ها کیفیت بسیار پایین بوده و هیچ شخصی موفق به شناسایی کامل موجود نشده است.

- پا گنده (Bigfoot)

بیگ فوت یا ساسکواچ به انسانی میمون مانند گفته می‌شود که در نواحی جنگلی شمال غربی اقیانوس آرام و بخشی از بریتیش کلمبیا دیده شده است. برخی کارشناسان بیگ فوت را موجودی تخیلی و برگرفته از افسانه‌ها می‌دانند ولی برخی دیگر به شدت از وجود آن حمایت می‌کنند.

- جک قاتل (Jack the Ripper)

در اواخر سال ۱۸۸۸ لندن یکی از بدترین و ترسناک ترین روزهای خود را سپری میکرد! قاتلی که خود را Jack The Ripper مینامید شروع به کشتن زن ها در لندن کرد! البته طیف خاصی از زنان و کشتن آنها به شکل خاص! تمامی قربانیان این قاتل زنان فاحشه بودند و قاتل گلوی آنها را بریده و بدن آن ها را مانند تشریح بدن، باز میکرد!

در بسیاری مواقع پلیس دقیقا بعد از پاره شدن بدن قربانی به محل میرسید ولی نمی توانست چیزی پیدا کند! حتی امروزه و با پیشرفته ترین دستگاه های شناسایی پلیس هم این قاتل شناسایی نشد. این قاتل ناشناس موضوع جالبی برای فیلم و کتاب شد، به طوری که بیشتر از ۱۰۰ کتاب مختلف در مورد او نوشتند. تصویری هم که میبینید، نامه ای است که شخصی که خود را قاتل معرفی کرده به یک روزنامه ارسال کرده.

- قاتل زودیاک (The Zodiac Killer)

یک نمونه از نامه های رمزی زودیاک را در سمت راست می بینید

قاتل زودیاک در اواخر دهه ۱۹۶۰ به مدت ده ماه فعالیت ‌کرد و بعد دیگر هیچ خبری از او نشد، در این مدت او پنج نفر را کشت و دو نفر را زخمی کرد. این دو نفر زخمی نیز به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافتند در حالی که قاتل فکر می‌کرد آنها را کشته است. بعد از هر قتل، قاتل که به زودیاک معروف شده بود به پلیس تلفن می‌کرد و خبر قتل آنها را می‌داد. او در نامه‌های خود به روزنامه‌ها می‌نوشت : من دوست دارم مردم را بکشم. کشتن یک انسان خیلی لذت‌بخش‌تر از حیوانات است چون انسان خطرناک‌ترین حیوان روی زمین می‌باشد. هنوز هم راز قاتل زودیاک برملا نشده است.

فیلم زودیاک کیلر در سال ۲۰۰۷ توسط دیوید فینچر ساخته شد.

 

- زن عجیب (The Babushka Lady)

بعد از ترور جان اف کندی، FBI تمامی فیلم ها و عکس های ماجرا را برای پیدا کردن قاتل بازبینی کرد. تنها چیزی که در این فیلم ها خودنمایی میکرد زنی بود که در عکس میبینید! این زن اورکت قهوه ای رنگی پوشیده و یک روسری به سر خود گذاشته، حالت استادن وی نشان میدهد که چیزی جلوی صورت خود دارد که پلیس احتمال میدهد دوربین باشد! در زمانی که به جان اف کندی تیر اندازی شد و تمامی مردم در حال فرار از محل بودند، این زن همچنان در صحنه باقی مانده بود و مشغول فیلمبرداری بود!

پلیس FBI طی بیانیه های متعددی به شکل عمومی خواستار این شد که این زن خود را معرفی کرده و فیلم هایی که گرفته برای پیدا شدن شواهد بیشتر به آنها تحویل دهد ولی هرگز پیدا نشد!

در سال ۱۹۷۰ زنی به نام Beverly Oliver خود را معرفی کرد و گفت که او همان زن است! پلیس طی گفت و گوهایی که با او انجام داد فهمید که در گفتارهای این زن تناقض وجود دارد و احتمالاً دروغ می گوید. تا این لحظه هیچکس نفهمید که این شخص که بوده و آنجا چه می کرده.

- نورهای مارفا (Marfa lights)

نورهای مارفا، نورهایی غیرقابل توضیح هستند که به نورهای ارواح هم معروفند. این نورها در مارفا واقع در ایالت تگزاس دیده می‌شوند. می‌گویند این نورها به اندازه یک توپ بسکتبال هستند و در ارتفاع ۲ متری زمین شناور می‌باشند. نورهای مارفا به رنگ‌های سفید، زرد، نارنجی یا قرمز و گاه سبز و آبی دیده شده‌اند و به سرعت در جهات مختلف حرکت می‌کنند. هنوز هیچ کس از فاصله کاملا نزدیک آنها را ندیده است ولی دانشمندان احتمال می‌دهند این نورها، برق حاصله از تپه‌های کوارتز همان نزدیکی باشد.

 - قتل حل نشده کوکب سیاه (Black Dahlia)

در سال ۱۹۴۷ جسد الیزابت شورت که به نحو دهشتناکی دو پاره شده و به شکل ویژه ای قرار گرفته بود، در یک پارکینگ در لس آنجلس کشف شد. معمای این جنایت و جنایات مشابه آن در آن سالها، تا به امروز حل نشده باقی مانده است.

 - مهاجران رونوک (The Roanoke Colony)

در سال ۱۵۸۴ سر والتر رالی به دستور ملکه الیزابت اول به ساحل شرقی آمریکای شرقی رفت تا به وضع مهاجران انگلیسی سامان دهد. بین سال‌های ۱۵۸۵ تا ۱۵۸۷ دو گروه از مهاجران در دو منطقه جای گرفتند و تشکیل مستعمره دادند. یکی از این گروه‌ها به جنگ با قبایل بومی آمریکا پرداخت و پس از مدتی از آنجا که دیگر مواد غذایی و نیروی جنگیدن نداشتند دوباره به انگلستان بازگشتند. گروه دوم با بعضی از قبایل طرح دوستی ریختند ولی این سیاست هم نتیجه‌ای نداشت و بسیاری از آنها کشته شدند.

سرانجام این مهاجران شخصی به نام جان وایت را مامور کردند تا به انگلستان برود و کمک بیاورد. وایت به هنگام ترک آنجا دید که نود مرد، هفده زن و یازده بچه در آن مستعمره زندگی می‌کردند ولی وقتی در سال ۱۵۹۰ وایت دوباره به آمریکا برگشت هیچ اثری از آنها نبود، حتی اثری از دعوا و جنگ هم به چشم نمی‌خورد. این گروه از مهاجران به نام «مستعمره گمشده» معروف شده‌اند و هنوز کسی از ساکنین آن خبری ندارد.

 - مرد بالدار (The Mothman)

مرد بالدار نام موجودی عجیب است که اوج رویت آن بین سال‌های ۱۹۶۶ و ۱۹۶۷ در ویرجینیای غربی بوده است. در سال ۲۰۰۷ هم گزارش‌هایی مبنی بر رویت آن موجود ثبت شده است. آنها که مرد بالدار را دیده‌اند، می‌گویند این موجود سر ندارد، اما چشمان درشت و سرخی دارد که روی سینه‌اش می‌درخشند. افراد زیادی تاکنون خبر داده‌اند که مرد بالدار را دیده‌اند ولی هیچ عکسی از آن در دست نمی‌باشد.

- دی. بی. کوپر (D. B Cooper)

دی.بی.کوپر یا دن کوپر نام مستعاری است که به یک هواپیماربا داده شده است. دن کوپر در تاریخ ۲۴ نوامبر سال ۱۹۷۱ یک هواپیمای بویینگ ۷۲۷ را ربود و پس از دریافت ۲۰۰ هزار دلار در حالی که هواپیما بر روی اقیانوس آرام پرواز می‌کرد از آن پایین پرید. هیچ‌کس نمی‌داند کوپر از آن پرش جان سالم به در برد یا نه، ولی در سال ۱۹۸۰ یک پسر بچه هشت ساله ۵۸۰۰ دلار اسکناس بیست دلاری خیس را در ساحل رودخانه کلمبیا پیدا کرد که شماره سریال آنها با شماره سریال پول‌هایی که به کوپر داده شد، یکی بود. همین اتفاق باعث شد که از آن پس در هواپیماها ردیاب فلزی کار بگذارند.

- ال چوپاکابرا (El Chupacabra)

ال چوپاکابرا ( مکنده خون بز ) بیشتر در کشورهای آمریکای لاتین دیده شده است و احتمالا موجودی سنگین وزن با جثه‌ای کوچک‌تر از خرس می‌باشد که یک ردیف فلس شبیه دایناسورها از پشت گردن تا محل درآمــدن دم روی بـدن خود دارد. این نام لاتین به این دلیل بر روی آن گذاشته شده که به گفته شاهدها این موجود حیوانات به ویژه بز را می‌کشد و خون آنها را می‌مکد. می‌گویند این موجود صورتی شبیه سگ یا پلنگ، زبان دراز نوک تیز و دندان‌های بزرگی دارد و بویی شبیه بوی گوگرد بر جای می‌گذارد و به هنگام خطر چشمانش قرمز رنگ شده و می‌درخشند.

 

- کنت سن ژرمن (Conte de Saint Germain)

کنت سن ژرمن نجیب‌زاده‌ای ماجراجو، مخترع، دانشمند آماتور، نوازنده ویلون، آهنگساز آماتور و بالاخره مردی اسرارآمیز بود. او در زمینه علم کیمیاگری هم مهارت‌هایی داشت و مردم او را مرد شگفت‌انگیز می‌نامیدند. هیچ کس نفهمید او از کجا آمده بود. وی بدون هیچ ردپایی هم ناپدید شد، اما پس از آن چندین سازمان پنهانی و اسرارآمیز او را الگوی خود می‌دانستند. در سال‌های اخیر هم چندین نفر ادعا کرده‌اند کنت سن ژرمن هستند.

 



:: موضوعات مرتبط: ۱۸ معمای مرموز و حل نشده جهان ! + عکس , ,
:: برچسب‌ها: ۱۸ معمای مرموز و حل نشده جهان ! + عکس ,



این هم تیم ملی مختلط ایران + تصاویر
نوشته شده در سه شنبه 5 مهر 1390
بازدید : 635
نویسنده : امير محمدي

این هم تیم ملی مختلط ایران + تصاویر

www.taknaz.ir - این هم تیم ملی مختلط ایران + تصاویر

تیم ملی ایروبیک موی تای ایران به صورت مختلط در مسابقات رقابت های جهانی ازبکستان شرکت کرد.

www.taknaz.ir - این هم تیم ملی مختلط ایران + تصاویر
www.taknaz.ir - این هم تیم ملی مختلط ایران + تصاویر
www.taknaz.ir - این هم تیم ملی مختلط ایران + تصاویر
www.taknaz.ir - این هم تیم ملی مختلط ایران + تصاویر
تعداد نمایش ۲۵۹ بار


:: موضوعات مرتبط: این هم تیم ملی مختلط ایران + تصاویر , ,
:: برچسب‌ها: این هم تیم ملی مختلط ایران + تصاویر ,



بازدید : 514
نویسنده : امير محمدي

بریدن گوش و دماغ دختری به دلیل فرار از خانه +عکس

به گزارش ایران ناز تصویر برنده جایزه  مطبوعاتی سال مربوط به دختری 18 ساله به نام عایشه  بود که  در کشور افغانستان زندگی میکرد.
 
وی به دلیل فرار کردن از خانه شوهر خود  به خانه پدری خود به دلیل خشونت بیش از حد شوهر خود توسط دادکاه طالبان محاکمه شد که طی این دادگاه برادر و شوهر عایشه  میابست گوش و دماغ عایشه را می بریندند.
 
بعد از اجرای حکم وی با کمک مردم از مرگ نجات پیدا میکند و هم اکنون برای درمان درآمریکا زندگی میکند.
 
بریدن گوش و دماغ دختری به دلیل فرار از خانه +عکس ، www.irannaz.com
 
بریدن گوش و  دماغ دختری به دلیل فرار از خانه +عکس ، www.irannaz.com
تعداد نمایش ۱۴۲۷ بار

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: بریدن گوش و دماغ دختری به دلیل فرار از خانه +عکس ,



یک داستان عاشقانه و غم انگیز زیبا از یک دختر
نوشته شده در دو شنبه 4 مهر 1390
بازدید : 1000
نویسنده : امير محمدي

عکس بسیار زیبا و عاشقانه | wWw.PixTurk.Ir

سر کلاس درس معلم پرسید:هی بچه ها چه کسی می دونه عشق چیه؟

هیچکس جوابی نداد همه ی کلاس یکباره ساکت شد همه به هم دیگه نگاه می کردند ناگهان لنا یکی از بچه های کلاس آروم سرشو انداخت پایین در حالی که اشک تو چشاش جمع شده بود. لنا 3 روز بود با کسی حرف نزده بود بغل دستیش نیوشا موضوع رو ازش پرسید .بغض لنا ترکید و شروع کرد به گریه کردن معلم اونو دید و

گفت:لنا جان تو جواب بده دخترم عشق چیه؟

لنا با چشمای قرمز پف کرده و با صدای گرفته گفت:عشق؟

دوباره یه نیشخند زدو گفت:عشق... ببینم خانوم معلم شما تابحال کسی رو

دیدی که بهت بگه عشق چیه؟

معلم مکث کردو جواب داد:خب نه ولی الان دارم از تو می پرسم

لنا گفت:بچه ها بذارید یه داستانی رو از عشق براتون تعریف کنم تا عشق رو درک کنید نه معنی شفاهیشو حفظ کنید


:: برچسب‌ها: یک داستان عاشقانه و غم انگیز زیبا از یک دختر ,